mister-auto.be

Beoordeling klanten van mister-auto.be

4.3 / 5 1

Berekend op basis van 191 beoordelingen verkregen in de afgelopen 12 maanden,

5223 beoordelingen sinds 25/07/2020

Beheer van beoordelingen conform ISO 20488-norm.

Beoordeling onderworpen aan controle.

  • Voor meer informatie over de kenmerken van de beoordeling en de mogelijkheid om contact op te nemen met de beoordelaar, zie ons transparantiehandvest
  • Geen tegenprestatie aangeboden voor de beoordelingen
  • De aankondigingen worden bekendgemaakt en gedurende vijf jaar bewaard
  • Beoordelingen kunnen niet worden bewerkt: als een klant zijn beoordeling wil wijzigen, moet hij contact opnemen met Echte Beoordelingen om de bestaande beoordeling te verwijderen en een nieuwe te plaatsen. De redenen voor het verwijderen van recensies zijn hier beschikbaar

Zoeken in de beoordelingen

Filteren op score

  • 2903
  • 1276
  • 523
  • 219
  • 309

Informatie mister-auto.be

Over Echte Beoordelingen

De oplossing Echte Beoordelingen wordt uitgegeven door SKEEPERS, dat gespecialiseerd is in het beheer van beoordelingen van consumenten na een online bestelling. Meer zien

Raadpleeg onze Algemene Voorwaarden

Acties aangaande Echte Beoordelingen

Evaluaties van klanten

  • 1 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Ik wacht al bijna 2 jaar op een terugbetaling!!!

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van mister-auto.be
    Melden

    Geachte heer De Vocht, Bedankt voor uw bericht. We hebben een bestelnummer nodig om u te helpen. Bijvoorbeeld Y21144015 en info welk onderdeel/referentie u hebt geretourneerd. In afwachting van uw reactie verblijven wij. Met vriendelijke groet, Uw Mister-Auto-team.

    Antwoord van Wim D
    Melden

    Hallo Ik heb ondertussen ook al via de gewone weg een mailtje gestuurd… Bestel nummer is Y17234697 Het gaat over een bedrag van € 63,52 en dateerd van 23/6/23 blijkbaar. Sorry voor de tijds beoordeling. Ik dacht dat het al langer geleden was…

    De opmerkingen weergeven De opmerkingen verbergen
  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Alles Ok

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door *

    *Gepseudonimiseerde gegevens op verzoek van de auteur

  • 3 / 5 1
    Wijzigen Melden

    bestelling een dag later

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Heel goed , tevreden

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Goed

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Goed

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Uw producten zijn op tijd aangekomen, maar er is alleen het verkeerde dieselfilter verzonden.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Prima service, alles is netjes op tijd gekomen. De levertijd is sneller tov de andere sites

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Prima site voor het onderhoud van je auto

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Nette prijzen, groot assortiment en snelle levering. Top!

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Alles is duidelijk. Prijs/kwaliteit is correct.je krijgt wat je besteld en niet zomaar een ander product omdat de voorraad op is. Zeer tevreden met alles.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    alles naar wens

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Overzichtelijke site

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Beste prijs

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 3 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Het artikel is veel later aangekomen dan aangekondigd. Kwaliteit van het onderdeel wel top !

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Good carparts and fast delivery

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Redelijke prijs en snelle levering

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Snelle levering, artikel zoals beloofd geleverd.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Top service

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Goede prijs kwaliteit

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Paar keer probleem gehad met leveringen via mondialrelay (vertragingen met weken lang), super vriendelijke klantenservice ! zowel onderdelen als klantenservice zijn op topniveau altijd geholpen geweest door de vriendelijke mannen van de klantenservice nooit discussie of problemen met hen meegemaakt, goed bezig jullie zijn de beste !

