pallet-pellets.be

Beoordeling klanten van pallet-pellets.be

4.7 / 5 1

Berekend op basis van 363 beoordelingen verkregen in de afgelopen 12 maanden,

887 beoordelingen sinds 18/10/2020

Beheer van beoordelingen conform ISO 20488-norm.

Beoordeling onderworpen aan controle.

  • Voor meer informatie over de kenmerken van de beoordeling en de mogelijkheid om contact op te nemen met de beoordelaar, zie ons transparantiehandvest
  • Geen tegenprestatie aangeboden voor de beoordelingen
  • De aankondigingen worden bekendgemaakt en gedurende vijf jaar bewaard
  • Beoordelingen kunnen niet worden bewerkt: als een klant zijn beoordeling wil wijzigen, moet hij contact opnemen met Echte Beoordelingen om de bestaande beoordeling te verwijderen en een nieuwe te plaatsen. De redenen voor het verwijderen van recensies zijn hier beschikbaar

Zoeken in de beoordelingen

Filteren op score

  • 698
  • 151
  • 29
  • 9
  • 6

Informatie pallet-pellets.be

Over Echte Beoordelingen

De oplossing Echte Beoordelingen wordt uitgegeven door SKEEPERS, dat gespecialiseerd is in het beheer van beoordelingen van consumenten na een online bestelling. Meer zien

Raadpleeg onze Algemene Voorwaarden

Acties aangaande Echte Beoordelingen

Evaluaties van klanten

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Bestelling goed de afgesproken tijd ontvangen. Heb al diverse keer bij jullie besteld en het gaat altijd correct. Super!

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Betrouwbaar en goed Levering ook goed

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    De levering is perfect verlopen

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Stipt en goede bediening

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Zeer correct,volgens afspraak,vriendelijk,en afgezet op de plaats waar ze moesten staan

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Goede prijs. Correct geleverd.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Alles perfect

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Ik ben zeer tevreden

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    levering perfect

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Een overzichtelijke site, goede uitleg met beeldmateriaal

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Overzichtelijke website. Fijn mailcontact klantendienst, Snelle levering met vriendelijke chauffeur.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Overzichtelijk. Correct en goede organisatie!

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Uw track and trace app. mist volledig zijn doel wanneer uw vrachtwagen uiteindelijk niet opdaagt op de verstuurde dag en uur, maar wel onverwacht 's anderdaags 's morgens vroeg om 7.15 u.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 3 / 5 1
    Wijzigen Melden

    ik begrijp niet waarom men 2 verschillende bestellingen moet doen voor 2 pallets van een verschillende soort !

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Goede en duidelijke website, Stipte levering, vriendelijke en behulpzame chauffeur.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Heel goed, vriendelijke chauffeur perfect 2 paletten naast elkaar in garage gezet in de afgelopen 10 jaar nog nooit zoo een goede service gehad.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    De levering was in orde,leveren met moffet groot pluspunt.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Vlotte levering op gekozen datum. Dit was niet mijn eerste bestelling hier en zeker ook niet mijn laatste.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Goede prijs kwaliteit

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Keurig geleverd tot in de garage op de dag zoals afgesproken!! Je wordt ook gedurende het transport via mail en/of SMS op de hoogte gehouden over het tijdstip van de levering!! Vriendelijke chauffeur!! Interessante prijzen en keuze aan pellets.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Prima pellets.Er waren wel drie zakken opengescheurd en afgeplakt maar dat kan gebeuren

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Goede kwaliteit, snelle en vriendelijke levering. Top!

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Levering volgens afspraak. Ik begrijp wel niet goed waarom men geen bestelling kan doen van 2 of meer verschillende soorten samen (per pallet) in één bestelling en zo gebruik te kunnen maken van kortingen.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Stipt op de afspraak, netjes op de oprit geplaatst top vriendelijke chauffeur.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    overzichtelijk en gemakkelijk. Zelf op mijn leeftijd (73j) vind er mijn weg om eenvoudig te bestellen...

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Perfect op tijd geleverd.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Het werd precies op het juiste moment gebracht!

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Website is heel overzichtelijk. Zeer goede info over de pellets.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Levering is goed verlopen , alleen een aantal zakken met kleine scheuren. Komen niet van Oostenrijk zoals de vorige maar nu van Tsjechië .

