Berekend op basis van 521 beoordeling verkregen in de laatste 12 maanden. *

* 2694 beoordelingen sinds 15-10-2014

Klantwaarderingen

Klantbeoordelingen

 

2 / 5

Ik had er meer van verwacht
op 21-02-2020 door .

na een ervaring van de 10-01-2020

Klantbeoordelingen

 

2 / 5

Heel onpraktische website. Ook al verschillende keren doorgegeven dat je geen pakjesautomaat kan selecteren (een fout in de website duidelijk), wordt niets aan gedaan. Ik heb ook opnieuw geen leverbevestiging gekregen, ook niet de eerste keer. Gelukkig kennen ze ons bij de post al. Ook is mijn computer al een paar keer tiltgeslaan, telkens bij het browsen op jullie website. Heel vreemd :)
op 21-02-2020 door .

na een ervaring van de 12-01-2020

Klantbeoordelingen

 

2 / 5

eerste maal besteld, vlotte afhandeling. reden voor slechte beoordeling is de prijs van de propolis druppels. Na ontvangst vergeleek ik de prijzen die 40% hoger lag bij jullie dan bij verschillende anderen!
op 18-01-2020 door .

na een ervaring van de 10-12-2019

Klantbeoordelingen

 

1 / 5

Mijn bestelling lag blijkbaar in een ophaalpunt, ik heb hier geen mail/briefje in de brievenbus over gekregen. Ik moest zelf mailen om te vragen waar mijn pakket bleef. Persoonlijk vind ik dit een slechte service voor zo’n grote bestelling.
op 02-01-2020 door .

na een ervaring van de 25-12-2019

Commentaar van SEBIO
Beste Lisse, ik dank u voor uw beoordeling. Wanneer u een bestelling plaatst met een gastenlogin is er geen mogelijkheid om het pakje op te volgen. Dit kan enkel met een klantenaccount. Ik zie dat u ondertussen een klantenaccount heeft aangemaakt, dit zal dus bij een volgende bestelling in orde zijn. Met vriendelijke groeten, Nathalie
Alle commentaren weergeven

Klantbeoordelingen

 

2 / 5

Het artikel stond op voorraad de 20ste, nu de 27 nog steeds niks binnen. opgebeld de 23ste dat het verstuurd ws. Krijg ik savonds een mail uw verzending staat klaar voor verzending. Of het verstuurd is geen idee?
op 30-12-2019 door .

na een ervaring van de 20-12-2019

Klantbeoordelingen

 

2 / 5

omdat ik mijn product terug wou sturen omwille van niet afsluiten. heb ik enkele dagen moeten wachten op een reactie vanuit te klantendienst. Nu nog afwachten hoe alles verder zal verlopen
op 08-10-2019 door .

na een ervaring van de 28-09-2019

Commentaar van SEBIO
Beste Marie, Hartelijk bedankt voor uw berichtje. Mijn collega Vanessa heeft u een retouretiket bij email bezorgd. Zodra we uw retour hebben ontvangen en gecontroleerd, zal de terugbetaling gebeuren. Ik wens u alvast een fijne dag verder. Met vriendelijke groetjes Cathrine

Klantbeoordelingen

 

1 / 5

Bestelling niet ontvangen. Aangegeven via het contactformulier, geen respons.
op 04-10-2019 door .

na een ervaring van de 27-08-2019

Klantbeoordelingen

 

1 / 5

niets ontvangen al een week te laat
op 23-09-2019 door .

na een ervaring van de 10-09-2019

Commentaar van SEBIO
Beste Julia,
Het blijkt dat Bpost vertraging had op dat moment.
Veel excuses daarom.
Vriendelijke groetjes.
Alle commentaren weergeven
Beoordelingen worden weergegeven in chronologische volgorde

Informatie Sebio.be

Beschrijving:

Natuurlijke, Bio en ecologische producten voor de hele familie

Adres:
SEBIO
Zone d'activités Nord 37-41
5377, BAILLONVILLE
Aanbevelen:
Website:
Contact:
Tel.: 0032(0)84213043
contact@sebio.be
Bevoegde vertegenwoordiger:
SEBIO
Status:
bijgewerkt
Aantal beoordelingen:
521

Over Echte-Beoordelingen

Echte-Beoordelingen wordt beheerd door een onafhankelijk bedrijf, actief in het verzamelen van de beoordelingen van de consumenten na een bestelling. Het doel is om u te helpen de meest betrouwbare verkopers onderscheiden.Zie meer