Klantwaarderingen

Klantbeoordelingen

 
Bestellen en betalen is heel vlot verlopen maar.....wacht nog altijd op het pakketje Het pakketje is vandaag, vrijdag, toegekomen...waarvoor dank! U gaf inderdaad een levertijd aan tot 6 werkdagen en dat zijn we niet gewend, sorry!!
op 22/12/2017
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Beste Marita, Wat ontzettend jammer dat u ons een negatieve beoordeling geeft. Wij hebben uw bestelling afgelopen maandag verzonden. Zoals aangegeven staat op onze site en wij nog extra hebben benadrukt tijdens het bestelproces is de geschatte levertijd naar België 6/8 werkdagen. Op dit moment zijn wij op de 4de werkdag beland. Wij als webwinkel hebben de bestelling z.s.m. voor u verzonden, daarna hebben wij geen invloed op de bezorgtijd. Jammer dat u hierdoor teleurgesteld bent geraakt in ons. Wat hadden wij extra kunnen doen? Ik hoor graag van u. Fijne kerstdagen en een liefdevol 2018 Warme kerstgroet, Team Hippe Girls

Klantbeoordelingen

 
Kan het nog niet beoordelen als ik mijn bestelling nog niet binnen heb gehad
op 16/12/2017
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Goedemorgen, Wat ontzettend jammer dat je ons een negatieve beoordeling hebt gegeven. Je hebt maandag avond besteld en wij hebben het dinsdag gelijk verzonden. Zoals aangegeven tijdens je bestelling kan de postbezorging er in deze tijd gemiddeld 4 werkdagen overdoen. PostNL zit op dit moment nog binnen deze termijn. Wij vinden het ook spijtig dat de post er langer over doet. Helaas hebben wij hier totaal geen invloed op. Je kunt ons even ter controle je adres toesturen, dit kan naar info@hippegirls.nl Ik hoor graag even van je. Met vriendelijke groet, Gwendola Post

Klantbeoordelingen

 
Vond de oorbelletjed een beetje erg klein voor meiden van 5 jaar
op 15/12/2017
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Wat ontzettend jammer dat wij van u een negatieve beoordeling hebben gekregen en u niet tevreden bent. Jammer dat u niet even contact met ons heeft opgenomen. U mag de artikelen altijd ruilen mits deze niet gedragen zijn. U geeft aan dat u de ringetjes met eenhoorn te klein vindt voor een meisje van 5. De ringetjes zijn 12mm (dit is een standaard creool maat voor kinderen, groter hebben wij ook niet) en de bedeltjes zijn 10mm x 8mm. Tijdens het bestellen staan de afmetingen netjes vermeld bij de oorbellen, zodat u zelf kunt bepalen of de afmetingen naar wens zijn. Dit om teleurstelling te voorkomen. Grote is een kwestie van smaak. U geeft ons ook een negatieve beoordeling voor de verzendtijd. U heeft in de avond rond 21 uur besteld en wij hebben de volgende dag verzonden. Precies zoals aangegeven staat op onze site. Mochten wij uw ontevredenheid kunnen wegnemen hoor ik graag even van u. Met vriendelijke groet, Gwendola Post

Klantbeoordelingen

 
De service was prima, de oorbelletjes die we besteld hadden waren ook super mooi, . Alleen hebben we twee paar oorbellen besteld en telkens we hier oorbellen van aan doen, is de achterkant van haar oortjes helemaal open...zitten ze veel te strak, drukken ze te fel op haar oortje ???Heb ze al eens geprobeerd zonder het extra stopje aan te doen, maar telkens hetzelfde...Ze heeft ook andere oorbelletjes van een andere winkel en hier heeft ze dat totaal niet. Spijtig...had nog andere leuke oorbelletjes gezien, maar twijfel nu om deze te bestellen vanwege de vorige oorbellen???
op 11/12/2017
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Beste Nathalie, Wat ontzettend jammer dat u niet tevreden bent en ons en negatieve beoordeling heeft gegeven. U heeft in oktober twee paar oorbelletjes besteld, eenhoorn oorbelletjes en ballet schoentjes. U geeft aan dat de oorbelletjes te strak zitten, is er geen ruimte meer voor het vlindertje als het staafje in het oor zitten of plaatst u misschien beide sluitingen tegelijk? Vaak als de achterkant van het oor stuk gaat kan dit inderdaad komen doordat het vlindertje in het achterkantje prikt. Wat kan helpen is alleen de rubberen dopjes te gebruiken. Wat ook een reden kan zijn is dat tijdens het wisselen ontstaan er vaak kleine wondjes. De huid kan aan het staafje hechten en tijdens het verwijderen beschadigd de huid. Hier kan viezigheid bij komen zoals bijvoorbeeld shampoo en dat kan gaan smetten en ontsteken. Onze advies is om altijd de oorbelletjes en het oortje te desinfecteren. Ook is dagelijkse controle belangrijk, even de knopjes draaien en kijken of de huid rustig is. U geeft aan dat u het ook zonder de dopjes heeft geprobeerd. Ons advies is niet om beide sluitingen tegelijk te gebruiken. Vooral in de winter zetten de oorlelletjes uit door kou en warmte verschil. Het rubberen dopje verschuift vaak niet en als het oorlelletje uitzet zal het dopje het vlindertje in de achterkant van het oortje drukken en dan kunnen er wondjes ontstaan. Wat jammer dat u niet even contact heeft opgenomen, dan hadden u kunnen adviseren. Wij horen graag nog even van u. Met vriendelijke groet, Gwendola Post

