mister-auto.nl

Beoordeling klanten van mister-auto.nl

4.4 / 5 1

Berekend op basis van 392 beoordelingen verkregen in de afgelopen 12 maanden,

2293 beoordelingen sinds 25/07/2020

Beheer van beoordelingen conform ISO 20488-norm.

Beoordeling onderworpen aan controle.

  • Voor meer informatie over de kenmerken van de beoordeling en de mogelijkheid om contact op te nemen met de beoordelaar, zie ons transparantiehandvest
  • Geen tegenprestatie aangeboden voor de beoordelingen
  • De aankondigingen worden bekendgemaakt en gedurende vijf jaar bewaard
  • Beoordelingen kunnen niet worden bewerkt: als een klant zijn beoordeling wil wijzigen, moet hij contact opnemen met Echte Beoordelingen om de bestaande beoordeling te verwijderen en een nieuwe te plaatsen. De redenen voor het verwijderen van recensies zijn hier beschikbaar

Zoeken in de beoordelingen

Filteren op score

  • 1403
  • 572
  • 166
  • 101
  • 87

Informatie mister-auto.nl

Over Echte Beoordelingen

De oplossing Echte Beoordelingen wordt uitgegeven door SKEEPERS, dat gespecialiseerd is in het beheer van beoordelingen van consumenten na een online bestelling. Meer zien

Raadpleeg onze Algemene Voorwaarden

Acties aangaande Echte Beoordelingen

Evaluaties van klanten

  • 1 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Er ontbreekt een deel van mijn bestelling heb dit online aangegeven ...geen reactie erover gebeld verscheidene foto s gestuurd moest even uitgezocht worden na meer dan een week nog niks gehoord...wil de koop nu ontbinden en het onderdeel retourneren en mijn account beëindigen ...

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van mister-auto.nl
    Melden

    Geachte , Bedankt voor uw bericht. Allereerst willen we onze excuses aanbieden voor de ontevredenheid die u onlangs heeft ervaren. We willen u laten weten dat we uw feedback op prijs stellen. Zo kunnen we eventuele problemen oplossen en kunnen we onze services verbeteren. We zouden contact met u opnemen, zodat u het onderdeel kunt retourneren. Met vriendelijke groet, Uw Mister-Auto team.

  • 2 / 5 1
    Wijzigen Melden

    NA de bestelling was ik vergeten vier ipv een bougies te bestellen. Dit kon ik een dag later niet meer aanpassen en de bestelling was in mijn account nog niet verzonden of bereid. Ik belde en de medewerker zei dat ik een aparte bestelling moest doen maar wel de vzk terug zou kunnen krijgen na ontvangst. Ik zei waardom kan het niet aangepast worden want de bestelling is nog niet verzonden. Dit kon niet zei hij, De bestelling kwam ook veel later nu pas na een week, Vroeger besteld ik en had ik het vaak binnen 3 4 dagen. Ook kreeg ik in een email bericht datik toch de vzk moest betalen omdat mijn orderlink niet meer geldig was. Hierover heb ik gebeld dat deze link niet werkte en ik ondanks de belofte toch geen geld terug van de vzk zou krijgen, IK vertelde dat ik dit niet terecht vond, en ik de bestelling anders zou retourneren. DE dag erna heb ik alsnog de vzk vergoed gekregen, maar al met al vond ik dit toch een vervelende en langdradige ervaring i.t.t. tot eerdere bestellingen.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van mister-auto.nl
    Melden

    Geachte heer van Vierzen, Bedankt voor uw bericht. Allereerst willen we onze excuses aanbieden voor de ontevredenheid die u onlangs heeft ervaren. We willen u laten weten dat we uw feedback op prijs stellen. Zo kunnen we eventuele problemen oplossen en kunnen we onze services verbeteren. Met vriendelijke groet, Uw Mister-Auto team.

