Klantwaarderingen

Klantbeoordelingen

 
Oorringen heel klein en niet bruikbaar
op 29/06/2023
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Hoi Noël en Christa, wat jammer dat jullie ontevreden zijn. En wat jammer dat jullie niet even contact hebben opgenomen hebben met ons. Ik heb de bestelling er even bij gezocht en zie dat jullie de stalen creolen met Smiley's hebben besteld. En hoe fijn om te zien dat jullie de 16 de in de middag hebben besteld en de dag erna al de bestelling al hebben onvangen (Belgie) Waarschijnlijk hebben jullie over de afmetingen heen gelezen tijdens het bestellen. Wij hebben deze juist erbij vermeld zodat de klant weet wat hij of zij koopt en teleurstelling te voorkomen. De creolen hebben een binnen maat van 12mm wat zelfs al 2 mm meer is dan de standaard creool maat. U schrijft dat ze te klein zijn en niet bruikbaar? Bedoeld u dat ze niet passen? Als u contact met ons had opgenomen hadden wij u kunnen laten weten dat u de bestelling altijd aan ons kunt retourneren en dan het volledig betaalde bedrag retour krijgt. Nogmaals zeer jammer dat wij van u geen tevreden klant hebben kunnen maken. Fijn weekend. Met vriendelijke groet, Gwendola Post

Klantbeoordelingen

 
Stokjes van de oorbellen zijn veel te dik kunnen niet door de gaatjes van onze dochter hebben er helemaal niks aan
op 31/05/2023
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Hoi Leonie, He wat jammer dat je ons niet even gemaild hebt, dan hadden wij je wat tips kunnen geven. Je hebt gekozen voor ons stalen oorbellen met een schroefsluiting. Deze oorbellen hebben door de sluiting geen puntje aan het einde van het staafje. Wat er vaak gebeurd bij meisjes die pas gaatjes hebben of langere tijd dezelfde oorbellen hebben gedragen dat het gaatje opzwelt als je de oorbel verwijderd. Dit zorgt ervoor dat wisselen gevoelig wordt, de oorbellen die jij hebt uitgekozen hebben aan de buitenkant wat schroefdraad en dit in combinatie dat er geen puntje zit aan de oorbel kan ervoor zorgen dat het wisselen heel moeizaam gaat en pijn doet. Vaak helpt een koud doekje en/of wat vaseline of de antisept die je gekregen hebt bij het prikken van de gaatjes. En mocht je liever toch andere oorbellen willen met een gewone sluiting kan dat gewoon hoor, je stuurt je oorbellen retour naar ons en binnen enkele dagen ontvang je je volledig betaalde bedrag van ons retour. Mocht je nog vragen hebben hoor ik het graag van je. Met vriendelijke groet Gwendola Post

Klantbeoordelingen

 
Ik heb gemaild om te retourneren, maar hoor niks terug
op 26/03/2023
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Beste Wies, Wat vervelend dat u ontevreden bent en ons daarom 1 ster heeft gegeven. Zoals aangegeven op onze site kunt u als u de producten wilt retourneren deze gewoon aan ons retourneren geen enkel probleem en binnen enkele dagen ontvangt u het betaalde bedrag terug op uw rekening. Wij vragen u voor een snelle afhandeling het herroepingsformulier te gebruiken. Ik heb even op uw account gekeken maar kan helaas geen e-mail vinden, ik vind het vervelend dat u van ons geen reactie heeft gekregen, wij proberen altijd binnen 24 uur op onze e-mails te reageren. Mochten er nog vragen zijn hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Gwendola Post

Klantbeoordelingen

 
clip oorbellen zijn veel te groot
op 11/10/2022
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Goedemiddag Inge, Wat ontzettend jammer dat u ontevreden bent en ons daarom een negatieve beoordeling heeft gegeven. Bij onze clipoorbellen kunt u voordat u ze besteld de afmetingen zien, zodat u zelf kunt inschatten of dit is wat u zoekt. Ook bij de oorbellen die u heeft besteld hebben wij de afmetingen vermeld staan. Onze nazorg en garantie krijgen 2 sterren van u. U heeft 5 minuten nadat u ons een email heeft gestuurd met de vraag of uw bestelling aan ons mag retourneren deze beoordeling geschreven. Wij hebben nog niet de kans gekregen om u nazorg te bieden. Natuurlijk mag u de oorbellen aan ons retourneren, geen enkel probleem. Uw email is inmiddels ook beantwoord en mocht u nog vragen hebben hoor ik het graag. Fijne middag.