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    onderste zak beschadigd pas gezien bij het verplaatsen een kleverop en alles is ok anders top

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van pallet-pellets.be
    Melden

    Goedendag jo, Dank u wel voor de tijd die u heeft genomen om ons uw opmerkingen te laten weten. Uw feedback speelt een cruciale rol in onze voortdurende inspanningen om de kwaliteit van onze diensten voortdurend te verbeteren. We willen u verzekeren dat we uw opmerkingen zeer serieus nemen en volledig toegewijd zijn om ze onmiddellijk over te brengen aan ons logistieke team. We zullen er alles aan doen om de nodige maatregelen te nemen om toekomstige incidenten te voorkomen. Accepteer alstublieft onze oprechte excuses voor eventueel ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Uw tevredenheid blijft onze hoogste prioriteit. Toch willen we u een hele fijne dag toewensen, Kindling Pellets

  • 3 / 5 1
    Wijzigen Melden

    RR Royal pellet is zeer goed en brandt goed! Ik kan u aanraden deze pellet zeer goed te kopen! Prima Invest BVBA ( kindling pallet-pellets.be ) De pellet die ik had besteld bij TARTAK (Polse) brandt zeer slecht, er was een chemische geur en gaf deze pelletkachel veel problemen, ik heb contact met u opgenomen via e-mail en telefoon gedurende 1 maand en u heeft me niet geholpen, u zei dat u het zou terugnemen en dat heeft u niet gedaan! (d.w.z. ze nemen de pellet niet terug zoals ze hadden beloofd)

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van pallet-pellets.be
    Melden

    Goedendag Murat, Dank u wel voor de tijd die u heeft genomen om ons uw opmerkingen te laten weten. Uw feedback speelt een cruciale rol in onze voortdurende inspanningen om de kwaliteit van onze diensten voortdurend te verbeteren. We willen u verzekeren dat we uw opmerkingen zeer serieus nemen en volledig toegewijd zijn om ze onmiddellijk over te brengen aan ons logistieke team. We zullen er alles aan doen om de nodige maatregelen te nemen om toekomstige incidenten te voorkomen. Accepteer alstublieft onze oprechte excuses voor eventueel ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Uw tevredenheid blijft onze hoogste prioriteit. Toch willen we u een hele fijne dag toewensen, Kindling Pellets

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Correct volgens afspraak . Vlotte levering .

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Goede website en vlotte leveringen. Wij kochten vd 2de maal pellets, onze 1ste was van goede kwaliteit .

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Top geleverd op afspraak Zeer vriendelijke vrachtwagen chauffeur Onder de carport geleverd top Ik al 2 jaar pellets gekocht bij deze firma is zeer betrouwbaar aanrader Pellets zijn zeer zuiver weining stof Top firma

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    De website is duidelijk en de levering is zo duidelijk en gemakkelijk ze brengen de pallet met pellets tot op de oprit. Tegen de volgende keer gaan we zorgen dat ze in de garage kunnen geleverd worden. Dit was de tweede levering en zijn zeer tevreden van de MM Royal pellets en de levering.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Snelle en vlotte propere levering met plastiek erover tegen de regen.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Prima levering met regelmatig update van leveringsuur!

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Stipt

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Zeer snelle levering,op de juiste datum en uur prima.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    perfecte levering

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    juist wat moeilijk te bestellen

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van pallet-pellets.be
    Melden

    Hey verlee, Super dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven! Jouw mening is voor ons ontzettend belangrijk en ik ga ervoor zorgen dat het team jouw suggesties zo snel mogelijk oppakt. Als je echt blij bent met onze service, zou je ons dan willen ondersteunen door je beoordeling aan te passen naar 5 sterren? Het zou onze dag maken!

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Overzichtelijk Makkelijk te bestellen Chauffeur was heel vriendelijk en behulpzaam terwijl veel verkeer moest passeren

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van pallet-pellets.be
    Melden

    Hey David, Super dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven! Jouw mening is voor ons ontzettend belangrijk en ik ga ervoor zorgen dat het team jouw suggesties zo snel mogelijk oppakt. Als je echt blij bent met onze service, zou je ons dan willen ondersteunen door je beoordeling aan te passen naar 5 sterren? Het zou onze dag maken!