Klantbeoordelingen

 
De verzending duurt wel heel erg lang...maar hij is eindelijk binnen
op 30/11/2017
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Beste lezer, Wat ontzettend jammer dat u ons een negatieve beoordeling heeft gegeven. U heeft zaterdag besteld en wij hebben maandag uw bestelling verzonden. Zoals aangegeven op de site duurt de verzending 1-2 werkdagen. Gister was de tweede werkdag. U kunt zich voorstellen dat in deze drukke sinterklaas tijd het bezorgen iets langer kan duren dan dat u gewend bent. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Gwendola Post
Alle commentaren weergeven

Klantbeoordelingen

 
De bestelling is niet naar het afleveradres gestuurd, maar naar het factuuradres. Dus was het niet op tijd voor de verjaardag van Isobel. Ik had het bij de bestelling vermeld en ook nog een keer gemaild. Jammer. De oorbellen waren wel leuk.
op 22/11/2017
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Beste Ineke, Wat ontzettend vervelend dat wij een fout gemaakt hebben en dat het cadeautje te laat was bij de jarige Job. U heeft inderdaad bij het opmerkingen veld vermeld dat het een cadeautje is voor Isobel en dat wij deze zo zsm moeten verzenden. Dit hebben wij ook gedaan.....alleen hebben wij over het hoofd gezien dat u twee verschillende adresssen heeft opgegeven. Onze welgemeende excuses hiervoor. Dit is een extra handeling die wij moeten verrichten en daar hebben wij overheen gekeken. Ik heb ook nog even in de email gezocht...heb helaas geen email van u kunnen vinden. Als u contact met ons had opgenomen hadden wij kunnen meedenken voor een passende oplossing. Jammer dat onze fout er voor gezond heeft dat u ontevreden bent en ons een negatieve beoordeling heeft gegeven. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Gwendola Post-van Ingen

Klantbeoordelingen

 
Oorbellen gekocht met sterren maar ster is nu er al af gebroken en niet meer te vinden!!Niet echt goede kwaliteit!!!
op 16/06/2017
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Goedemorgen, Wat jammer dat u niet even contact met ons heeft opgenomen. Dan hadden wij u namelijk kunnen vertellen dat breuk bij ons onder de garantie valt en dan hadden wij u een setje nieuwe oorbellen op gestuurd. Dit kan natuurijk nog steeds. Graag ontvangen wij even een foto van de stukkende oorbel (info@hippegirls.nl) Breuk kan verschillende oorzaken hebben en heeft niet per definitie te maken met kwaliteit. Als het sterretje blijft hangen met bijvoorbeeld het uitkleden dan breek deze los van het ringetje. Tussen de ster en de creool zit een ringetje, deze breekt als het sterretje onder spanning staat. Dit is met op zet zo gemaakt om te voorkomen dat de creool de oorlel beschadigd. Wij vinden service heel belangrijk en daarom geven wij zelfs garantie op breuk en niet alleen op productiefouten. Ik hoor graag even van u. Fijne vrijdag. Met vriendelijke groet, Team Hippe Girls (Gwen)