Klantbeoordelingen

 
Bij drie setjes oorbellen kreeg je een setje oorbellen gratis. Ik bestelde er dus speciaal een derde setje bij. Ik moest bij het bestellen wat ingewikkelde vragen beantwoorden, maar omdat er een setje ad €0 in het winkelmandje zat dacht ik dat het goed was. Bij bezorging bleek ik echter toch geen gratis setje te hebben gekregen. Ik mailde de klantenservice, kreeg een niet zo vriendelijke standaard reactie terug. Ben toen nog wat gaan speuren en er bleken veel en ingewikkelde regels te gelden waardoor ik met mijn bestelling blijkbaar niet in aanmerking kwam voor het gratis setje (stond overigens nog steeds wel op de factuur vermeld?). Niet te volgen regels eigenlijk. Mijn advies: geef de gratis oorbelletjes gewoon wel óf niet. Of zet er op =op bij. Al die voorwaarden maken het gecompliceerd en dat frustreert klanten alleen maar. Effect op mij is in ieder geval: volgende keer toch maar een andere webshop, hier maken ze mensen blij met een gecompliceerde dooie mus.
op 04/09/2022
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Goedendag Willemijn, Wat jammer dat je ontevreden bent en je ons daarom een negatieve beoordeling hebt gegeven. Wij hebben inderdaad een super leuke actie dat je bij drie setjes zilveren, gouden of chirurgisch stalen oorbelletjes een zilver setje oorbellen kado krijgt. Als je het gratis setje in je winkelmandje doet krijg je de volgende pop-up: Deze actie is alleen geldig bij drie setjes zilveren, gouden of chirurgisch stalen oorbellen: Akkoord Hier heb je vervolgens met akkoord op moeten reageren anders krijg je het gratis setje niet in het winkelmandje geplaatst. In het winkelmandje en tijdens het betaalproces en uiteindelijk op de factuur hebben wij het nogmaals vermeld staan dat deze actie alleen is bij zilveren, gouden of chirurgisch stalen oorbellen. Clipoorbellen zijn uitgesloten. Jij hebt drie super leuke clipoorbellen gekocht a €3,95 per stuk. Het is voor ons niet mogelijk om hierbij een gratis setje a €11,99 of €10,99 kado te geven. Wat vervelend dat je onze e-mail als standaard hebt ervaren. Ik heb uitgelegd waarom het gratis setje niet is meegestuurd met de clipoorbellen Wij hopen dat je alsnog super blij bent met de leuke oorbelletjes. Met vriendelijke groet, Gwendola Post

Klantbeoordelingen

 
Armbandjes nog steeds niet ontvangen
op 26/06/2022
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Goedemiddag Vanessa, Wat ontzettend vervelend dat PostNL je bestelling nog niet netjes bezorgd heeft. Hebben wij nog wel je bestelling dezelfde dag verzonden (als besteld) met de hoop dat de enveloppe de dag erna netjes bij je op de mat zou vallen. Wat jammer dat je niet even met ons contact hebt gezocht. Helaas heeft PostNL soms vertraging en zijn poststukken veel langer onderweg dan wij verwachten. Wij hadden ook even het adres kunnen controleren wat wij op je bestelling hebben geplaatst, wellicht is daar wat mis gegaan. Hoe dan ook zorgen wij er altijd voor dat onze klanten zijn/haar bestelling krijgen. Stuur je ons even een email met je gegevens dan kijken wij het even voor je na. Ik hoor heel graag even van je. Met vriendelijke groet, Gwendola Post Hippe Girls

Klantbeoordelingen

 
Voor een brievenbus pakje betaal je 2,40 terwijl 1 postzegel voldoende is
op 02/12/2021
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Beste Els, Wat ontzettend jammer dat het product, onze snelle verzending en onze manier van inpakken u niet hebben kunnen overtuigen om ons een positieve beoordeling te geven. Zoals u kunt zien op onze site hanteren wij een all in tarief voor onze verzendkosten dit betekend incl verzendmaterialen, btw, frankeertarief en postnlkosten. Op het moment dat u ging afrekenen stonden de verzendkosten ook netjes vermeld. Het had ook kunnen gebeuren dat u €2,40 had betaald terwijl wij het als brievenbuspakket met track and trace hadden verzonden a €4.20. Mochten er nog vragen zijn hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Gwendola Post

