ducatillon.be

Beoordeling klanten van ducatillon.be

3.7 / 5 1

Berekend op basis van 155 beoordelingen verkregen in de afgelopen 12 maanden,

731 beoordelingen sinds 15/07/2020

Beheer van beoordelingen conform ISO 20488-norm.

Beoordeling onderworpen aan controle.

  • Voor meer informatie over de kenmerken van de beoordeling en de mogelijkheid om contact op te nemen met de beoordelaar, zie ons transparantiehandvest
  • Geen tegenprestatie aangeboden voor de beoordelingen
  • De aankondigingen worden bekendgemaakt en gedurende vijf jaar bewaard
  • Beoordelingen kunnen niet worden bewerkt: als een klant zijn beoordeling wil wijzigen, moet hij contact opnemen met Echte Beoordelingen om de bestaande beoordeling te verwijderen en een nieuwe te plaatsen. De redenen voor het verwijderen van recensies zijn hier beschikbaar

Zoeken in de beoordelingen

Filteren op score

  • 393
  • 152
  • 53
  • 39
  • 102

Informatie ducatillon.be

Over Echte Beoordelingen

De oplossing Echte Beoordelingen wordt uitgegeven door SKEEPERS, dat gespecialiseerd is in het beheer van beoordelingen van consumenten na een online bestelling. Meer zien

Raadpleeg onze Algemene Voorwaarden

Acties aangaande Echte Beoordelingen

Evaluaties van klanten

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Top product heel tevreden ermee echt een aanrader

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 2 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Beschrijving klopt niet met in werkelijkheid artikel .

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Duidelijk

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 1 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Hele slecht. min 1 ster is nog teveel. Alie express is qua servies veel beter. En goedkoper. Want Ducatillon is erg duur voor de series die ze verlenen. Maar als je toch besteld moet je hopen dat je het goede krijgt. Grote kans dat je je geld kwijt bent, terwijl ze je gewoon aan het lijntje houden. De servies is zo goed dat bij een klacht deze volgens Ducatillon opgelost wordt, maar je mail verdwijnt in hun spambox. Dus nadien kun je mailen zoveel je wilt. Horen doe je nooit meer wat van ze. Volgens mij zitten er een aantal mensen achter dit bedrijf die wel erg van oplichten houden. Heeft mij maar 150 euro gekost na aftrek van de waarde van het verkeerde produkt. Je kunt beter je geld in de vaart gooien. Heb je de ergernis er ook niet van. Dus 1 advies. Koop niet bij dit belachelijk slecht bedrijf.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 1 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Zucht. Die anderen hadden gelijk. 1 ster is erg positief beoordeelt als je je opgelicht voelt. Zolang het goed gaat heb je geluk. Als het fout gaat zoals in mijn geval. Februari een c120 besteld. Helaas een c30 gekregen. Na E mail een adapter gekregen. Nadien c120 niet meer op voorraad. 30 april weer op voorraad. Zelf erachter aan gemaild Kreeg de mededeling dat het zo snel mogelijk wordt opgelost. Nadien geen reactie meer gehad. Na diverse mailtjes van mijn kant niets meer gehoord. Nu 29 dagen later vanaf het moment dat de c120 weer op voorraad is deze review maar geschreven. Op dit moment zit ik met een systeem dat mij 199 euro incl. verzenden gekost heeft waarvan de waarde bij ducatillon 49.99 euro ex. verzenden is. Mijn gevoel zegt dat ze het niet willen oplossen. Dus als je deze review leest bedenk dan of je naar het casino Ducatillon wilt waarbij je altijd verliest. Of naar een echt casino waar je kans op winst hebt. Mvg. Dirk

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 1 / 5 1
    Wijzigen Melden

    We hebben ons pakketje niet gekregen

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Alles in orde

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Gewoon goed

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Snel en correct verlopen . Super !!!!

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Was top top in orxe

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Ik kon het benodigde product snel vinden op de site. Goede prijs.supersnelle levering.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Vlotte en overzichtelijke site. Makkelijke doorloop bestelprocedure

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door *

    *Gepseudonimiseerde gegevens op verzoek van de auteur

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Het is goed en netjes bezorgd.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 1 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Extra betaald om een bestelling binnen de 48u te ontvangen. De bestelling pas zeven dagen later ontvangen.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van ducatillon.be
    Melden

    Bedankt voor je feedback. We zullen een deel van de verzendkosten vergoeden om de vertraging te compenseren, bedankt dat je het ons hebt laten weten.