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Correcte prijs en goeie kwaliteit van filters

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Snel en betrouwbaar

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 2 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Bijna 2 weken vooraleer mijn bestelling werd geleverd. Er zat een verkeerd onderdeel bij de bestelling. Heb oliespoeling van Bardahl besteld en ik krijg stop olielek van Bardahl.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van mister-auto.be
    Melden

    Beste heer Lannoo, Bedankt voor uw bericht. We hebben geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen, maar zonder succes. Het spijt ons te vernemen dat niet het juiste onderdeel geleverd is. Onze excuses voor het ongemak. Ter vergoeding wij kunnen bieden een kortingsbon van 10 euro aan als u akkoord gaat. De kortingsbon kunt u bij een volgende bestelling inwisselen in het actieveld. Als u wilt, kunt u het onderdeel voor uw geld retourneren. Want als we het onderdeel opnieuw verzenden, krijgt u hetzelfde. Wij hopen u hiermee van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet, Uw Mister-Auto Service Team.

    Antwoord van Lannoo/Maxime L
    Melden

    Beste, Ik ga akkoord met de kortingsbon van 10€. Mvg, Maxime Lannoo

    De opmerkingen weergeven De opmerkingen verbergen
  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Snelle en correcte levering aan de juiste prijs.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Prima prijs/kwaliteit verhouding. Relatief snelle levering.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 3 / 5 1
    Wijzigen Melden

    De levering zou beter kunnen. Beter communiceren met leveringsmails De rest perfect

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 1 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Pakketje nog steeds niet geleverd en geen update meer gekregen na melding hiervan.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van mister-auto.be
    Melden

    Beste heer Tülümen, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben een onderzoek bij de bezorgdienst Mondial Relay opgestart i.v.m. het niet geleverde pakket van uw bestelling (ref. Y20409900). Tot op dit moment hebben wij helaas nog geen antwoord van Mondial Relay ontvangen. We blijven de procedures volgen en hebben een tweede verzoek gedaan voor snelle feedback. Wij verzoeken u om nog even geduld. Zodra wij meer informatie krijgen, zullen wij het u laten weten. Kunt u ons intussen melden of u een terugbetaling van de bestelling wenst, of geeft u de voorkeur aan nalevering van de spullen vanuit ons magazijn? Alvast bedankt voor uw begrip en medewerking. Met vriendelijke groet, Uw Mister-Auto Service Team.

  • 1 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Trage levering en onderdeel beschadigd geleverd en er wordt voorgesteld om nieuw onderdeel te leveren en daarna wordt de nieuwe bestelling geannuleerd

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door *

    *Gepseudonimiseerde gegevens op verzoek van de auteur

    Antwoord van mister-auto.be
    Melden

    Geachte heer Kenny, Bedankt voor uw bericht. Zojuist hebben we een nieuwe zending aangevraagd voor VAN WEZEL 43002490 Koeler, motorkoeling. We zullen deze kosteloos en zo snel mogelijk bij u laten bezorgen. Wanneer deze worden verzonden, ontvangt u een trackingcode om de bestelling te volgen. Met vriendelijke groet, Uw Mister-Auto team

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Goede onderdelen

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    alles verloopt correct

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Niks aan te merken op onderdelen. Zoals beschreven op de website.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door *

    *Gepseudonimiseerde gegevens op verzoek van de auteur

  • 1 / 5 1
    Wijzigen Melden

    veel te laat met de levering en verkeerde onderdelen gekregen.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van mister-auto.be
    Melden

    Beste heer Said, Bedankt voor uw bericht. We vinden het jammer dat het luchtfilter van uw bestelling Y20340261 niet van toepassing is. Blijkbaar is het bestelde filter geschikt voor een andere productielijn van het model MERCEDES-BENZ CLASSE A W169 2.0 A 180 CDI (109Ch). We hebben een retourprocedure voor gratis retour geplaatst in uw account, onder de kop "Mijn retouren". Uw bestelling is op tijd verzonden. Deze heeft echter 2 dagen vertraging opgelopen tijdens het transporteren door Mondial Relay in de periode kort voor Kerstmis. Ter vergoeding van deze vertraging hadden we voor u een voucher van 10 euro klaargezet in uw account. Dit hebben we u vermeld in eerder bericht van 27 december. Indien u dit bericht niet heeft gezien in uw mailbox, gelieve deze op te zoeken in de spambox. Wij hopen u hiermee voldoende op de hoogte te hebben gebracht. Aarzel niet om ons te contacteren indien u bijkomende vragen heeft. Met vriendelijke groet, Uw Mister Auto Service Team.

