Klantwaarderingen

Klantbeoordelingen

 
Commande toujours bloquée au même endroit depuis 4 jours et pas plus d'informations par mail
op 16/11/2024 door .
Beoordeling verzameld door
hippegirls.nl
Bonsoir, Nous sommes désolés de voir que vous avez laissé un avis négatif. Nous comprenons votre frustration, car nous souhaitons également que votre colis arrive chez vous le plus rapidement possible. Selon le suivi, votre colis est en cours d’acheminement. La poste néerlandaise transfère le colis à la poste française, ce qui prend généralement 3 à 5 jours ouvrables, parfois un peu plus longtemps. Actuellement, PostNL respecte encore ce délai. Comme il s’agit d’un envoi international, une livraison le lendemain n’est malheureusement pas possible. Nous avons emballé votre commande avec soin et amour, et nous l’avons expédiée immédiatement. Par la suite, nous dépendons des services de livraison pour garantir que votre colis arrive en toute sécurité et à temps. Nous n’avons pas reçu d’e-mail de votre part. Sinon, nous aurions bien sûr répondu sans problème, car nous sommes là pour vous aider. Nous suivons de près le suivi de votre colis et nous espérons que la poste française mettra à jour les informations lundi, afin que l’acheminement puisse reprendre. Merci pour votre patience et votre compréhension. Si vous avez d’autres questions, n’hésitez pas à nous contacter. Cordialement, Gwen

Klantbeoordelingen

 
Je n ai pas reçu ma commande
op 05/11/2024
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Bonjour Aurelie, Merci pour votre avis, nous sommes désolés que votre expérience n’ait pas été positive. Nous avons préparé et expédié votre commande avec beaucoup de soin. Comme indiqué sur notre site, l’expédition des Pays-Bas vers la France prend entre 3 et 5 jours ouvrés. Je vois que votre commande a été livrée aujourd’hui, ce qui est dans le délai prévu. J’espère que vous êtes ravie de vos boucles d’oreilles et je vous remercie pour votre patience. Il peut parfois y avoir un léger retard en raison de la distance, mais heureusement, tout est arrivé à bon port ! Profitez bien de vos boucles d’oreilles et si vous avez des questions, nous sommes bien entendu à votre disposition! Bien à vous, Gwen

Klantbeoordelingen

 
Ma commande devais arriver le 31 octobre ... puis le 2 novembre ... a ce jour je nai aucune nouvelle de ma commande ... cetait le cadeau d'anniversaire de ma fille et son anniversaires est passé... déçu
op 04/11/2024
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Bonjour, merci pour votre avis. Nous sommes désolés d’apprendre que le colis n’est pas encore arrivé. Nous avons expédié votre commande très rapidement, mais comme elle est envoyée depuis les Pays-Bas vers la France, la livraison prend quelques jours ouvrés. Il est donc malheureusement impossible de recevoir le colis dès le lendemain de l’expédition. Il est arrivé en France ce week-end, prêt pour la distribution, et devrait vous être livré sous peu. Veuillez nous excuser si le délai de livraison n’était pas clair. Si vous avez des questions, n’hésitez pas à nous les poser. Si vous souhaitez retourner les boucles d’oreilles, vous pouvez bien sûr le faire, et un remboursement sera effectué. Cordialement, Gwen

Klantbeoordelingen

 
Het zijn mooie oorbellen en zeker hypoallergeen. In totaal twee setjes besteld, eerder ook al een keer eentje. Alleen nu sloten bij een setje de ringetjes niet goed. Gelijk gemaild, maar ik krijg geen reactie.. Service hoort natuurlijk ook bij een webwinkel.
op 01/10/2024
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Hi! Wat vervelend dat er iets mis is met een van de oorbelletjes. Ik kan helaas geen e-mail van je vinden 😬. Zou je ons nog even een berichtje willen sturen met je informatie. Dit kan via de e-mail, app, website of chat. Ik hoor graag van je. Lieve groet Gwen

