Klantwaarderingen

Klantbeoordelingen

 
Bestelling niet geleverd en geen behulpzame klantenservice.
op 24/06/2024
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Goedenavond, Het spijt ons zeer te horen dat u ontevreden bent en dat PostNL het pakket retour stuurt omdat er iets mis zou zijn met het adres. We willen graag benadrukken dat u contact heeft gehad met het bedrijf Go Parcel. U heeft via hun site een bericht achtergelaten en zij hebben met u gemaild en aangegeven dat zij u niet kunnen helpen. Wij kennen dit bedrijf niet en zij bezorgen onze pakketten niet. Afgelopen zaterdag werden wij in cc meegenomen in de communicatie en hebben wij meteen gereageerd. Wij hebben u toen laten weten dat wij na het weekend contact zouden opnemen met PostNL om te vragen waarom uw pakket retour komt. Dit was ons eerste contactmoment. Helaas ontvingen wij kort daarna al een negatieve review. Wij hebben u de afgelopen dagen meerdere keren gemaild en geprobeerd contact te leggen, maar we hebben geen telefoonnummer van u. We wilden graag met u overleggen wat te doen zodra het pakket retour is gekomen en het adres controleren om zeker te zijn dat het juist is. Het is erg jammer dat het zo gelopen is. Wij hebben de oorbelletjes met zorg ingepakt en snel verzonden. Helaas hebben wij geen invloed op de bezorging, omdat wij dit niet zelf doen. Onze klantenservice vinden wij erg belangrijk. Daarom hebben wij zelfs in het weekend gereageerd en herkennen wij ons niet in uw negatieve bericht. Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Gwendola Post

Klantbeoordelingen

 
Lang geleden besteld betaald en nog niet ontvangen
op 19/06/2024
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Goedenavond, Wij snappen dat u teleurgesteld bent dat PostNL zo lang over de bezorging heeft gedaan. Wij balen daar ook van, wij hebben uw bestelling netjes ingepakt en super snel verzonden. PostNL doet haar werk niet goed en wij krijgen een negatieve review en u heeft lang op het kadootje voor uw kleindochter moeten wachten. Ik hoop dat ze heel blij is met de oorbellen. Met vriendelijke groet Gwendola

Klantbeoordelingen

 
de webshop is misleidend, bij drie setjes oorbellen, krijg je eentje cadeau... niet dus. er mag geen aanbieding bij zitten. Dit wordt pas duidelijk nadat je het thuis hebt. Als weerwoord, ach u heeft al korting gekregen. heel erg slecht, zelfs op de bevstiging en nota staat het extra gratis setje besteld. geloof mij, een heel teleurgesteld meisje heb ik hier thuis. het gaat er niet eens om het geld, het meisje was heel benieuwd wat ze voor geheime gratis oorbellen ze zou krijgen. ik koop hier nooit en ook echt nooit meer. klacht is ook niet goed afgehamdeld geen enkele tegemoet koming, ook geen aanbod om alles terug te sturen. nee het was, jammer meneer had u maar de keline lettertjes moeten lezen. kortom waardeloze webshop. ik zou zeggen ga alsjeblieft naar een ander, en anders, ik heb u gewaarschuwd.
op 26/05/2024
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Goedemorgen, Het spijt ons te horen dat uw ervaring met onze webshop niet volledig aan uw verwachtingen heeft voldaan. U had al aangegeven dat u ons een slechte review ging geven. Graag willen wij wat verduidelijking geven over de situatie. U heeft bij ons drie paar oorbellen besteld voor een totaalbedrag van €21, waarbij u al €18 korting heeft ontvangen. Bij het claimen van een gratis setje oorbellen staat duidelijk vermeld dat deze actie niet gecombineerd kan worden met andere acties, zoals onze sale. Dit wordt expliciet aangegeven en u heeft bij het claimen van het gratis product hiermee akkoord moeten gaan. U kunt dit ook los terug vinden op de bestelbevestiging waar u naar verwijst. Wij zijn een kleine onderneming en wij proberen onze klanten echter altijd de beste prijs/aanbiedingen en kortingen te geven binnen onze mogelijkheden. Het is helaas niet haalbaar om op een bestelling van €21 nog eens €13 extra korting te geven bovenop de al verstrekte korting van €18. Dit hebben wij u geprobeerd uit te leggen maar u eiste ondanks onze uitleg nog steeds een gratis setje. Onze voorwaarden zijn transparant en gelden voor al onze klanten, wat zorgt voor een eerlijke en consistente service. Wij begrijpen dat het vervelend is als u niet het verwachte gratis product ontvangt, maar wij hopen dat u begrip kunt opbrengen voor onze positie. Wij waarderen uw feedback en hopen dat u tevreden bent met de oorbellen en de snelle levering die wij hebben verzorgd. Als consument heeft u het recht om binnen 14 dagen na ontvangst kenbaar te maken dat u de oorbellen, mits ongedragen, wilt retourneren. Dit geldt ook voor producten uit onze sale; deze kunt u eveneens aan ons retourneren. Fijne dag. Met vriendelijke groet Gwendola Post