Klantbeoordelingen

 
Kleur is anders dan op de foto en er zitten krasjes op de spinner. Doosje is ook vies en beschadigd dus al van iemand anders geweest denk ik. Teleurgestelde dochter hier.
op 10/06/2017
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Beste Susanne, Wat ontzettend jammer dat je niet even contact met ons hebt opgenomen. Wij hadden dan de kans gekregen om te reageren en je een passende oplossing aan te bieden. Nu heb jij een teleurgestelde dochter en wij een slechte beoordeling. Service en klantvriendelijkheid is voor ons enorm belangrijk. Als onze klant blij is zijn wij dit ook. Als eerste wil ik je vertellen dat wij geen tweedehands spinners verkopen als nieuwe spinners. De rage is enorm en de productie is daarom snel, natuurlijk kan het zijn dat een spinner een krasje heeft, deze kan natuurlijk om worden vervangen door een andere spinner. Stuur ons even een foto waar het mankement op te zien is (info@hippegirls.nl) en wij sturen je een nieuwe spinner op. De foto's zijn genomen van de daadwerkelijke spinners, nu kunnen kleuren iets afwijken als je de foto's op verschillende computers bekijkt. Helaas kunnen wij dit niet voorkomen. Wij horen graag even van je. Fijn zonnig weekend. Met vriendelijke groet, Team Hippe Girls

Klantbeoordelingen

 
Ik ben wel tevreden over de snelle levering en service maar ik had 1 paar slippers retour ivm te grote maat. De retour service is erg omslachtig en niet fijn. Makkelijker zou zijn als er een retourformelier bij zit.
op 29/05/2017
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Beste, Wat jammer dat je niet tevreden bent over ons retourproces en ons daarom een 3 sterren hebt gegeven. Wij doen onze uiterste best het proces z.s.m. te laten verlopen. Je hebt ons op 19 mei een email gestuurd, wij hebben deze dezelfde dag nog beantwoord en de retour aangemaakt. Een retour dient altijd via de email aangemeld te worden, dan ontvangt u van ons het retourformulier. Wij vinden het zonde van het papier om bij iedere order een formulier toe te voegen. Als een retour bij ons is aangemeld gaat de verwerking gemakkelijker en houden wij ook het overzicht en kunnen wij de retouren z.s.m. verwerken. Bedankt dat je ons hebt laten weten wat je van onze service vindt. Fijne maandag. Met vriendelijke groet, Team Hippe Girls

Klantbeoordelingen

 
Maandag besteld en vrijdag pas gekregen. Jammer dat de vlindertjes op de oorbellen zo rap loskwamen en dat de extra rubbertjes er niet bij op konden.
op 29/04/2017
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Beste Kelly, Wat ontzettend jammer dat je ontevreden bent over de levering en ons daarom een " slechtere" beoordeling hebt gegeven. Wij als webwinkel vinden het erg vervelend als onze klant niet tevreden is over onze service. Jij hebt bij ons op maandag avond (21;22) besteld (tweede paasdag) wij hebben dinsdag gelijk jouw bestelling verzonden. Zoals op onze site staat aangegeven en ook in de bevestiging van je bestelling staat dat de levering naar België 3 werkdagen duurt. Dus eigenlijk heeft PostNL bezorgd conform de gemaakte afspraken. Natuurlijk zouden wij het als webwinkel fantastisch vinden dat zij de volgende dag al kunnen leveren naar België. Helaas is dit voor brievenbuspost nog niet mogelijk. Zoals wij in de email van vorige week hebben aangegeven kun je vlindertjes heel gemakkelijk stellen. Door de rondjes naar elkaar toe te buigen. Hierdoor maak je ze strakker. De dopjes zijn ook een optie om te gebruiken ipv de vlindertjes. De dikte van de oorlel bepaald of beide ook tegelijk gedragen kunnen worden. Veel van onze klanten gebruiken de dopjes of de vlindertjes. Wij wensen je veel plezier met je bestelling en als je nog vragen hebt horen wij graag van je. Bedankt dat je de moeite hebt genomen ons dit bericht te sturen en dat wij nu de kans hebben hier op te reageren. Wij wensen je een fijn weekend. Met vriendelijke groet, Team Hippe Girls
  • Pagina / 8

Informatie Hippegirls.nl

Adres:

Zadelmakerstraat 68
1991JE, Velserbroek
Aanbevelen:
Website:
Contact:
info@hippegirls.nl
Status :
bijgewerkt
Aantal beoordelingen:
4479

Over Echte-Beoordelingen

La solution Echte-Beoordelingen est éditée par Net Reviews, spécialisé dans la gestion des avis consommateurs suite à une commande en ligne.Meer zien