    Antwoord van David M
    Melden

    Goedendag, de reden van 4/5 ipv 5/5 was omdat ik niks meer had ontvangen na bestelling en dat de levering een dag later was dan aangevraagd. Had men de vrijdag gekomen zoals origineel gevraagd en ook na contact met de klantenservice bevestigd dan was het wss 5/5. Voor de pelllets zelf kan ik niet anders dan tevreden zijn en verdienen die een 5/5, de pellets voordien moesten we om de 2dagen zeker uitkuisen en bleef er een residu achter in de korf waardoor hij soms niet meer startte. Deze zijn echter vele beter weinig residu mooiere en warmer vlam.

    De opmerkingen weergeven De opmerkingen verbergen
  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Sorry hoor, ik had er gewoon overgekeken! Ja eigenlijk ben ik wel tevreden over de kwaliteit, de prijs en de service hoor. Dus 5 sterrekes

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Klantvriendelijke opvolging van de levering, heel gedienstig personeel. Voor mij een aanrader

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door *

    *Gepseudonimiseerde gegevens op verzoek van de auteur

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    up to date

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Zoals teeds netjes geleverd en geplaatst. Eveneens top communicatie bij levering. Ik blijf.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Eenvoudig te bestellen, betaald en enkele dagen later geleverd...

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Duidelijk en overzichtelijk

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Uitstekende service

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Correcte informatie

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 3 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Er zijn veel zakken kapot

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van pallet-pellets.be
    Melden

    Hey Marijke, Allereerst wil ik je bedanken voor je berichtje, dat appreciëren we enorm. We zien dat je aangeeft dat er verschillende zakken van je bestelling die schade hebben opgelopen. Laten we dit samen even bekijken om tot een mooie oplossing te komen, je krijgt zo snel mogelijk van ons een berichtje! Nogmaals een hele fijne dag toegewenst, Kindling Pellets

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Zoals altijd prima levering

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    ....

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Snelle levering, alles proper ingepakt, goede communicatie en vriendelijke chauffeur bij levering.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Goede prijs, correct geleverd zoals afgesproken. Pellets zijn ook heel netjes verpakt. Geen enkele opmerking.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Correcte levering en goede informeren de levtingstijd

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    goede pellets betaalbaar product op tijd geleverd door vriendelijke chauffeur

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Website met produktinfo zoals weinige hebben.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Vlotte bestelling, geen opmerkingen enkel het vroege uur van levering😅😅

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Goede prijs, kwaliteit, snelle levering en een zeer vriendelijke chauffeur

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Zeer correct en klantvriendelijk, zeker een aanrader,goede kwaliteit en prijs

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Heel correct en duidelijk.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door *

    *Gepseudonimiseerde gegevens op verzoek van de auteur

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    1e levering jan 2023 correct uitgevoerd. Ik verwacht hetzelfde voor mijn levering 27 maart ´24

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 3 / 5 1
    Wijzigen Melden

    De levering op zich was ok, afgezien van het nachtelijke uur ( 04:46 u ). Spijtig genoeg zijn een tiental zakken gescheurd geleverd, waarschijnlijk door de druk van de 70 zakken op 1 pallet. Misschien toch wat meer aandacht hieraan besteden. Dirk V.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van pallet-pellets.be
    Melden

    Hey Dirk, Super dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven! Jouw mening is voor ons ontzettend belangrijk. De leveringen kunnen inderdaad soms wat vroeg gebeuren, onze excuses hiervoor. We gaan het zeker meenemen in de planning. Als je echt blij bent met onze service, zou je ons dan willen ondersteunen door je beoordeling aan te passen naar 5 sterren? Het zou onze dag maken!

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Duidelijke overzichtelijke website en gebruiksvriendelijk

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Vlotte en vriendelijke bediening.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Correcte levering door vriendelijke chauffeur. Tijdstip was juist. Heel tevreden

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Goede pellets en top levering! Vriendelijke bediening.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 3 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Firma is heel professioneel, ze zijn stipt en betrouwbaar. Ik heb 2 keer pallet besteld en ik ben content van firma, maar 2 de keer heb ik kindling uluru gekocht. Dat ga ik niet meer doen, pellet geef te veel stof. Niet aanrader.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van pallet-pellets.be
    Melden

    Hey Unal, Super dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven! Jouw mening is voor ons ontzettend belangrijk en ik ga ervoor zorgen dat het team jouw suggesties zo snel mogelijk oppakt. Als je echt blij bent met onze service, zou je ons dan willen ondersteunen door je beoordeling aan te passen naar hogere scoren? Het zou onze dag maken!