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Makkelijke en duidelijke bestelling, correct geleverd. Veilig verpakt. Top

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Ik mis het oem nummer van het onderdeel zodat je makkelijk kan zien dat het onderdeel compatibel is met je voertuig.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    goede site en correcte levering

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Ik bestel reeds enkele jaren onderdelen bij mister - auto en ben een tevreden klant

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 3 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Heeft lang geduurd voor ik mijn bestelling ontvangen heb ,

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 2 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Al een paar keer gezeik gehad.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van mister-auto.be
    Melden

    Geachte heer Haike, Bedankt voor uw bericht. Wees alstublieft specifieker, zodat we u kunnen antwoorden. Met vriendelijke groet, Uw Mister-Auto Service Team

    Antwoord van Haike T
    Melden

    De ene keer lukte het niet om te kiezen voor bezorging bij een pakketpunt. Via de helpdesk was het wel gelukt, maar werd toch verzendkosten gerekend. Deze zou het herstellen maar is nooit gebeurd, kost mij allemaal teveel tijd en geld om het opnieuw te regelen. Pas nog onderdelen besteld, duurde allemaal lang voordat ik een update kreeg. Bleek de bestelling geannuleerd te zijn wegens geen voorraad. Daar had ik geen bericht over gehad. Er waren in het verleden ook een paar irritaties maar ben ondertussen vergeten waarover het ging.

    De opmerkingen weergeven De opmerkingen verbergen
  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    alles in orde , geen klachten

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 1 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Direct na ontvangst van mijn bestelling heb ik via de app een claim ingediend over het niet-conforme onderdeel in de verpakking. Plastiek verpakking in de doos was reeds gescheurd maar anders geen zichtbare schade. Tot op heden (bestelling van begin december) nog altijd niets terug gehoord. Deze beoordeling is voor dezelfste bestelling die een ander nummer kreeg. Bewust of niet? Bedankt voor de service... Of toch niet...

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van mister-auto.be
    Melden

    Geachte heer Kurt, We zijn blij dat u contact met ons hebt opgenomen. Kunt u ons vertellen welke bestelnummer hebt, zodat we het kunnen controleren (bijvoorbeeld Y98931*3). En ook welke onderdeel referentie het is? Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto

    Antwoord van Kurt V
    Melden

    Beste, het bestelnummer is W78787913. Op de app is het onderdeel compatibel maar moeilijk zicht op de zijkant van het onderdeel waar ik bij ontvangst direct zag dat dit onderdeel niet correct was. Met vriendelijke groet, Kurt Vandeburie

    De opmerkingen weergeven De opmerkingen verbergen
  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    In orde

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 3 / 5 1
    Wijzigen Melden

    opvolging van de bestelling is dikwijls niet vertaald naar het nederlands

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Ok!

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 3 / 5 1
    Wijzigen Melden

    De remschijven die ik besteld had waren krom dus kon ik niet gebruiken, en de voorste remblokken waren veel te klein en voor een ander automerk bestemd.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Snel en alles naar wens

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Optijd en correct geleverd

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    De aankoop verliep perfect en werd ook nog eens snel geleverd. Goed verpakt. Top.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    de ruitenwissers stond aangegeven als compatibel met mijn wagen, maar bleek dat helemaal niet te zijn.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Ruime keuze aan onderdelen , goede prijs kwaliteits verhouding en zeer goede service.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Goed

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Zeer tevreden over mijn aankoop

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    GEMAKKELLIJK EN DUIDELIJK OM TE BESTELLEN? SNEL GELEVERD EN GOEIE PRIJS:KWALITEIT

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Zeer tevreden

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    duidelijke informatie op de website

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Zeer goede service levering TOP !!!

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 1 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Sturen een andere goedkopere olie dan geadverteerd zonder dit te melden omdat de huidige niet op stock is en vinden dit dood normaal oplichterij

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van mister-auto.be
    Melden

    Geachte heer, Bedankt voor uw bericht. Allereerst willen we onze excuses aanbieden voor de ontevredenheid die u onlangs heeft ervaren. We willen u laten weten dat we uw feedback op prijs stellen. Zo kunnen we eventuele problemen oplossen en kunnen we onze services verbeteren. Met vriendelijke groet, Uw Mister-Auto team.