Klantbeoordelingen

 
Die bestellten Ohrringe eignen sich meiner Meinung nach nicht für Kinderohren. Sie sind viel zu dick für die Ohrlöcher und das Material sieht minderwertig aus. Ich bezweifle auch, dass es sich hierbei um Chirurgenstahl (wie angegeben) handelt. Die Ohrlöcher meiner Tochter haben sich nach nur 2 Tagen stark entzündet, wir werden sie nicht mehr verwenden.
op 26/09/2024
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Guten Tag, Es tut uns leid zu hören, dass Sie unzufrieden sind und deshalb eine negative Bewertung abgegeben haben. Wir hätten es begrüßt, wenn Sie zuerst Kontakt mit uns aufgenommen hätten, damit wir Ihnen eine Beratung anbieten und vielleicht auch eine Lösung finden könnten. Die Größe der Ohrlöcher ist bei Kindern und Erwachsenen gleich. Hier gibt es keinen Unterschied. Es kann manchmal vorkommen, dass das Wechseln von Ohrringen zu einer leichten Schwellung führt, wodurch das Einsetzen schwieriger wird. Vielleicht war dies auch bei Ihnen der Fall? Eine Entzündung und eine allergische Reaktion sind unterschiedlich. Eine Entzündung kann durch eine kleine Wunde entstehen, die beim Wechseln verursacht wird. Deshalb empfehlen wir immer die Verwendung eines Antiseptikums, wie das Produkt, das wir in unserem Shop anbieten. Dies verhindert in 95 % der Fälle eine Entzündung. Natürlich sind die Ohrringe aus dem Material gefertigt, das wir in der Produktbeschreibung angegeben haben. Gerade die Gänseblümchen sind wirklich Bestseller. Liebe Grüße, Gwen Goedemiddag, Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent en daarom een negatieve review hebt geplaatst. We hadden het fijn gevonden als u eerst contact met ons had opgenomen, zodat we u kunnen adviseren en wellicht nog een oplossing hadden kunnen aanbieden. De maat van oorbelgaatjes is zowel bij kinderen als volwassenen hetzelfde. Hier wordt geen onderscheid in gemaakt. Het kan soms gebeuren dat het wisselen van oorbellen voor lichte zwelling zorgt, waardoor het inbrengen wat moeilijker gaat. Misschien is dat ook bij u het geval? Een ontsteking en een allergische reactie zijn verschillend. Een ontsteking kan ontstaan door een klein wondje dat tijdens het wisselen ontstaat. Daarom adviseren we altijd het gebruik van een antisepticum, zoals het product dat we aanbieden in onze webshop. Dit voorkomt in 95% van de gevallen een ontsteking. Uiteraard zijn de oorbellen gemaakt van het materiaal dat we in de productbeschrijving hebben vermeld. Juist de chirurgisch stalen madeliefjes zijn echt bestsellers en verkopen wij dagelijks of bent u niet tevreden over de hartjes oorbellen? Ik hoor graag van u. Lieve groet, Gwen

Klantbeoordelingen

 
Je n'ai toujours pas reçu la commande. Je n'arrive pas a avoir le suivi du colis pour savoir où il est j'aimerais savoir cordialement
op 10/09/2024
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Bonjour, Merci pour votre avis. Nous sommes désolés d'apprendre que vous n'êtes pas satisfait, surtout que nous avons expédié votre commande rapidement et avec soin. Votre colis, envoyé jeudi, est arrivé en France dimanche. Étant donné qu'il s'agit d'un envoi international, PostNL indique un délai de livraison de 3 à 5 jours ouvrables. À ce jour, ce délai n'est pas encore dépassé. Comme nous l'avons mentionné dans notre e-mail, nous avons contacté le transporteur pour obtenir des informations. Nous continuons de suivre attentivement le suivi et nous vous tiendrons informé des mises à jour. Nous comprenons que vous souhaitiez recevoir votre commande rapidement et nous vous remercions de votre patience ! Cordialement, Gwen Goedemorgen, Bedankt voor uw review. We vinden het jammer dat u niet tevreden bent, vooral omdat we uw bestelling snel hebben verzonden en met zorg hebben ingepakt. Uw pakket, verzonden op donderdag, is zondag in Frankrijk aangekomen. Omdat het een internationale zending betreft, geeft PostNL een levertijd van 3-5 werkdagen aan. Op dit moment zitten ze nog binnen dat termijn. We hebben eerder per e-mail laten weten dat we navraag doen bij de vervoerder. We blijven de track and trace nauwlettend volgen en houden u op de hoogte. We begrijpen dat u uw bestelling snel wilt ontvangen en waarderen uw geduld! Met vriendelijke groet, Gwen