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    levering duurde wat lang

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 3 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Overzichtelijk site met mooie producten en aanbiedingen. Enige min punt is de levertijd die kan soms wel eens een week duren

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Product ontbrak, maar deze is snel alsnog nageleverd

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Duidelijke keuze op de site, snelle bestelling en levering ( eerder dan in eerste instantie aangegeven in de bevestiging)

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Al jaren bestel ik bij Mister Auto naar tevredenheid voor het onderhoud van mijn 'wagenpark'.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Goede prijs en kwaliteit in verhouding

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Vlotte levering voor een concurrerende prijs

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Prima

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    De doos is wel vaak kapot is iets wat misschien beter kan maar denk dat het meer aan de vervoerder ligt

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 1 / 5 1
    Wijzigen Melden

    onderdelen pasten niet, ook al is het kenteken opgegeven. Bedrijven zoals Winparts beschrijven de onderdelen met maatvoering bijvoorbeeld. Ook nog 2 weken wachten is echt te lang, al was ik hiervan wel op de hoogte.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van mister-auto.nl
    Melden

    Beste heer Den Boer, Het spijt ons te vernemen dat sommige pakkingen van uw bestelling niet van toepassing zijn. Bij zoeken voor uw ALFA ROMEO GT 105_ 1.9 V 2000 (131Ch) en ALFA ROMEO SPIDER 105_ 2.0 2000 (131Ch) stellen we vast dat er verschillende productielijnen van die modellen bestaan. Bij de verschillende productielijnen horen er verscheiden modificaties van pakkingen die niet te herkennen zijn met de ter beschikking gestelde informatie op een kenteken. Bij alle pakkingen (behalve bij PAYEN AN300 en REINZ 12-31052-02) heeft de betreffende fabrikant de technische kenmerken / de afmetingen vermeld. Deze zijn te zien op onze website bij de technische specificatie van het product. Gelieve ons te melden welke pakkingen niet van toepassing zijn. Dan kunnen we een procedure voor kosteloos retourneren activeren in uw account. Ter vergoeding van het ongemak en de vertraagde bezorging van het pakket bieden we u een waardebon van 12 euro aan. Deze kunt u in uw account terugvinden, bij "Mijn waardebonnen". De kortingsbon kunt u bij een volgende bestelling inwisselen in het actieveld. Wij hopen u hiermee van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet, Uw Mister Auto Service Team.

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Goed

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Goed

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 2 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Dure remblokken niet in originele verpakking maar in losse plastic zakjes, Slordig

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van mister-auto.nl
    Melden

    Geachte heer van Dijk, Bedankt voor uw bericht en het plaatsen van uw bestelling. Het spijt ons te vernemen dat de onderdelen zo geleverd zijn. Onze excuses voor het ongemak. Wij verzoeken u vriendelijk terug te mailen naar: klantenservice@mister-auto.nl, zodat u ons informeert voor welke van de volgende opties u kiest: * terugbetaling * nalevering van uw bestelling (neemt zo'n 4 werkdagen in beslag) In afwachting van uw reactie blijven wij beschikbaar voor verdere informatie. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Good price

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Het vinden van het juiste onderdeel was niet zo gemakkelijk, maar dat kon ook aan mezelf liggen. Eenmaal besteld verliep alles gladjes. Ook het contact met de klantenservice was prettig, en hoefde niet lang te wachten aan de telefoon, minder dan 1 minuut. Ook een foutief besteld onderdeel kon ik moeiteloos retourneren.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 1 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Foute artikelen

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door *

    *Gepseudonimiseerde gegevens op verzoek van de auteur

    Antwoord van mister-auto.nl
    Melden

    Beste heer Gloudemans, Bedankt voor uw bericht. Gelieve ons te verduidelijken wat uw vraag is. U kunt ons tussen 10 uur en 16 uur telefonisch contacteren (tel. 0858 88 63 90) of ons mailen op adres: klantenservice@mister-auto.nl Alvast bedankt voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Uw Mister Auto Service Team.

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Keurig geleverd op de aangegeven datum!

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Heel correct uitgevoerd

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Snelle correcte levering

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Rapid deliver

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Algemeen gaat goed

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door *

    *Gepseudonimiseerde gegevens op verzoek van de auteur

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Goed

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door *

    *Gepseudonimiseerde gegevens op verzoek van de auteur

  • 2 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Twee flessen olie besteld. Één ervan was lek. Heel mijn vloer onder de motorolie.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door *

    *Gepseudonimiseerde gegevens op verzoek van de auteur

    Antwoord van mister-auto.nl
    Melden

    Geachte heer Verduin, Bedankt voor uw bericht. Allereerst willen wij u onze oprechte excuses aanbieden voor het beschadigd geleverde pakket. Wij betalen u 1 x BOLK BOL-D031016 Motorolie BOLK 5W40 - 5 Liter terug. Het bedrag 19.80 € kunt u binnen 4 werkdagen op uw rekening zien staan. Mochten we u verder nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Uw Mister Auto Service Team

