Klantwaarderingen

Klantbeoordelingen

 
De bezorging en levering waren snel en keurig verpakt. Maar helaas kreeg ik een ander model oorbelletje toegestuurd dan op de foto staat. Omdat het een kadootje was heb ik het niet meer terug gestuurd.
op 09/03/2018
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Beste Eliza, Wat ontzettend vervelend dat je niet hebt ontvangen wat je besteld hebt en wat jammer dat je niet even contact met ons hebt opgenomen. Wij hadden je dan uiteraard het juiste setje oorbellen toegestuurd. Zou je ons willen laten weten wat je voor oorbellen hebt ontvangen en welke je mist. Dan zorgen wij er alsnog voor dat je het juiste setje oorbellen ontvangt. Onze welgemeende excuses en wij horen graag even van je. Helaas hebben wij geen telefoonnummer van je, anders hadden wij je even gebeld. Fijn weekend alvast. Met vriendelijke groet, Gwendola Post Hippe Girls

Klantbeoordelingen

 
Niet tevreden,6 dagen moeten wachten voor wat het maar is van verpakking. De 1ste webshop uit Nederland die zo lang op zich laat wachten. De 1ste en meteen laatste bestelling.
op 09/03/2018
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Beste Lindsey, Wat ontzettend jammer dat je ons zo’n negatieve resencie geeft. Wij hebben je bestelling super snel verzonden. Zoals aangegeven op onze site en ook nog eens extra in de e-mail bevestiging is de verzendtijd van brievenbuspost naar België 3-6 werkdagen. De bestelling is binnen deze termijn bezorgd. Wij vinden het ook jammer dat brievenbuspost er langer over doet dan pakketpost en om teleurstelling te voorkomen geven wij dit extra aan. Wij als webwinkel hebben geen invloed op de bezorgtijd van PostNL. Wat hadden wij anders kunnen doen? - wij hebben de bestelling supersnel verzonden - wij hebben duidelijk aangegeven wat de levertijd is naar België. -wij hebben snel op uw e-mailtjes gereageerd en u nogmaals versteld wat de levertijd is naar België. Wij wensen u een prettig weekend! Met vriendelijke groet, Gwendola Post

Klantbeoordelingen

 
Mijn bestelling is nooit aangekomen !
op 24/11/2017
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Beste Valerie, Wat ontzettend jammer dat je ons zo’n negatieve beoordeling hebt gegeven. Wij vinden het ook erg jammer dat PostNL er zo lang over doet de bestelling te leveren. Wij hebben PostNL om een reactie gevraagd, wij hopen vandaag een reactie te krijgen. Natuurlijk ga jij de bestelling ontvangen, daar zorgen wij natuurlijk voor. Wij hebben je bestelling snel verzonden, leuk ingepakt en je via de e-mail op de hoogte gehouden van alle stappen. Jouw bestelling overgedragen aan PostNL en dan is het ook voor ons afwachten. Wij houden je op de hoogte zoals wij hebben afgesproken met je. Met vriendelijke groet, Gwendola Post

Klantbeoordelingen

 
Voor mn dochter 5 paar oorbellen besteld. Bestelling snel binnen. Oorbellen vallen erg tegen. Heel fragiel en klein. Lijken niet zo stevig en dik als op de foto's.
op 30/10/2017
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Goedemiddag, Wat ontzettend jammer dat u niet even contact met ons heeft gezocht. Als artikelen namelijk niet bevallen kunt u deze aan ons retourneren en krijgt u het geld retour op uw rekening. De oorbellen mogen niet gedragen zijn. Jammer dat u zo ontevreden bent. Heeft u gezien dat bij de oorbelletjes altijd de afmetingen vermeld staan? Zo kunt u zien hoe groot de oorbelletjes zijn, dit om teleurstelling te voorkomen. Bij uw bestelling zitten twee van onze bestsellers, jammer dat deze niet bij u in de smaak zijn gevallen en dat u teleurgesteld bent in de geleverde oorbelletjes. Op onze site kunt u een formulier downloaden en kunt u de oorbellen binnen 14 dagen na aanschaf aan ons retourneren. Wij hopen u hiermee van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Gwendola Post Hippe Girls

Klantbeoordelingen

 
nog niets ontvangen
op 23/10/2017
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Beste Erna, Wat ontzettend jammer dat je ons een negatieve beoordeling geeft. De bestelling is afgelopen donderdag verzonden en aan PostNL overgedragen. Wij kunnen zien dat het poststuk vrijdag is gesorteerd. Zaterdag is dan het eerste bezorgmoment, op maandag wordt er helaas geen postbezorgd. Zoals wij het kunnen zien wordt de bestelling morgen bij je bezorgd. Jammer dat je niet even contact met ons hebt opgenomen, dan hadden wij het je kunnen uitleggen. Fijne maandag. Met vriendelijke groet, Gwendola Post-van Ingen www.hippegirls.nl
Alle commentaren weergeven

Klantbeoordelingen

 
Nog steeds niets ontvangen... zijn nu dag vijf!!!!!!!
op 24/12/2016
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
De verzending is overigens van Nederland naar België
Alle commentaren weergeven
  • Pagina / 14

Informatie Hippegirls.nl

Adres:

Zadelmakerstraat 68
1991JE, Velserbroek
Aanbevelen:
Website:
Contact:
info@hippegirls.nl
Status :
bijgewerkt
Aantal beoordelingen:
4478

Over Echte-Beoordelingen

La solution Echte-Beoordelingen est éditée par Net Reviews, spécialisé dans la gestion des avis consommateurs suite à une commande en ligne.Meer zien