Klantwaarderingen

Klantbeoordelingen

 
Bestelling is oké Kan niets slechts zeggen en nog niets goed, dus , ok
op 20/05/2019
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Goedemorgen, Ik begrijp heel goed dat u uw bestelling sneller in huis had willen hebben. Wat ontzettend jammer dat u ons 1 ster heeft gegeven. Zoals wij tijdens het bestellen en ook bij de bevestiging aangeven, is de postverzending naar België gemiddeld 3/6 werkdagen. Hier zit PostNl nog binnen....wij hadden het ook fijn gevonden dat PostNL sneller zou bezorgen. Om teleurstelling te voorkomen geven wij van te voren duidelijk de verzendtijd door, wat ontzettend jammer dat u ons nu een ster heeft gegeven op alle onderdelen. Dit terwijl wij de bestelling snel hebben verzonden. Wat hadden wij anders kunnen doen om deze negatieve beoordeling niet te ontvangen van u. Ik hoor graag even van u. Met vriendelijke groet, Gwendola Post

Klantbeoordelingen

 
Jammer dat ik 1,95 voor het verzenden moest betalen terwijl het verzenden maar 0,88 cent was.
op 17/03/2019
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Goedemorgen, Wat jammer dat u niet even contact heeft opgenomen met ons dan hadden wij het u graag uitgelegd. Helaas hebben wij nu van u een negatieve beoordeling gekregen. Wij hanteren een vast vezendprijs.....€1,95, dit staat ook duidelijk op onze site, het had ook andersom gekund dat er een frankeertatief van bijvoorbeeld €2,64 op zat en u €1,95 heeft betaald. Al onze klanten betalen een tarief voor brievenbuspost. Daarnaast komen er ook kosten bij voor de enveloppe en voor het frankeren. Daarnaast moeten wij 21% btw afdragen over de €1,95. Nogmaals vinden wij het erg jammer dat wij van u een negatieve resencie hebben gekregen. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Gwendola Post Hippe Girls

Klantbeoordelingen

 
Ringetjes gaan wel heel snel open, na 1,5 week al een aantal keer het bedeltje eraf en gisteren helaas echt kwijt geraakt. Dus geen fantastische kwaliteit
op 17/12/2018
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie

Klantbeoordelingen

 
Levering was goed Helaas het product niet, de oorbellen schieten steeds los waardoor je ze verliest nu zijn we een oorbel kwijt en mijn andere dochter is een hangertje kwijt.
op 28/11/2018
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie

Klantbeoordelingen

 
De snelheid waarmee de oorbellen geleverd werden was prima. De kwaliteit van de oorbellen lijkt ook goed. Alleen de achterkantjes passen niet goed waardoor we de oorbellen al 2x in 1 week kwijt zijn geweest.
op 19/11/2018
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie

Klantbeoordelingen

 
Voor mijn nichtje een superleuke ring uitgezocht met een eenhoorn erop. Ze was echt heel blij. Alleen jammer dat de ring het slechts 1 dag heeft volgehouden. Het eenhoorntje was na een dag al middendoor. Wel fijn dat Hippe Girls hier een nieuwe voor heeft gestuurd, mijn nichtje kan weer pronken met haar ringetje!
op 04/10/2018
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Hierbij onze reactie: Goedemiddag, Wat ontzettend jammer dat u ons een negatieve recensie heeft gegeven. Ondanks dat deze breuk geen productfout is hebben wij deze klacht toch in behandeling genomen. Het kan altijd gebeuren dat een las los laat of iets dergelijks. De eenhoorn is gemaakt van 1 stukje zilver en het hoofdje is volledig afgebroken, dit is niet gemakkelijk...hier is echt iets aan vooraf gegaan. Deze breuk is niet ontstaan door “normaal” gebruik. Ondanks dat valt het toch binnen onze garantie periode en zullen wij u een nieuw ringetje opsturen. Spijtig dat u ons niet even de kans heeft gegeven de klacht op te lossen. Wij wensen u een prettige dag.

Klantbeoordelingen

 
Slippers besteld in pre-order voor mij en mijn dochter. Slippers voor mijn dochter zitten erg goed! Mijn slippers waren besteld in maat 39, kreeg thuis een 40-41. Met gevolg dat ze veel te groot zijn en ik kan ze niet dragen. Dit vind ik echt jammer, dan moet je die maat niet te koop aanbieden. Toch wel 3 weken moeten wachten op levering.
op 30/04/2018
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Goedemiddag, Wat jammer dat wij van u een negatieve beoordeling hebben gekregen. Goed om te lezen dat u dochter blij is met de slippers. Wij waren net als u verbaasd dat Zebra Trends de maat aanduiding heeft aangepast in 40/41 ipv 39/40 die in eerste instantie was aangegeven. Wij kwamen hier ook pas achter bij het openen van de dozen, vandaar het briefje bij uw bestelling. Het verschil in maat was ca 3 a 4 mm. U geeft aan dat ze veel te groot zijn, dan was een 38/39 beter geweest. Pre-order betekend dat de artikelen niet op voorraad zijn en dat u ze als klant kunt reserveren. Normaliter is onze levertijd natuurlijk vele malen sneller. Wij nemen u klacht serieus en zullen deze ook doorzetten naar Zebra Trends Met vriendelijke groet Gwendola Post Hippe Girls

Klantbeoordelingen

 
De levering duurde meer dan een maand.
op 23/04/2018
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Goedemorgen Kelly, Wat ontzettend jammer dat je ervoor gekozen hebt ons een negatieve beoordeling te geven. Wij hebben op verzoek van onze klanten de slippers als pre-order in onze shop gezet.dit omdat zij er zeker van wilde zijn dat de slippers dan gereserveerd waren. Daarbij hebben wij vermeld dat het om een pre-order ging. Wat jammer dat wij juist als service de pre-order hebben aangeboden en daar na een negatieve resencie voor krijgen. Fijne maandag. Met vriendelijke groet, Gwendola Post Hippe Girls

Klantbeoordelingen

 
Ik ben niet zo tevreden. Ik kreeg de oorbellen en dezelfde dag waren ze al stuk
op 20/04/2018
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Beste Stephanie, Oh wat een pech. Wat is er gebeurd? Wat jammer dat je niet even contact met ons hebt opgenomen. Wij geven uiteraard garantie en zelfs op breuk. Dit is geen productfout maar toch bieden wij onze klanten deze service aan. Als je de garantie wilt claimen kun je ons een e-mail sturen met het ordernummer en een foto van de oorbel. Wij horen graag even van je. Met vriendelijke groet, Gwendola Post

Klantbeoordelingen

 
Spiegel beschadigd aangekomen door post nl, maar hippe girls heeft dit professioneel behandeld en ik krijg een nieuwe opgestuurd. Zal hier zeker nog bestellen.
op 13/01/2018
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
hippegirls.nl
Beste Karim, Bedankt dat u de recensie heeft aangepast, dit waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Gwendola Post
Alle commentaren weergeven
  • Pagina / 8

Informatie Hippegirls.nl

Adres:

Zadelmakerstraat 68
1991JE, Velserbroek
Aanbevelen:
Website:
Contact:
info@hippegirls.nl
Status :
bijgewerkt
Aantal beoordelingen:
4478

Over Echte-Beoordelingen

La solution Echte-Beoordelingen est éditée par Net Reviews, spécialisé dans la gestion des avis consommateurs suite à une commande en ligne.Meer zien