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Goedkoop prijs altijd goed

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Goede site, heel overzichtelijk, nag soms wel iets beter zijn met de selctie van onderdelen, er staan soms onderdelen bij die niet passen of geschikt zijn.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Makkelijk bestellen via de app. Netjes op tijd bezorgd.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Prima

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Nvt

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door *

    *Gepseudonimiseerde gegevens op verzoek van de auteur

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Eigenlijk altijd wel op voorraad en tegen een goede prijs.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Goed

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Gewoon goed

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Nvt

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door *

    *Gepseudonimiseerde gegevens op verzoek van de auteur

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Heel goed dat systeem kenteken en bijpassende onderdelen, alleen wel als ik,op ruitenwissers zoek, krijg je soms wel heel veel soorten te zien…goed is goed..

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Good price

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Prima

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 3 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Ongeveer de helft van de bestelde onderdelen passen niet, hoewel ze op kenteken zijn gekocht. En dat is helaas meestal het geval. De retour procedure is wel snel en duidelijk. Prima bedrijf en bestel hier regelmatig.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Het is gewoon goede De website en de klantenservice Ales is gewoon TOP

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Prima verzorgd, betrouwbaar

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Onderdeel gekocht voor mercedes vito w639 automaat. Past perfect.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Website is duidelijk en het geen je besteld wordt ook geleverd.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Nooit problemen gehad

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Makkelijk onderdelen bestellen

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 3 / 5 1
    Wijzigen Melden

    De retour en retourkosten zijn niet duidelijk.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    i order many times parts for my different cars. couple of years. never being dissapointed . it is fast delivery and quality and cheap. i am very tankfull .

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Kwaliteit

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 3 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Snel geleverd,helft was niet passend op de auto.dus retour

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 2 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Buisjes is verkeerde ik probeer je terugsturen geen retour

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door *

    *Gepseudonimiseerde gegevens op verzoek van de auteur

    Antwoord van mister-auto.nl
    Melden

    Geachte heer Ceken, Bedankt voor uw bericht. Welke van de producten wilt u graag retour sturen? Om uw retour aan te melden, willen wij u vragen om de artikelnummers of tenminste de volle benaming van de artikelen die u wilt retourneren aan ons te bevestigen. Deze informatie kunt u vinden op desbetreffende order/ factuur, daar staat het artikelnummer en de artikelnaam op vermeld. Kunt u deze aan ons doorgeven in een reactie op deze e-mail? Gaat het alleen om de bougies? Is er geprobeerd een installatie uit te voeren met de onderdelen. Helaas kunnen wij de artikelen niet ruilen. Zodra wij deze informatie van u ontvangen, ontvangt u een mail met de retour instructies. In afwachting van uw reactie verblijven wij. Met vriendelijke groet, Uw Mister-Auto Service Team.

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Bestel sl jaren via mr auto top

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 3 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Leveringen duren erg lang

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 1 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Duurde veel te lang dat het geleverd werd. Kreeg drie keer een leveringsdatum door werd echter niet geleverd. Track en Trace werkte niet. Gebeld en werd daar ook niet goed geholpen. Uit eindelijk na een week geleverd , bleek de bestelde stuurbekrachtiging olie zo werd het in hun advertentie in ieder geval omschreven , remolie te zijn. Heb niet eens de moeite genomen om daar contact met ze over opgenomen heb wel echte stuurbekrachtiging olie maar gewoon bij een automaterialen zaak gekocht. De koelvloeistof die ik besteld had waren gelukkig apart in plastic zakken verpakt 1 ervan had namelijk gelekt en was voor bijna de helft leeg gelopen.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van mister-auto.nl
    Melden

    Geachte heer Riekerk, Bedankt voor uw bericht. Allereerst willen we onze excuses aanbieden voor de ontevredenheid die u onlangs heeft ervaren. We willen u laten weten dat we uw feedback op prijs stellen. Zo kunnen we eventuele problemen oplossen en kunnen we onze services verbeteren. Het spijt ons te vernemen dat de onderdelen zo geleverd zijn/niet het juiste onderdeel geleverd is. Onze excuses voor het ongemak. Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons foto's van het ontvangen pakket (doos en in houd te sturen) De foto's kunt u toesturen via uw account onder de kop "Klantenservice" direct naar ons of als alternatief naar: klantenservice@mister-auto.nl Wij verzoeken u vriendelijk terug te mailen, zodat u ons informeert voor welke van de volgende opties u kiest: * terugbetaling voor BOLK BOL-M120005 Koelvloeistof 1L * nalevering (neemt zo'n 4 werkdagen in beslag) FERODO FBM100 Stuurbekrachtigingsvloeistöf LHM - 1 Liter kunt u retourneren en krijgt u uw geld terug. In afwachting van uw reactie blijven wij beschikbaar voor verdere informatie. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto Met vriendelijke groet, Uw Mister-Auto team.