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    heel goed, prima levering

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    snel goedkoop en kwaliteit

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Jammer dat ze niet konden geleverd worden op juiste plaats omdat de persoon met de bobcat niet onder de opening kon om zo te brengen waar onze garage staat .

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    De website is OK. Maar de koppeling voor de betaling met Mastercard werkt niet goed (meerdere keren moet proberen). De levering van de pellets was perfect op tijd volgens de afspraak. Het afzetten van de pallet ter plaatse werd keurig gedaan. De vrachtwagenchauffeur was heel vriendelijk.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van pallet-pellets.be
    Melden

    Hey Frank, Super dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven! Jouw mening is voor ons ontzettend belangrijk en ik ga ervoor zorgen dat het team jouw suggesties zo snel mogelijk oppakt. Als je echt blij bent met onze service, zou je ons dan willen ondersteunen door je beoordeling aan te passen naar 5 sterren? Het zou onze dag maken!

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Snelle levering.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Duidelijke site, inloggen en bestellen

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Op tijd geleverd en pallet netjes in de garage geparkeerd. Top!

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Overzichtelijk en juiste info.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Duidelijke site, en duidelijke communicatie. Ook bij de levering. Dankjewel

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Overzichtelijk, regelmatig promo's. Prijs-kwaliteit uitstekend.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    op tijd verwittigd op tijd geleverd vriendelijke bediening op de juiste plaats

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    duidelijk

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van pallet-pellets.be
    Melden

    Hey Philippe, Super dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven! Jouw mening is voor ons ontzettend belangrijk. Als je echt blij bent met onze service, zou je ons dan willen ondersteunen door je beoordeling aan te passen naar 5 sterren? Het zou onze dag maken!

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Vlotte bestelling, perfecte tracking van de levering. Je weet perfect wanneer de vrachtwagen zal arriveren. Vriendelijke chauffeur. Prima ervaring dus

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Prijs is dik ok, pellets zijn verpakt in goede stevige zakken, levering zoals afgesproken en de vrachtwagen chauffeur heeft een proffesionele levering gedaan. Top 👍

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Overzichtelijk , makkelijk om te bestellen

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Alles verlopen zoals gewenst, goede en correcte afspraken van levering. Goede kwaliteit pellets

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    pellets waren makkelijk te bestellen, leverdatum zelf kiezen was voor mij een pluspunt alsook het track&trace systeem met geregelde updates via mail. Nu al enkele keren besteld en nog steeds tevreden

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    top, zeer gemakkelijk en correct afgehandeld

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    levering niet geleverd op de dag dat afgesproken was terwijl ik speciaal verlof had genomen

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Ordelijke opgestelde site waar je weinig zoekwerk hebt voor de keuze in mogelijke aankoop

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door *

    *Gepseudonimiseerde gegevens op verzoek van de auteur

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    De website is heel overzichtelijk en duidelijk. Het is onze eerste bestelling en wachten nog de kwaliteit af. Jammer dat er bij de levering 3 zakken waren gescheurd ! Ongeluk van de Chauffeur bij het afnemen van de pallet. Schrijf het op de bon ( CMR ) zei hij in gebrekkig Nederlands. Intussen nog niks gehoord van Kindling ivm het voorval !