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    alles prima wel flinke tijd onderweg

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 1 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Totaal onbekwaam personeel + slechte dienst na verkoop!

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van mister-auto.be
    Melden

    Geachte heer, Bedankt voor uw bericht. Allereerst willen we onze excuses aanbieden voor de ontevredenheid die u onlangs heeft ervaren. We willen u laten weten dat we uw feedback op prijs stellen. Zo kunnen we eventuele problemen oplossen en kunnen we onze services verbeteren. Er is reeds een verzoek gedaan bij de financiële afdeling voor bespoediging van terugbetaling van 9.50 €. U kunt deze binnen 2-3 werkdagen verwachten. Met vriendelijke groet, Uw Mister-Auto team.

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Prima

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Snelle levering

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Altijd op tijd geleverd.Enige nadeel is dat je niemand telefonisch kan bereiken.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Na contact met de klanten dienst correct geholpen

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Perfecte service

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Goede kwaliteit

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Onderdelen op tijd binnen gekregen en alles past perfect.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door *

    *Gepseudonimiseerde gegevens op verzoek van de auteur

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    steeds tevreden

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    A++++, precies zoals het moet.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Goede prijs en snel geleverd

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Snelle levering, goede prijs

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door *

    *Gepseudonimiseerde gegevens op verzoek van de auteur

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Adres was bij koeriersdienst niet volledig er ontbrak een huis nr maar alles is in goede orde opgelost.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 2 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Te slechte servive als het pakket niet geleverd is. Een attest afdrukken en invullen is can verleden tijd. Nog altijd geen nieuws

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Hetgeen wat mij stoort zijn de verzendkosten, als je bvb. alleen ruitenwissers besteld, moet je verzendkosten betalen en zijn ze uiteindelijk even duur of duurder als bij ons!!!

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    perfectie bestaat niet

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Vlotte afhandeling,mooie prijs,TOP!

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    goed en genoeg, maar prijs mag een beetje minder

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Duidelijke en gemakkelijke website.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    nette prijs en snel geleverd

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    doet wat het moet

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Prijs kwaliteit

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door *

    *Gepseudonimiseerde gegevens op verzoek van de auteur

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Zeer corekt geleverd en goed verpakt en de prijzen vallen mee

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Alles correct verlopen

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door *

    *Gepseudonimiseerde gegevens op verzoek van de auteur

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    correct en vlot

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Zorgeloos bestellen. Ik heb zelden meegemaakt dat iets niet paste. Als ik het vermoeden had dat iets niet zou passen, heb ik eenvoudigweg meerdere varianten besteld. De niet benodigde onderdelen heb ik dan gratis geretourneerd. Dit ging kostenloos door bij het bestellen voor de de "retourgarantie" te kiezen. Ik heb één keer, bij een grote bestelling, meegemaakt dat de ze tot twee maal toe niet geleverd kon worden. Blijkbaar ging het, door de grootte van het paket, steeds mis bij de bezorgfirma. Ik heb het probleem opgelost door, op aangeven van Mister-Auto, meerdere kleine pakketten te bestellen. Die oplossing vond ik maar deels tevredenstellend omdat ik vind dat Mister-Auto beter zelf zijn pakketten in de juiste grootte zou kunncen partitioneren. Al met al ben ik echter tevreden.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Deze keer was de bestelling binnen de gestelde termijn geleverd, bedankt daarvoor.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Je krijgt wat je besteld wat bij autodoc niet zo is !!!. Netjes verpakt en heel juiste leveringsdatum. Hopelijk kunnen we lang samenwerken. A++

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 3 / 5 1
    Wijzigen Melden

    5l oli la los in de doos oliefilter was gekreukt

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    tevreden

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Goede site en goede service

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    ondanks de problemen met de koerierdienst (DPD), heeft de klantendienst van Mister Auto alles in het werk gesteld om mijn bestelling in goede orde geleverd te krijgen, waarvoor mijn dank.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Zeer voordelige prijzen. Correct. Snelle levering van ong een week naar België.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    goede kwaliteit voor de juiste prijs en altijd veel keuze