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Goed

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 3 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Prijzen zijn leuk, levering kan imo iets sneller.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Binnen een week de complete bestelling binnen. Perfecte onderdelen en pasvorm.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Levering volgens afspraak en bij problemen een uitstekende klantenservice.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Gewoon goed

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 2 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Bestellen gaat eenvoudig. Alles is keurig geleverd, maar het was allemaal ingepakt in 1 grote doos. Niets was gestud, dus de zware remschijven hebben het luchtfilterelement kapot gedrukt en het oliefilter was uit het doosje. Verpakken van de onderdelen krijgt dus een dikke onvoldoende.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van mister-auto.nl
    Melden

    Geachte heer de Bruin, Bedankt voor uw bericht en het plaatsen van uw bestelling. Het spijt ons te vernemen dat de onderdelen zo geleverd zijn. Onze excuses voor het ongemak. Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons foto's van het ontvangen pakket (doos en inhoud te sturen) De foto's kunt u toesturen via uw account onder de kop "Klantenservice" direct naar ons of als alternatief naar: klantenservice@mister-auto.nl Wij verzoeken u vriendelijk terug te mailen, zodat u ons informeert voor welke van de volgende opties u kiest: * terugbetaling * nalevering van uw bestelling (neemt zo'n 4 werkdagen in beslag) En voor welk onderdeel/referentie? In afwachting van uw reactie blijven wij beschikbaar voor verdere informatie. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto

    Antwoord van Martin D
    Melden

    Hartelijk bedankt voor de reactie en de mogelijkheden om bepaalde acties te doen om de zaken recht te zetten. Ik heb geen foto's gemaakt van de doos zoals ontvangen en ook niet van de onderdelen. Mede omdat het luchtfilter dat ik had besteld, een niet passend element was. Dat element was door mij verkeerd besteld. Het inpakken van de producten blijft voor mij echter een dikke onvoldoende krijgen, omdat dit initieel gewoon beter moet gebeuren (bijvoorbeeld in meerdere pakketten), zodat zwaardere producten de lichtere (fragiele) producten niet stuk drukken tijdens verschuiven.

    De opmerkingen weergeven De opmerkingen verbergen
  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Als u nog eens een beoordeling van iemand wilt hebben, werk dan niet met een verplichte invulling van een vlak want dat is aanmatigend, een inbreuk op vrijheid en kost tijd en stoot klanten af

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    de website is heel goed om de producten die je zoekt makkelijk te vinden zijn.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    besteld, betaald, goede track en trace, bezorgt en geïnstalleerd

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Bestelling correct en snel geleverd

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Koppeling besteld voor kangoo Zeer betaalbaar en supersnel geleverd!

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 3 / 5 1
    Wijzigen Melden

    the product catalog is well done however I could not find my car/model in my year of production (BMW 430i 2017 Grand Coupe F36 type), I could find only Coupe F32. Fortunately I know they have same engine. I even called the support by phone but they speak only dutch. no one speak english. The parts arrived in 2 weeks because one of the item was missing from stock however was indicated in stock from the catalog however it was ok for my schedule. The variety of oil is good and you can find the BMW certified oil in various manufacturers.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Geen

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Alles is perfect verlopen

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    goed

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Levering duurt ECHT te lang?,, je wacht al te lang, dan krijg je een mail dat de levering NOG langer gaat duren… DUS nog langer.. DAAR STA JR NIET OP TE WACHTEN…, Max 3 werkdagen zou de uitgangspunt zijn. Hebben bestellen van één product, aanklikken, datum,prijs acorderen ?! Duurt te lang?! Rad van fortuin lijkt het wel?!. Artik bestellen een gedoe!

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Prima site, goede levering.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Op eenvoudige manier de juiste onderdelenkiezen

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Helemaal goed !