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Alles zeer goed geleverd en binnen de voorspelde tijd

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 3 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Zakken kapot in onderste laag en er werden 2 Euro paletten meegenomen zonder statiegeld te restitueren.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Goede opvolging + communicatie. Levering op juiste tijdstip, doch gevraagde pallet om te stapelen werd niet meegeleverd.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Juist op tijd geleverd en alles dik in orde.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Je suis vraiment content. Je n’aurais jamais pensé que la livraison d’une palette de 70 sacs de pellets est aussi facile. Le transporteur était ponctuel et grâce au système track&trace je pouvais poursuivre l’état actuel de la livraison. Et à propos de la qualité des palettes: j’ai acheté les pellets de Stora Enso et je suis très content avec ce produit. Un grand merci à l’équipe de palette-pellets.be! Je suis sûr que je vais bientôt placer une deuxième commande.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Levering de dag voordien aangekondigd en de dag nadien exat op de minuut aangekomen. Proper achteraan de tuin geplaatst zodat ik het pallet direct kon binnen stapelen. Perfect

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Zeer goede site,heel overzichtelijk,makkelijk te bedienen.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    correcte levering

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 3 / 5 1
    Wijzigen Melden

    De aangeboden producten zijn moeilijk vergelijkbaar. Je moet steeds weer terug naar de startrubriek .

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Duidelijk

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Overzichtelijk

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Een eenvoudige website. Die duidelijk is. Zowel over het product en de prijs. De mensen zijn heel stipt als het over de levering gaat, en de dag zelf krijg je van de mensen zelf een uurtje op voorhand een telefoon dat ze op weg zijn. Een echt superteam.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Niets op aan te merken op het product wel op de levering pallet werd schuin op de dam niemand kon nog passeren men kon mee transpallet de pallet mooi recht zetten maar nee was van trek u plan

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 3 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Bij levering 3 zakken gescheurd is niet eerste keer 3 halve zakken kwijt ,valt geregeld voor steeds onderkent die wordt beschadigd,voor de rest zeer tevreden levering en tijdstip .

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Zeer tevreden ,snelle levering super content

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    goed

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Zeer correcte levering , goede pellets

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Al meerdere keren over een periode van drie jaar heb ik pellets besteld via deze site. Elke keer was de bestelling correct, elke keer was de levering correct en alles verliep telkens heel vlot. Ik kan deze firma enkel maar aanraden, echt toppers!

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 1 / 5 1
    Wijzigen Melden

    LEVERING IS EEN RAMP, camion bestuurder kreeg verkeerde adres stond aan een andere straat max 10 min van mijn huis, hij belde mij op en ik gaf het juiste adres . na 45 min belde ik hem op en hij zij dat ze een andere dag zouden komen zonder mij te verwittigen, 3u staan wachten voor niets

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    levering mooi op tijd, geen schade aan de zakken.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Levering perfect

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Zeer overzichtelijk

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    heel correct en op de afgesproken dag en uur. dit is een aanbeveling waard .

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Alles verliep gesmeerd ...zelfs ziekte van een medewerker werd eerlijk gecommuniceerd en tot een goed einde gebracht!

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    alles perfect vriendelijke en gedienstig afgeleverd op de plaats die je wil

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Keurig op tijd geleverd volgens de track & trace app 👍 wel jammer dat ik bij het uitpakken van de pellet moest constateren dat de onderste zak was gescheurd 😢😢

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 3 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Product, afspraken ok. Vorige chaufeur perfect. Laatste chaufeur liever niet meer.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Goede prijs en prima levering

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Vlotte en zeer snelle levering. Woensdag bestelt, vrijdag geleverd. Topservice.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Snelle correcte levering...volledig zoals beloofd en afgesproken...

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Er waren verschillende zakken stuk! Voor de rest alles heel goed!

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Heel duidelijke website, nadien goede communicatie ivm de levering

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Zeer tevreden

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Perfecte levering pellets werden gelost met kooiaap en op de gevraagde plaats gezet

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Snel besteld en geleverd

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Prima op tijd en zeer kundig en netjes geleverd.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Altijd tevreden over leveringen en de pellets.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Website is goed en gemakkelijk te gebruiken

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Zoals afgesproken de dag van levering perfect.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Zeer correct verlopen! Levering zeer netjes verlopen en niet moeilijk gedaan om de pallet binnen te zetten in de garage met de kooiaap!

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Heel goed en je kan er op rekenen op wat beloofd is ,kwaliteit , levering 👍 Wel waren er drie zakken beschadigd door de hefvork !

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    eenvoudig om je weg te vinden

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Alles prima in orde en volgens de afspraak. Top .

