Klantwaarderingen

Klantbeoordelingen

 
Snel kapot
op 16/12/2020
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Beste Silke, Wat ontzettend jammer dat je niet even contact hebt opgenomen en er voor kiest ons op verschillende onderdelen 1 ster te geven. Waarom heb je ons niet even een e-mail gestuurd? Dan hadden wij vast wat aan je ontevredenheid kunnen doen en had je deze recensie vast niet geschreven met alleen maar 1 sterren. Je hebt een setje speelgoed make-up gekocht. Hier worden echte make-up verpakkingen voor gebruikt. Ik ben echt super benieuwd wat er snel kapot is gegaan. Ook onze verzendtijd ontvangt ook 1 ster. Je hebt in het weekend besteld. Maandag is je bestelling verzonden en dinsdag heb je je bestelling al ontvangen. Sneller is voor ons niet mogelijk. Je kunt natuurlijk nog steeds even contact met ons opnemen. Stuur ons even een e-mail (info@hippegirls.nl) met wat er aan de hand is, als je ons even een foto stuurt van het probleem maken wij een klacht voor je aan en gaan wij kijken wat wij voor je kunnen betekenen. Fijne dag en ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, Gwendola Post

Klantbeoordelingen

 
Onverwacht plastic producten
op 13/09/2020
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Goedemorgen, Wat ontzettend jammer van deze negatieve recensie. Onverwachte plastic artikelen? U heeft onze speelgoed Make-up gekocht. Twee oogschaduwdoosjes. Zoals in onze omschrijving staat is onze speelgoed make-up gemaakt van echte Make-up verpakkingen . Deze zijn altijd van plastic gemaakt. Ik ben wel heel erg benieuwd wat u verwacht had? Of heeft u misschien onze omschrijving niet gelezen en ging u er vanuit dat het echte Make-up zou zijn? Bij ieder artikel hebben wij een duidelijke omschrijving staat waarin uitgelegd staat dat wij omze Speelgoed make-up met de hand maken en daar echte Make-up verpakkingen gebruiken zodat het er zo echt mogelijk uit ziet. Ik hoor graag even van u. Fijne zondag Met vriendelijke groet, Gwendola Post

Klantbeoordelingen

 
Nou als klacht is er ook wat aan doen Beetje jammer als iets koopt en het Gaat stuk is
op 07/06/2020
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Alle commentaren weergeven

Klantbeoordelingen

 
Niet zeggen dat iets dezelfde dag voor 15 u verzonden wordt, als je bestelling een week later er nog niet is.
op 12/05/2020
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Goedemiddag, Ik snap uw teleurstelling, u wilde het pakket graag donderdag ontvangen en door drukte bij PostNL is het pakket zaterdag (2 dagen vertraagd)bij u aangeboden. Ik vind het wel jammer wat u hieronder schrijft. Wij hebben uw order netjes op tijd verzonden zoals staat aangegeven op onze webwinkel. Helaas heeft het pakketje een vertraging opgelopen van 2 dagen. PostNL heeft het druk en dan kan het gebeuren dat een pakketje vertraagd is. N.a.v. ons emailcontact heb ik u het advies gegeven het pakketje zaterdag te weigeren, dan komt het retour. Hierdoor heeft u geen kosten. Ik heb beloofd dat als het pakketje retour is ik het bedrag zsm aan u retourneer. U heeft het pakket ook geweigerd zaterdag. Natuurlijk vinden wij het ook jammer dat onze pakketjes niet altijd de volgende dag bezorgd kunnen worden. PostNL heeft het ontzettend druk en is in deze gekke tijd blijven werken en hebben er daarvoor gezorgd dat wij webwinkels kunnen doorwerken. Zodra wij het pakket retour hebben ontvangt u hier netjes een berichtje over. Met vriendelijke groet, Gwendola Post Hippe Girls

Klantbeoordelingen

 
verzend kosten die gemaakt worden berekenen. als men vraagt of het als kado verpakt moet worden er niet een lullig zakje er om doen
op 09/04/2020
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Goedemiddag, Wat ontzettend jammer dat u ons een negatieve beoordeling heeft gegeven. Zoals aangegeven in mijn email, hanteren wij voor de brievenbuspost een bedrag van €1,99 het kan ook zijn dat er op de enveloppe €2,55 staat of dat wij er een brievenbuspakketje van maken a €4,00. De verzendkosten blijven dan " gewoon" €1,99 Wat jammer dat u onze gratis inpakservice niet kunt waarderen. Wij hebben uw setje oorbellen in een mooi kadozakje gedaan en er een gezellige sluitsticker op geplakt. Ik wens u vrolijke paasdagen en Stay Safe. Met vriendelijke groet, Gwendola Post