Klantbeoordelingen

 
Am 13.08 bestellt und bis heute nichts erhalten. Auch keine Antwort auf Nachfragen. Sollte heute ein Geburtstagsgeschenk für unsere Zwillinge sein. Nun bleiben zwei kleine, enttäuschte Mädchen zurück. Fast ein Monat für den Versand aus den Niederlanden ist schon ein wenig lang, da gehts sogar aus China schneller. :(
op 04/09/2024
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Guten Abend, Es tut mir leid, dass Sie nicht bemerkt haben, dass wir im Urlaub waren, wodurch Ihre Bestellung später als gewohnt versandt wurde. Ich sehe, dass Ihre Bestellung letzte Woche bei Ihnen angekommen ist. Während unseres Urlaubs haben wir ein Pop-up eingerichtet, das angezeigt wurde, bevor Sie weiter einkaufen konnten. Außerdem haben wir auf jeder Seite und in jedem Schritt des Bestellprozesses deutlich darauf hingewiesen, dass wir ab dem 27. August wieder im Einsatz sind. Es tut mir leid, dass Sie diese Hinweise übersehen haben und enttäuscht sind. Wir haben Ihre Bestellung so schnell wie möglich nach unserem Urlaub mit Sorgfalt verschickt und mit Liebe verpackt. Ich hoffe, Sie sind zufrieden mit den Ohrringen! Falls Sie noch Fragen haben, stehe ich Ihnen gerne zur Verfügung. Liebe Grüße, Gwen Goedenavond, Wat jammer dat u niet heeft gezien dat wij met vakantie waren, waardoor uw bestelling later is verzonden dan u gewend bent. Ik zie dat de bestelling inmiddels vorige week bij u is aangekomen. Tijdens onze vakantie hebben we een pop-up ingesteld die zichtbaar was voordat u verder kon winkelen, en we hebben bovenaan iedere pagina en in elke stap van het bestelproces duidelijk vermeld dat we vanaf 27 augustus weer aan het werk zouden gaan. Het spijt me dat u deze meldingen gemist heeft en daardoor teleurgesteld bent. We hebben uw bestelling met zorg zo snel mogelijk na onze vakantie verzonden en met liefde ingepakt. Ik hoop dat u blij bent met de oorbellen! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het graag. Lieve groet, Gwen

Klantbeoordelingen

 
Komen
op 04/09/2024
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Beste Delia, Wat vervelend dat je niet tevreden bent en ons daarom een negatieve beoordeling hebt gegeven. Wat betreft je bestelling, je hebt twee acties gecombineerd: de 15% korting en het gratis setje dat je ontvangt bij drie setjes oorbellen. We begrijpen dat je over de voorwaarden heen hebt gelezen bij het toevoegen van het gratis setje. Ook in het winkelmandje vermelden wij duidelijk dat deze actie niet gecombineerd kan worden met andere aanbiedingen. We hebben je hierop gewezen en zelfs aangeboden om de 15% korting in te ruilen voor het gratis setje. We zouden dit zelfs kosteloos naar je toesturen. Helaas ging je hiermee niet akkoord, omdat je van mening was dat je recht had op beide acties tegelijkertijd. We willen graag benadrukken dat we dit doen om het eerlijk te houden voor al onze klanten. Mocht je nog vragen hebben hoor ik graag van je. Lieve groet Gwen

Klantbeoordelingen

 
Bestelling niet ontvangen en na 2 e-mails nog geen reactie ontvangen van de klantenservice.
op 09/07/2024
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Beste Els, Bedankt voor je review en het delen van je ervaring. Het spijt ons te horen dat je bestelling nog niet netjes is bezorgd door PostNL. We begrijpen dat dit erg vervelend is en we doen ons uiterste best om dit zo snel mogelijk op te lossen. We hebben je bestelling snel verzonden en het is begrijpelijk dat je er vanuit gaat dat je deze snel in huis hebt. 5 minuten na je e-mail hebben we al gereageerd, maar mogelijk heb je die nog niet gezien. We blijven in ieder geval met je in contact totdat je bestelling goed is afgeleverd. We vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn en hun bestellingen op tijd ontvangen, ook als er problemen zijn met de bezorgdienst. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en dank voor je geduld. Met vriendelijke groet, Gwendola Post

Klantbeoordelingen

 
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Dus van mij geen positieve review
op 08/07/2024
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Hi, Balen he dat PostNL ook bij jou de enveloppe nog niet netjes heeft bezorgd. Ik snap dat je hiervan baalt, wij houden even contact zodat wij ervoor kunnen zorgen dat je de bestelling sowieso ontvangt. Met vriendelijke groet Gwendola Post
  • Pagina / 14

Informatie Hippegirls.nl

Adres:

Zadelmakerstraat 68
1991JE, Velserbroek
Aanbevelen:
Website:
Contact:
info@hippegirls.nl
Status :
bijgewerkt
Aantal beoordelingen:
4478

Over Echte-Beoordelingen

La solution Echte-Beoordelingen est éditée par Net Reviews, spécialisé dans la gestion des avis consommateurs suite à une commande en ligne.Meer zien