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Bestellen en leveren ging zonder problemen. Omdat we zoveel gehoord hadden over online oplichters hebben we via Klarna besteld. Maar de vervoerder stuurt een link zodat je op de hoogte blijft van de levering. De chauffeur wist de pallet heel vlot te lossen, een vakman.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Heel goed heel duidelijk

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    wel de voorbije promoties zoals black friday enz vlugger van de site halen als ze voorbij zijn...

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van pallet-pellets.be
    Melden

    Hey stefan, Super dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven! Jouw mening is voor ons ontzettend belangrijk en ik ga ervoor zorgen dat het team jouw suggesties zo snel mogelijk oppakt. Als je echt blij bent met onze service, zou je ons dan willen ondersteunen door je beoordeling aan te passen naar 5 sterren? Het zou onze dag maken!

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    alles in orde en snelle levering ,top !

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    snelle levering

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Nogal omslachtig , duurde tijdje voordat ik kon bestellen .. zat fout in website ( Evergem lag volgens bestelformulier niet in oost Vlaanderen ) na mail kwam dit in orde

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    De bestelling is zeer vlot verlopen, de levering nog beter. Als je op track & trace een tijd van levering krijgt bv 6:20h dan staat de chauffeur ook daadwerkelijk om 6:20h aan de deur, geen minuut vroeger of later. Dan het lossen van het pallet ging heel vlot dit heeft hoogstens een kwartier geduurd. Top Firma.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Zeer correcte behandeling, uitstekend materiaal en vriendelijke levering. Top firma !!!

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Duidelijke en gebruiksvriendelijk website.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Het bestellen ging heel makkelijk.De levering gebeurde heel correct zoals afgesproken.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Goed prijs kwaliteit en snel leverring

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    snelle levering alles naar wens

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Duidelijk

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    livraison à l'heure prévue et très bon conditionnement 1 seul sac un peu abimé

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Gemakkelijk en goede informatie

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Correct en duidelijk.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Gebruiksvriendelijk

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van pallet-pellets.be
    Melden

    Hey Paul, Super dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven! Jouw mening is voor ons ontzettend belangrijk en ik ga ervoor zorgen dat het team jouw suggesties zo snel mogelijk oppakt. Als je echt blij bent met onze service, zou je ons dan willen ondersteunen door je beoordeling aan te passen naar 5 sterren? Het zou onze dag maken!

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Tijdstip levering werd op tijd doorgegeven en gerespecteerd, Heel bekwame chauffeur en palet werd netjes in de garage geplaatst.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Alles volgens afspraak en netjes geleverd

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Vlotte service

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Alles is ok terug te vinden op de site. Met de levering ben ik minder gelukkig! Er wordt vooraf aangegeven dat de levering gebeurd om 5:02 AM en dat er een speling kan zijn van 1 uur voor en 1 uur na. Dit betekent dat je al om 4 AM op moet zijn. Op de toegevoegde link schrijven ze dat dit alle 5 minuten ververst wordt. Echter de bestelling wordt afgeleverd om 6:26 AM.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van pallet-pellets.be
    Melden

    Hey Mireille, Super dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven! Jouw mening is voor ons ontzettend belangrijk en ik ga ervoor zorgen dat het team jouw suggesties zo snel mogelijk oppakt. Als je echt blij bent met onze service, zou je ons dan willen ondersteunen door je beoordeling aan te passen naar 5 sterren? Het zou onze dag maken!

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    correcte levering en goed brandende pellets

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    De bestelling is Geleverd zoals het hoort

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Goed verpakt in dubbel folie

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Perfect afgehandeld

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    voldoende informatie

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van pallet-pellets.be
    Melden

    Hey Franck, Super dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven! Jouw mening is voor ons ontzettend belangrijk. Als je echt blij bent met onze service, zou je ons dan willen ondersteunen door je beoordeling aan te passen naar 5 sterren? Het zou onze dag maken!

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Duidelijk en juiste weergave van de produkten

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van pallet-pellets.be
    Melden

    Hey Jurgen, Super dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven! Jouw mening is voor ons ontzettend belangrijk. Als je echt blij bent met onze service, zou je ons dan willen ondersteunen door je beoordeling aan te passen naar 5 sterren? Het zou onze dag maken!