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    goede prijs/kwaliteit verhouding.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door *

    *Gepseudonimiseerde gegevens op verzoek van de auteur

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Alles klopt geen loze beloftes

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Tevreden

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 3 / 5 1
    Wijzigen Melden

    de levering duurt te lang

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Duidelijke website, netjes geleverd

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    duidelijke omschrijving

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    prima levering mag wat sneller

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Gewoon goed

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 1 / 5 1
    Wijzigen Melden

    schokbrekers waren allebei rechts

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van mister-auto.nl
    Melden

    Geachte heer Sidney, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben het voor u nagekeken. We hebben de bestelling verzonden op 05/01/24, dus 1 dag later dan de geplande verzenddatum 04/01/24. De bestelling werd echter op tijd geleverd op de eerder geplande datum 09/01/2024. Er is geen vertraging in uw bestelling. Met vriendelijke groet, Uw Mister-Auto Service Team

    Antwoord van Sidney M
    Melden

    hahahahha heb niet over tijd leveren heb over twee rechtse schokbrekers maar ja mijn auto is al gemaakt . ik heb gereageert op jullie verzoek.

    De opmerkingen weergeven De opmerkingen verbergen
  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Ben heel tevreden. Alleen waren enkele bestelde delen niet op voorraad, dat leverde enige vertraging op.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    N.v.t.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Goede scherpe prijzen voor a-merk onderdelen

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Ruim aanbod makkelijk zoeken in catalogus met meerder keuze uit merken en prijzen.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Uitstekend

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 2 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Prijs is oké, maar verzending duurde veel te lang

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door *

    *Gepseudonimiseerde gegevens op verzoek van de auteur

    Antwoord van mister-auto.nl
    Melden

    Geachte heer Mohamed, Bedankt voor uw bericht. We hebben een bestelnummer nodig om u te helpen. Met vriendelijke groet, Uw Mister-Auto-team.

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Voordelige goede autoonderdelen

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Snelle levering van een Koplamp die overal lastig te verkrijgen was.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Goede producten, snel geleverd. Zeer goede prijzen!

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    De prijzen en de levertijd

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Zeer schappelijke prijzen, snelle bezorging..

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Goed bedrijf

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    gewoon goed

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 3 / 5 1
    Wijzigen Melden

    slechte levering dpd post slecht clanten service slecht.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Goede prijs en kwaliteit verhouding.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Top bedrijf, komt afspraken na! En je krijgt de bestelde onderdelen op tijd of zelfs eerder als verwacht. En je krijgt het merk wat je besteld hebt, kunnen andere leveranciers iets van leren.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Prima product en niet te duur

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Goede service

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Verpakking zwaar beschadigd binnen gekregen. Onderdelen werken wel en als coulance een tegoedbon gehad. Prima opgelost

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door *

    *Gepseudonimiseerde gegevens op verzoek van de auteur

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Telefonisch deskundig te woord gestaan

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    meestal goede prijs

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Past perfect en Snel levering

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Prima organisatie. Snelle levering, goede prijzen Aan te bevelen

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Heel goed

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door *

    *Gepseudonimiseerde gegevens op verzoek van de auteur

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Redelijk snel geleverd

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Product is goed aangekomen

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Perfect 👌🏻

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door *

    *Gepseudonimiseerde gegevens op verzoek van de auteur

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    goede onderdelen voor een schappelijke prijs !

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Prima

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door *

    *Gepseudonimiseerde gegevens op verzoek van de auteur

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    altijd juiste levering van onderdelen

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Goede duidelijke verwijzing binnen assortiment

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Alles prima niets op aan te merken ;-)

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Onderdelen prima te vinden op de website. Levering zoals verwacht. Ruime keuze in merken.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Ruime keuze, goede prijzen. Levertijd zou wat sneller mogen.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    100 %

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Snelle levering.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Soms jammer van levertijd. Verder prima.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    goed en voordelig

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    ruim assortiment tegen redelijke prijzen

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Zelfde kwaliteit minder geld.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    goede producten en betaalbaar

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 3 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Hele slordige verpakking onderdelen. Verpakking kapot/gescheurd/gedeukt

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Alles wat ik besteld heb netjes verpakt ontvangen. De site is erg duidelijk met onderdelen wel of niet geschikt voor de betreffende auto. De tijd tussen bestellen en ontvangen is wel wat lang.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Heel goed

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door *

    *Gepseudonimiseerde gegevens op verzoek van de auteur

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    GEWOON ALLES KLOPT

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Goede webwinkel

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Goede service

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Snel juiste onderdelen gevonden, snel bezorgd!

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Jullie doen wat er beloofd wordt in het voordeel van de klant prachtig en nog bedankt!!!!!

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

Beoordelingen worden weergegeven in chronologische volgorde