Klantbeoordelingen

 
Mauvaise qualite
op 24/02/2024
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Bon après-midi, C'est ennuyeux d'apprendre que vous n'êtes pas satisfait(e). Nous avons reçu un e-mail hier dans lequel vous indiquiez vouloir retourner les boucles d'oreilles. Cela ne pose aucun problème et nous vous avons envoyé les informations pour retourner les boucles d'oreilles en acier chirurgical. Je suis désolée que la qualité des boucles d'oreilles ne vous convienne pas. Dès réception de votre retour, nous vous rembourserons. Je vous présente mes excuses pour le désagrément. Cordialement, Gwen Goedemiddag, Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. We hebben gisteren een e-mail ontvangen waarin u aangaf de oorbellen te willen retourneren. Dat is natuurlijk geen probleem en we hebben u de informatie gestuurd om de chirurgisch stalen oorbellen terug te sturen. Het spijt me dat u niet tevreden bent met de kwaliteit van de chirurgisch stalen oorbellen. Zodra we de retourzending hebben ontvangen, zullen we het geld terugstorten. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Gwendola

Klantbeoordelingen

 
Product was niet goed, sluiting werk niet goed en staafje meteen al krom
op 30/12/2023
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Beste Chertie, Wat vervelend dat er iets mis is met de oorbellen. Je hebt de oorbelletjes van Lapetra besteld bij ons met een schroefsluiting. Wat jammer dat je niet even contact hebt opgenomen met ons. Naast dat wij er natuurlijk altijd voor zorgen dat onze klanten geen kapotte producten bij ons kopen kun je daarnaast ook altijd je bestelling retourneren als je niet tevreden bent. Was het doosje waar de oorbellen in zijn aangekomen ook beschadigd? Voordat wij de oorbelletjes inpakken checken wij altijd nog even de sluiting, wellicht is er tijdens de verzending iets mis gegaan. Zilver is een zacht edelmetaal waardoor het gebogen kan worden, gelukkig kun je het ook weer gemakkelijk recht maken. ☺️ Ik neem aan dat je dit graag opgelost wilt hebben. Wil je ons even een foto sturen van het mankement dan pakken wij het gelijk even voor je op en komen met een oplossing. Info@hippegirls.nl Fijne jaarwisseling. Met vriendelijke groet Gwendola

Klantbeoordelingen

 
Ik heb de bestelling nog niet mogen ontvangen.
op 24/12/2023
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Beste Magda, Wat vervelend dat de bestelling nog niet is aangekomen. Ik heb het gelijk even nagekeken en ik zie dat het opgegeven adres niet correct is. Het is op het opgegeven adres onbezorgbaar. Ik ga er dan ook vanuit dat PostNL de enveloppe aan ons retourneert. Wij zijn vanaf morgen weer aan het werk en dan zal ik even laten weten of de enveloppe retour is gekomen en als u dan even het juiste adres aan ons doorgeeft zullen wij de bestelling nogmaals naar u toesturen. Met vriendelijke groet Gwendola