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Juiste levering

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 1 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Kortingen worden toegekend en nadien volledig herrekend bij een retour. Veel eerlijker zou zijn om met % korting te werken ipv 20 euro cadeau bij x besteed bedrag.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van mister-auto.be
    Melden

    Beste heer Baart, Bedankt voor uw bericht. Wanneer er een promo code wordt aangeboden op de website, dan krijgt de klant een korting in procent van het aankoopbedrag. Hiermee wordt de prijs van het bestelde product gereduceerd. Bij terugzending van zo'n product wordt precies hetzelfde gereduceerde bedrag terugbetaald. Indien de klant een waardebon voor een bepaald bedrag heeft en deze in een bestelling verzilvert, wordt het totale bedrag gereduceerd met de waarde van de voucher. Als de klant de producten van zo'n bestelling terugstuurt, wordt de voucher opnieuw gegenereerd als voucher en kan bij een volgende bestelling opnieuw verzilverd worden. Wij hopen u hiermee voldoende op de hoogte te hebben gebracht. Aarzel niet om ons te contacteren indien u bijkomende vragen heeft. Met vriendelijke groet, Uw Mister Auto Service Team.

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Prima

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Alles perfect.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Gemakkelijke site

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Snelle levering , correct

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Alles is eigenlijk goed alleen zou het beter zijn dat men zou kunnen kiezen voor een spoed levereing mits extra betalen. Naar Belgie steeds 4 tot 5 dagen wachten.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Topkwaliteit tegen een scherpe prijs

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    zeer tevreden van mister auto, levert altijd kwaliteitsvolle stukken

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Juiste onderdeel makkelijk te vinden via merk/type/bouwjaar/motor.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Altijd keurig op tijd geleverd en goede kwaliteit

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    correcte en snelle levering.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Opzoekindeling onderdelen kan beter. Meer onderverdelingen zou gemakkelijker zijn

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Past perfect dus perfecte aankoop

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Kortom:Goed

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Zeer ruime keuze aan producten. Gemakkelijke zoekinstallatie van de website. Goede prijzen.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Zoals altijd. Dik in orde en goede prijs

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    zeer tevreden

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Snel geleverd en van goede kwaliteit

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Is maar 1 ding spijtig, das de levertijd. Na een week heb je de stukken pas

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Goede service goede kwaliteit

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Wisselstukken goed te vinden op de site, redelijke bezorgtijden.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 3 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Motorolie was gelekt...

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Altijd tevreden bij bestellingen

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    slechte communicatie met dpd beschadigde verpakking bestelling onvolledig , dag nadien vervolg maar in beschadigde toestand, communicatie met Mr auto was prima , zoek een betere leverancier aub altijd problemen met DPD

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 1 / 5 1
    Wijzigen Melden

    slechts 4 van de 6 accu's zijn geleverd, klantendienst beantwoord mails niet

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Onderdelen van goede kwaliteit, snel geleverd

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Top dervice

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    de opgegeven levertijden (dagen) worden niet gerespecteerd

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Alles compleet en vlug geleverd. Zeer tevreden.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 2 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Levering deze donderdag maar kreeg het levering de volgende donderdag.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    De ervaring is zeer goed. Het onderdeel is hetzelfde of soms beter van qualiteit voor een lagere prijs dan bij de dealer.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door *

    *Gepseudonimiseerde gegevens op verzoek van de auteur

  • 1 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Ik had dit besteld, raar maar waar pastte het stuk helemaal niet. Staat erbij dat je niet tevreden bent je je geld terug krijgt, ik kan helemaal niets retourneren + uitleg vinden over hoe ik mijn geld zou terug kunnen krijgen… Top service?!

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Geen afhaalpunt id directe omgeving van mijn woonpolaats. Levertijd wat aan de lange kant.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Als de filters passen is het goed

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Tevreden

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Zoals altijd super

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door *

    *Gepseudonimiseerde gegevens op verzoek van de auteur

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Zeer vlug

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

Beoordelingen worden weergegeven in chronologische volgorde