    Antwoord van Pieter V
    Melden

    ok ik hoor de compensatie wel. groetjes pieter

    De opmerkingen weergeven De opmerkingen verbergen
  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Het product werd snel geleverd

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    5 dagen nabestelling levering. Vooraf telefoon wanneer ze komen afleveren.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Snel en correcte levering. Product beantwoord aan verwachting.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Enkel niet altijd duidelijk wanneer er zal worden geleverd.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 3 / 5 1
    Wijzigen Melden

    De website is prima en nodigt uit meer te bestellen. De mogelijk iets te retourneren kan beter worden geautomatiseerd. Op mijn klacht dat een artikel beschadigd werd bezorgd is nooit een reactie gekomen. Dat is jammer.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van ducatillon.be
    Melden

    Bedankt voor uw feedback. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via serviceclientbelgique@ducatillon.com zodat we een oplossing voor je probleem kunnen vinden als we je eerder geen antwoord hebben kunnen geven. Onze excuses voor het ongemak.

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Goede communicatie goede prijs

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 3 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Niet zo duidelijk wat er allemaal in het aanbod zit

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Ik heb een dakgoten-reinigingset gekocht; o.k. kwaliteit voor het geld. Kwam snel aan met een mooie roze vierkante factuur :') Raar is wel dat er in de schap geen gaatjes aten; zeer ongebruikelijk en werd ook niet benoemd. Verder weinig tot niets op aan te merken!

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 2 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Broek werd per post teruggestuurd naar adres in Frankrijk met vraag om te vervangen door een kleinere maat. Geen reactie tot op heden.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van ducatillon.be
    Melden

    Bedankt voor je commentaar. Als je nog geen informatie hebt ontvangen over je omruiling, betekent dit dat we je retourzending nog niet hebben ontvangen of verwerkt in ons magazijn. Stuur ons het trackingnummer van je retourzending naar serviceclientbelgique@ducatillon.com zodat we samen een oplossing kunnen vinden.

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Het item is snel geleverd,en de kwaliteit is uitstekend.Beter kan het niet.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Voldoet aan verwachtingen

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door *

    *Gepseudonimiseerde gegevens op verzoek van de auteur

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Duidelijk en gemakkelijk, top!

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Alles correct

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    iedereen vriendelijk en behulpzaam, blijkt dat info op het web update nodig heeft !!!

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    goed

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Correct geleverd

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Alles ok

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Tevreden over de gehele transactie.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    digital smart feeder gekocht ideaal als je enige tijd afwezig bent , vlotte levering , Ducatillon is een aanrader

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Snelle leverantie en begeleiding mbt leverantie.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Snelle levering uitstekende kwaliteit en niet te duur

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    De website is duidelijk genoeg om een bestelling te plaatsen. Dikke duim voor de snelle levering. Prima kwaliteit voor die prijs. Het in elkaar zetten ging redelijk snel.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Goed service

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Goed service

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 1 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Ik heb een draaibare kruk emmer 25L besteld. Maar ik krijg een geweer steun geleverd. Retour sturen kan na twee weken nog niet om dat die link voor Nederland niet werkt. En ik heb mijn bestelde draaibare kruk emmer nog steeds niet. Om dat ik door de fout van Ducatillon het verkeerde geleverd kreeg. Ik weet niet hoelang dit gaat duren.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van ducatillon.be
    Melden

    Beste klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze enquête in te vullen. We verontschuldigen ons voor de vertraging en het ongemak en we werken eraan om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurt. We hebben u per e-mail een retourbon gestuurd. Met vriendelijke groet Het DUCATILLON team

  • 1 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Alles wat mis kon gaan met de levering ging ook mis.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van ducatillon.be
    Melden

    Geachte klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze enquête in te vullen. We verontschuldigen ons voor de vertraging en het ongemak en we werken eraan om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurt. we hebben uw geval gemeld bij de betreffende afdeling. We willen u graag informeren dat we momenteel een verbetering aan het doorvoeren zijn met betrekking tot uw melding. Met vriendelijke groet Het DUCATILLON team