Klantbeoordelingen

 
Oorbellen met schroefdraad besteld voor mijn dochter. In de omschrijving op de website staat dat het uitvallen voorkomt en daardoor zelfs geschikt is voor baby’s. Deze oorbellen gekocht, omdat andere oorbellen vaak uitvallen bij mijn dochter. Maar na 2 dagen was ze al een oorbel mét schroefdraad kwijt. Na dit gemeld te hebben aan de klantenservice, krijg ik geen enkele service. Ik snap dat de oorbellen alsnog uit kunnen vallen, maar na 2 dagen vind ik wel heel erg snel! Ze bieden geen oplossing, maar schuiven het af. Mijn dochter zou aan de oorbel gedraaid moeten hebben, want anders zouden de oorbellen niet uit kunnen vallen. Dochter heeft er echter niet aangezeten. Na 4 paar oorbellen gekocht te hebben in een half jaar, koop ik niet meer bij deze webshop.
op 10/10/2019
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Goedemorgen, Wat ontzettend jammer dat u ons een slechte recensie geeft. Heel eerlijk hadden wij hem na uw laatste email ook wel verwacht. Wij vinden het erg vervelend dat uw dochter een schroefdopje is verloren en vervolgens een oorbelletje. De oorbelletjes zijn uitgebreid door ons getest en hebben ook een keurmerk. Wij plaatsen zelf de dopjes op de schroefdraad om er voor te zorgen dat de dopjes goed op hun plek zitten. Door deze handeling kunnen eventueel productfouten worden onderschept. U heeft het dopje ook zelf van de oorbel gedraaid en op de schroefdraad geplaatst nadat u deze bij uw dochter heeft ingedaan. Wij hebben u gevraagd of u dochter misschien aan het achterkantje heeft gedraaid, wij probeerde met u mee te denken hoe het kan dat het achterkantje is losgekomen. Zoals u het hier schrijft zouden wij u dochter de schuld geven en dat is natuurlijk niet het geval. Het kan ook gebeurd zijn tijdens het aan en uitkleden, als de oorbel ergens achter is blijven hangen kan deze ook los zijn gegaan. Dit is natuurlijk ook de veiligheid, anders zou haar gaatje kunnen uitscheuren. Wij hebben de klacht aan uw account gekoppeld en kunnen zien dat u in mei een setje oorbellen heeft besteld met hondjes, deze oorbellen hebben een vlinder sluiting en worden ook geleverd met siliconen dopjes. Wij geven geen garantie op verlies, a.d.h.v. uw communicatie was een coulance regeling niet voldoende. Ik heb het idee dat wij deze 1 ster recensie alleen hadden kunnen voorkomen door uw een nieuw oorbelletje aan te bieden. Ik vind het erg vervelend dat u ontevreden bent en ik snap de teleurstelling. Ik wens u een fijne dag. Met vriendelijke groet, Gwendola Post

Klantbeoordelingen

 
Heb onlangs een buggy besteld en die kwam in een open verpakking aan. De verpakking laat erg te wensen over. Beter is om het in dozen te laten vervoeren.
op 05/12/2018
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Goedemiddag, Bedankt dat u de moeite heeft genomen een resencie achter te laten. Voor ons jammer dat het een negatieve resencie is geworden. Wat ontzettend jammer dat u niet even contact met ons hebt opgenomen. Wij hadden dit graag geweten zodat wij contact hadden kunnen opnemen met PostNL en u onze excuses hadden kunnen aanbieden. Wij hebben deze verpakkingen juist apart aangeschaft voor deze buggy’s. Er is ons namelijk uitgelegd dat deze apart worden gesorteerd, juist om te voorkomen dat artikelen beschadigd aankomen. Fijne dag Met vriendelijke groet, Gwendola Post Hippe Girls

Klantbeoordelingen

 
Heb er een week op moeten wachten...
op 25/05/2018
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Beste, Wat jammer dat wij een negatieve beoordeling van u hebben gekregen. Wij waren 1 week gesloten ivm vakantie, dit stond duidelijk op onze site vermeld. Daarnaast stond in iedere stap van het betaal proces (3x) vermeld dat de bestellingen vanaf maandag 14 mei verzonden worden. Jammer dat wij van u twee sterren hebben gekregen. Wat hadden wij beter kunnen doen? Prettig weekend. Met vriendelijke groet, Gwendola Post

Klantbeoordelingen

 
Weinig producten voor veel geld en misschien ff vermelden dat er confetti in zit
op 05/05/2018
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Beste Ria, Wat jammer dat u geen contact met ons heeft opgenomen. Dan hadden wij u kunnen vertellen dat u de bestelling kunt retrourneren en u het volledige bedrag op uw rekening gestort krijgt. Daarnaast schrijft u “weinig producten voor veel geld” U heeft het een make-up setje gekocht en op de foto staan alle producten netjes afgebeeld en in de omschrijving staat precies vermeld wat er in het setje zit. Wat u ziet is wat u ontvangt. Wat jammer dat u de confetti in het feestelijke pakketje niet kunt waarderen. Veel van onze klanten vinden het een feestje om de pakketjes open te maken. Op onze site kunt u onderaan de home pagina het herroepingsformulier downloaden en uw bestelling aan ons retourneren. Wij wensen u een prettig weekend. Met vriendelijke groet, Gwendola Post
Alle commentaren weergeven

Klantbeoordelingen

 
Heb sieraden besteld en ontvangen, bleken het prutdingen te zijn.
op 08/04/2018
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Beste Jenny? Wat zonde dat je geen contact met ons hebt opgenomen. Ik zie dat je een ketting hebt besteld met een roze uiltje. Als deze niet in de smaak valt kan deze gewoon geruild worden. Smaken verschillen en het kan natuurlijk dat je het bedeltje aan het kettinkje niet mooi vind of het kettinkje te kort of te lang vind. Wat jammer dat je ons nu 1 ster hebt gegeven. Als je even contact met ons graf opgenomen, hadden wij het kettinkje retour genomen en had je het geld terug gestort gekregen op je rekening. Ondanks je ontevredenheid willen wij je vragen toch contact met ons op te nemen. Info@hippegirls.nl Fijne zondag: Met vriendelijke groet, Gwendola Post Hippe Girls
Alle commentaren weergeven
  • Pagina / 14

Informatie Hippegirls.nl

Adres:

Zadelmakerstraat 68
1991JE, Velserbroek
Aanbevelen:
Website:
Contact:
info@hippegirls.nl
Status :
bijgewerkt
Aantal beoordelingen:
4478

Over Echte-Beoordelingen

La solution Echte-Beoordelingen est éditée par Net Reviews, spécialisé dans la gestion des avis consommateurs suite à une commande en ligne.Meer zien