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Reeds meerdere malen besteld. Steeds top.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Vlotte en vriendelijke bediening

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    goed levering volgens afspraak

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    OKKK

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    afhankelijk van welke pagina je nam, wat het niet altijd duidelijk welke de 'black Friday' korting was. Voor de rest alles ok.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Bestelling en levering was prima.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van pallet-pellets.be
    Melden

    Hey Killian, Super dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven! Jouw mening is voor ons ontzettend belangrijk. Als je echt blij bent met onze service, zou je ons dan willen ondersteunen door je beoordeling aan te passen naar 5 sterren? Het zou onze dag maken!

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    alles correct verlopen goede pellets

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Prima tevreden

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Super prijzen, snelle levering, geweldige communicatie over levertijdstip

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Correcte datum en uur van levering. Werden op oprit geplaatst. Bestellen waard.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    snel en goed

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    snel en goed geleverd vriendelijke man groetjes

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Heel goed en op tijd geleverd!

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Zeer tevreden, voor de 2e keer besteld en alweer uitstekende service. Ik heb de site al aanbevolgen aan vrienden die ondertussen ook besteld hebben.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Heb geprofiteerd van de Black friday aanbieding. Gemakkelijke site om te bestellen en veel keuzemogelijkheden voor de betaling. Zeer snelle levering en goede communicatie door de vervoersfirma. Dag op voorhand een richtuur van levering en was pal erop. Chauffeur zette deskundig de pallet op de gewenste plaats. Zeker een aanrader als je pellets wilt kopen.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Levering op tijd ,zeer vriendelijke en behulpzame chauffeur .

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Werd geleverd zoals beschreven. Zeer goede service. Pellets nog niet gebruikt, dus ken de kwaliteit er nog niet van

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Niet geleverd op de dag zoals voorzien. De volgende ochtend als eerste levering op zaterdag. Dank

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van pallet-pellets.be
    Melden

    Hey Hans, Super dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven! Jouw mening is voor ons ontzettend belangrijk en ik ga ervoor zorgen dat het team jouw suggesties zo snel mogelijk oppakt. Als je echt blij bent met onze service, zou je ons dan willen ondersteunen door je beoordeling aan te passen naar 5 sterren? Het zou onze dag maken!

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Uitstekende service! Heel handig dat je zelf het levermoment kan kiezen. Ook de levering zelf (via Elrotrans) gebeurt zeer professioneel en de pallet wordt gezet op de plaats die je zelf wil (kiezeltjes als ondergrond geen probleem!). Enige minpuntje: bij de bestelling zou het fijn zijn om hiervan een bevestigingsmailtje te krijgen, dit was nu niet het geval. De info van de bestelling was wel te vinden op mijn account van pallet-pellets maar deze info gaf niet aan of de bestelling nu in orde was of niet.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van pallet-pellets.be
    Melden

    Hey Vicky, Super dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven! Jouw mening is voor ons ontzettend belangrijk en ik ga ervoor zorgen dat het team jouw suggesties zo snel mogelijk oppakt. Als je echt blij bent met onze service, zou je ons dan willen ondersteunen door je beoordeling aan te passen naar 5 sterren? Het zou onze dag maken!

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    duidelijk en gemakkelijk, overzichtelijk

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Al meermaals besteld. Steeds correct geleverd volgens afspraak en goede kwaliteit

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Top! Alles in orde!

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    zeer goede opvolging van de bestelling

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Ik heb 1 pallet besteld. Allen maar 2 zakjes waren kapot maar lichtjes beschadigd. Pellets zijn fijn, ze doen wat ze moet doen. Weinig as,... firma heeft 50 keer levering tijd gegeven, dat was een beetje raar maar alles was goed gekomen.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Zeer goed geleverd en nog een heel stuk verder op de oprit gebracht ….. dank u

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Overzichtelijke website

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Perfect kunnen volgen en juist op tijd geleverd.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    vriendelijke chauffeur en levering mooi binnen in de garage gezet

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Prima levering, prima pellet

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    De website is handig en duidelijk.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Website is OK

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    De levering was prima op tijd, zeer goed ingepakt en proper in de garage gezet.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Enkel spijtig dat er geen kleine transpallet mee is bij de levering zodat de pallet deftig op zijn plaats kan gezet worden. Ook wordt er niet vermeld of de naaldhoutpallets wit zijn.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

Beoordelingen worden weergegeven in chronologische volgorde