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Ook alles in het nederlands

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Perfect

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 1 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Ik heb mijn bestelling geplaatst omdat het er kwaliteit uitzag. Ik heb de bestelling nooit gekregen.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van ducatillon.be
    Melden

    Beste klant, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze enquête in te vullen. Uw feedback helpt ons om onze diensten te verbeteren en om verder te gaan op de weg die bij u past. We willen u graag informeren dat we uw geval hebben gemeld bij de relevante afdeling om ervoor te zorgen dat dit incident niet meer voorkomt. We hebben uw klacht doorgestuurd naar de betreffende afdeling, die ons heeft geïnformeerd dat er een geschil is geopend met het koeriersbedrijf. We informeren u ook dat we uw bestelling op 11/01/24 hebben terugbetaald.

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    prima

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Alles perfect in orde, kippenhuisje perfect prijs/kwaliteit

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 3 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Geen commentaar

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 1 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Ondanks meerdere berichten heb ik de producten nog steeds niet ontvangen. Het is inmiddels meer dan een maand geleden dat ik de bestelling heb gedaan

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 2 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Klantenservice reageert erg traag, contact erg ingewikkeld product erg mooi maar een afwijkend maatsysteem, dus helaas retour, en dan begint het probleem

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 2 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Heb een extra lardge besteld maar kreeg een xl. Wat kan ik hiermee. Terug sturen 3en Waar nmaar toe

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Zeer goed aangekomen Alleen adres stond er verkeerd op

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Het ontbrekende onderdeel is zeer snel geleverd. Alles ok.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    duidelijk

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Mooi en stevige verpakkingen goed op tijd geleverd en zeer goede kwaliteit

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Website is goed maar spijtig als men naar winkel belt om iets te vragen dat ze enkel frans spreken

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door *

    *Gepseudonimiseerde gegevens op verzoek van de auteur

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    ----

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 1 / 5 1
    Wijzigen Melden

    heb de glaasjes niet mogen ontvangen, en ook het geld niet terug gestort is al van begin november besteld

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van ducatillon.be
    Melden

    Beste klant, bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons je mening te geven. Uw opmerkingen helpen ons om onze diensten te verbeteren en verder te gaan op de weg die bij u past. We zullen de ontvangst van je pakket bevestigen en je ontvangt een tegoedbon die je bij je volgende bestelling kunt gebruiken. Wij wensen u een fijne dag, Het Ducatillon team.

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Super snel en top

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Prima kwaliteit, snelle en goed verpakte levering. Ben er blij mee.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Overzichtelijke website en snelle levering . Mooie kwaliteit .

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 3 / 5 1
    Wijzigen Melden

    INDIEN JE NIET TEVREDEN BENT OVER EEN AANKOOP WORD ER ERG OMSLAGTIG GEDAAN IVM RETOUREREN

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van ducatillon.be
    Melden

    Beste klant, bedankt dat u de tijd neemt om ons uw mening te geven. Uw opmerkingen helpen ons om onze diensten te verbeteren en verder te gaan op de weg die bij u past. Volgens onze algemene verkoopvoorwaarden kan elk artikel dat niet past binnen 15 dagen na ontvangst van het pakket worden geretourneerd, geruild, terugbetaald of gecrediteerd, in nieuwe staat en in de originele verpakking. Als je een artikel, maat of schoenmaat wilt ruilen, geef dan aan welke maat of schoenmaat je nodig hebt. De portokosten voor het terugsturen zijn voor jouw rekening; wij nemen de portokosten voor het terugsturen bij een omruiling voor onze rekening. De klantendienst van Ducatillon.

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    ik had niets aan te merken

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 3 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Bij ontvangst bleek de levering van de kippenvoederbak onvolledig : de schuifdeur ontbrak. Na mijn klacht over de onvolledige levering werd -na tussenkomst van "Echte Beoordelingen"- de ontbrekende schuifdeur opgestuurd na ongeveer 1 maand. Uiteindelijk was mijn voederbak volledig, zij het met veel vertraging.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van ducatillon.be
    Melden

    Hallo meneer, Bedankt dat u de tijd neemt om ons uw mening te geven, die van onschatbare waarde is voor het verbeteren van onze producten en diensten. We zullen het doorgeven aan de betreffende afdeling. Gelieve onze excuses te aanvaarden voor het ongemak veroorzaakt door de ontbrekende deur bij uw laatste levering. We hopen u nog meer tevreden te kunnen stellen. Hoogachtend De klantendienst van Ducatillon.