Klantbeoordelingen

 
Antwoord geven als ik iets retour wil sturen al 2x gemailt geen reactie
op 22/06/2021
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Goedemorgen Jordy, Het is alweer even geleden dat wij gereageerd hebben op jouw bericht. Wij hebben nog geen reactie van je mogen ontvangen. Je setje oorbellen is ook niet geretourneerd aan ons. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen horen wij het graag. Alvast een gezellig weekend. Met vriendelijke groet, Gwendola Post
Alle commentaren weergeven

Klantbeoordelingen

 
Alles prima, assortiment heel veel keuze, verzendtijd super snel. Alleen heb ik nu voor mijn dochter al 3 paar oorbellen besteld die ze naar 1 dag verliest omdat de sluitingen niet goed houden. Het zijn hangoorbellen.
op 05/05/2021
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Goedemiddag Patricia, Wat ontzettend jammer dat je ontevreden bent en ons een negatieve recensie hebt gegeven, juist omdat je een van onze vaste klanten bent en bekend bent met onze producten. Als er iets is mag je ons altijd emailen hoor en denken wij graag met je mee. Altijd zonde als ze oorbellen verliezen. De laatste bestelling was een setje klapcreolen met hartjes. Is ze er daar eentje van verloren? Je hebt de klapcreolen nog niet eerder bij ons besteld, je geeft in je recensie aan dat je 3 paar van deze oorbellen had besteld? Deze klapcreolen hebben een stevige sluiting die je dicht klikt. Het staafje van deze oorbellen klikt tegen de oorbel aan en gaat nergens in. Dit maakt de oorbel super veilig. Als ze namelijk ergens achter blijven hangen schieten ze open en worden ze niet uit het oor getrokken. Juist deze klapcreolen en oorbellen met een brisure sluiting zijn oorbellen waarbij de kans op verlies echt minimaal is, je hebt echt pech gehad dat ze juist hiervan een oorbel heeft verloren. Met aan en uitkleden wil het wel eens gebeuren dat ze achter kleding blijven hangen en dan klappen ze open en als je dat niet door hebt kun je ze inderdaad verliezen, super zuur en super zonde. Na het aankleden, slapen, afdrogen is het altijd even goed om te voelen of de oorbelletjes nog goed gesloten zijn. Dit kunnen de dametjes zelf ook voelen, juist bij deze oorbellen is het extra duidelijk. Als ik bij mijn dochters de haren borstel controleer ik ook altijd even extra de oorbellen en de gaatjes of alles nog goed vast zit en of het gaatje niet geïrriteerd is. Je kunt ons als je wilt even een e-mail sturen, dan kunnen wij je een leuke kortingscode sturen om je teleurstelling wellicht wat te kunnen wegnemen. Fijne dag en lieve groetjes Gwendola

Klantbeoordelingen

 
Heel klantonvriendelijk na een klacht
op 16/03/2021
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Beste Kimberly, Wat ontzettend jammer dat wij een negatieve recensie hebben ontvangen. En dat je ons klantonvriendelijk vindt. Je hebt bij ons een setje oorbellen gekocht en daar is bij een oorbel een deel van afgebroken en dat is zoek geraakt. Ondanks dat dit geen productfout is hebben wij gister kosteloos een nieuwe oorbel opgestuurd. Wat hadden wij beter kunnen doen? Ik hoor heel graag van je. Met vriendelijke groet, Gwendola Post
  • Pagina / 14

Informatie Hippegirls.nl

Adres:

Zadelmakerstraat 68
1991JE, Velserbroek
Aanbevelen:
Website:
Contact:
info@hippegirls.nl
Status :
bijgewerkt
Aantal beoordelingen:
4478

Over Echte-Beoordelingen

La solution Echte-Beoordelingen est éditée par Net Reviews, spécialisé dans la gestion des avis consommateurs suite à une commande en ligne.Meer zien