Klantbeoordelingen

 
Heb het op 7 november besteld en nog niets ontvangen. Dus zijn oplichters want komt gewoon uit China. Doei
op 19/11/2023
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Goedenavond, Wat spijtig om te horen dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen bij PostNL. We begrijpen uw frustratie en willen graag helpen. Onze excuses voor het ongemak en wat jammer dat u niet even contact heeft opgenomen. Het is voor ons van groot belang dat onze klanten tevreden zijn. We stellen voor dat we samen kijken naar een passende oplossing. Wat betreft uw opmerking over oplichting, dat raakt ons diep. We zijn een betrouwbaar bedrijf en streven naar de beste service. Er zijn ruim 6000 positieve reviews die getuigen van onze toewijding aan klanttevredenheid. We begrijpen dat het frustrerend is en dat het te lang duurt voordat de bestelling is bezorgd. Wij versturen onze bestellingen vanuit Velserbroek en zijn geen Chinees bedrijf die vanuit China verstuurd. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Gwendola Post

Klantbeoordelingen

 
Product is veel minder dan op afbeelding
op 11/11/2023
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Goedemorgen Angelique, Wat jammer dat je ons een negatieve beoordeling hebt gegeven. Ik snap je teleurstelling dat de steentjes lichter waren dan op de foto. Ik had dit er nog bij vermeld maar ik snap ook dat je hier overheen hebt gelezen tijdens het bestellen. Juist daarom heb ik aangegeven dat je de oorbellen kunt retourneren en je het volledige bedrag van ons retour kreeg. Helaas hebben wij hier geen reactie meer op ontvangen en zijn de oorbelletjes ook niet retour gekomen en heb je ervoor gekozen om ons een negatieve review te geven. Ik hoop dat de oorbellen alsnog in de smaak vallen. De Minnie Mouse oorbellen zijn echte bestsellers. Mocht je nog vragen hebben hoor ik het graag van je. Met vriendelijke groet, Gwendola

Klantbeoordelingen

 
bedel besteld en betaald; bevestiging ontvangen en vervolgens al 6 weken geen levering... goede service??? betrouwbaar?? voor mij eens en nooit weer hier bestellen!!
op 25/09/2023
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Goedenavond, Ik kan helaas geen gegevens van u zien, zodat ik uw bestelling er even bij kan pakken. Wat vervelend dat uw bestelling niet is aangekomen en dat PostNL de bestelling niet netjes bij u heeft bezorgd. . Heeft u ook contact met ons opgenomen? Zodat wij wellicht kunnen nagaan waar uw bestelling naar toe is verzonden? Als wij namelijk niet weten dat uw bestelling niet netjes is bezorgd kunnen wij het ook niet netjes voor u oplossen. Wij zorgen er namelijk altijd voor dat onze klanten hun bestelling ontvangen. Ik hoor graag even van u, dan kijken wij graag even met u mee. Met vriendelijke groet, Gwendola Post

Klantbeoordelingen

 
efficient and fast delivery, nice packaging, but the earrings are very different from those shown in the picture, they look like a market product, and the thread of the earrings is twisted. For this price I expected better quality.
op 02/09/2023
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
  • Pagina / 14

Informatie Hippegirls.nl

Adres:

Zadelmakerstraat 68
1991JE, Velserbroek
Aanbevelen:
Website:
Contact:
info@hippegirls.nl
Status :
bijgewerkt
Aantal beoordelingen:
4478

Over Echte-Beoordelingen

La solution Echte-Beoordelingen est éditée par Net Reviews, spécialisé dans la gestion des avis consommateurs suite à une commande en ligne.Meer zien