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Duidelijke website. Makkelijker bestelprocedure.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Zoals verwacht. Kwaliteit

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    prima artikel

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 1 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Mijn bestellingen zijn nog niet gearriveerd 😡

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door *

    *Gepseudonimiseerde gegevens op verzoek van de auteur

    Antwoord van ducatillon.be
    Melden

    Geachte klant, u heeft een winkelafhaling aangevraagd voor uw 2 afweermiddelen. Wij informeren u dat deze artikelen beschikbaar zijn in onze winkel in Villeneuve d'Ascq. Als u uw bestelling wilt verzenden, betaalt u de verzendkosten. Wij blijven tot uw beschikking voor verdere informatie. Met vriendelijke groeten Ducatillon Klantendienst

    Antwoord van Febe L
    Melden

    Stort bedrag maar terug. Ik kan niet speciaal 250km rijden voor bestelling. Normaal word er altijd geleverd.Op aankoopfactuur stond verzending gratis.

    De opmerkingen weergeven De opmerkingen verbergen
  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Snelle verzending, product zoals omschreven.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 1 / 5 1
    Wijzigen Melden

    er mist een klein onderdeel van de bestelling, ducatillon weigert dit na te leveren

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van ducatillon.be
    Melden

    Beste klant, bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze enquête in te vullen. Uw feedback helpt ons om onze diensten te verbeteren en om verder te gaan op de weg die voor u de juiste is. We willen u graag informeren dat we uw geval hebben gemeld bij de relevante afdeling om ervoor te zorgen dat dit incident niet meer voorkomt. Stuur de foto's van uw pakket naar het volgende e-mailadres: sav@ducatillon.com onder vermelding van het ontbrekende accessoire. Met vriendelijke groet Het DUCATILLON team

    Antwoord van PY B
    Melden

    Ik heb al 2x een foto van het ontbrekende onderdeel verstuurd

    De opmerkingen weergeven De opmerkingen verbergen
  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    OK voor alles

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 1 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Wat een knoeiboel bij dit bedrijf. Enkele dagen na bestelling krijg ik een mail dat mijn bestelling retour gestuurd werd. (Ik had zelf nooit een mail gekregen dat de bestelling onderweg was). Deze mail werd meteen gevolgd door een persoonlijk bericht van Ducatillon. Daarin stond dat zodra de "retourbestelling" terug bij hen aankwam, men ze opnieuw zou verzenden. Enkele weken later had ik nog altijd geen producten ontvangen, en op mijn meerdere mails naar klantendienst kwamen geen duidelijke antwoorden. Uiteindelijk gewoon terugbetaling geeïst en na lang wachten ook geld terug gekregen. Grootste bende prutsers die ik ooit tegenkwam onlne. Bestel elders is mijn besluit

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van ducatillon.be
    Melden

    Beste klant, bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons je mening te geven. Uw opmerkingen helpen ons om onze diensten te verbeteren en verder te gaan op de weg die bij u past. Volgens onze algemene verkoopvoorwaarden moeten we, in het geval dat de klant een terugbetaling aanvraagt, wachten tot de retourzending van uw pakket is geregistreerd in onze magazijnen. Bij ontvangst zal een terugzending of terugbetaling automatisch worden uitgevoerd. Wij wensen u een fijne dag. Het Ducatillon klantenteam.

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    ik kontent iedereen kontent

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 2 / 5 1
    Wijzigen Melden

    het retourneren van aankopen gaat tergend traag

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van ducatillon.be
    Melden

    Beste klant, bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons je mening te geven. Uw opmerkingen helpen ons om onze diensten te verbeteren en om verder te gaan op de weg die voor u de juiste is. Onze transporteurs hebben te maken met een overbelasting van hun logistieke sites, maar wees gerust, we wachten op de retourzending van je pakket om geregistreerd te worden in onze magazijnen. Na ontvangst zal er automatisch een retourzending of terugbetaling plaatsvinden. Met vriendelijke groet De Klantendienst van Ducatillon.

    Antwoord van Félix August baron d
    Melden

    wij wachten op het retourticket eer wij het artikel terug kunnen zenden

    De opmerkingen weergeven De opmerkingen verbergen
  • 3 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Product blijkt na bestelling niet op voorraad te zijn. Zou fijn zijn op de hoogte gehouden te worden wat de verwachtingen zijn over de levertijd etc.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van ducatillon.be
    Melden

    Beste klant, Het spijt ons u te moeten meedelen dat de 10 leisteenetiketten uitverkocht zijn; als u ze wilt vervangen door een ander artikel, gelieve ons te contacteren op 03 20 84 55 65. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u vragen heeft. Wij wensen u een heel prettige dag. Met vriendelijke groet Ducatillon Klantenservice

    Antwoord van Erik T
    Melden

    U mag het betaalde bedrag crediteren s.v.p.

    De opmerkingen weergeven De opmerkingen verbergen
  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Prima en netjes geleverd.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 2 / 5 1
    Wijzigen Melden

    het toestel had verroeste vijzen na 2 week nog steeds geen antwoord na mijn melding...

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van ducatillon.be
    Melden

    Beste klant, bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons je mening te geven. Uw opmerkingen helpen ons om onze diensten te verbeteren en verder te gaan op de weg die bij u past. We willen u graag informeren dat we uw geval hebben gemeld bij de relevante afdeling om ervoor te zorgen dat dit incident niet meer voorkomt. Stuur de foto's naar het volgende e-mailadres: sav@ducatillon.com Met vriendelijke groet Het DUCATILLON team

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Goeie kwaliteit en levering.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    prima op de hoogte gehouden, en snelle levering

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    super goede service de goederen worden vlug bezorgt , heel fijn .

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Een goed verloop van alles

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Correcte levering

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    alles top maar levering kon iets vlugger denk ik

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Quick delivery. Good clientcommunication. High quality product that works.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 2 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Het geleverde product heeft niet de opgegeven afmetingen. Het bestelde net is van degelijke kwaliteit maar de lengte klopt niet.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van ducatillon.be
    Melden

    Beste klant, bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze enquête in te vullen. Uw feedback helpt ons om onze diensten te verbeteren en om verder te gaan op de weg die voor u de juiste is. We willen u graag informeren dat er per e-mail een retourbon naar u is verzonden. Met vriendelijke groet Het DUCATILLON team

    Antwoord van Koen D
    Melden

    Hoeft niet meer, ik heb het net in gebruik genomen.

    Antwoord van ducatillon.be
    Melden

    Beste klant, bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze enquête in te vullen. Uw feedback helpt ons om onze diensten te verbeteren en om verder te gaan op de weg die voor u de juiste is. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak en hopen dat u een van onze klanten zult blijven. Met vriendelijke groet Het DUCATILLON team

    De opmerkingen weergeven De opmerkingen verbergen
  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Vlotte bestelling , gemakkelijk en vlug aan huis , super

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Goede samenwerking vlotte levering top

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Duidelijk en netjes afgeleverd

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    heel correcte,levering, doch levertermijn was enkele dagen langer dan beloofd;

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 3 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Levering was in orde. Bij uitpakken, 2 dagen later, bleek dat de dakshingles reeds gebruikt waren. Te zien aan de boorgaten die er niet hadden mogen zijn. Ook geen landplaats voorzien voor de duiven. Dpijtig genoeg.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van ducatillon.be
    Melden

    Beste klant, bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze enquête in te vullen. Uw feedback helpt ons om onze diensten te verbeteren en om verder te gaan op de weg die voor u de juiste is. We willen u graag informeren dat we uw geval hebben gemeld bij de relevante afdeling om ervoor te zorgen dat dit incident niet meer voorkomt. Gelieve de foto's terug te sturen naar het volgende e-mailadres: serviceclientbelgique@ducatillon.com Met vriendelijke groet Het team DUCATILLON

    Antwoord van Maggie E
    Melden

    Geen probleem hoor. Het hok is gemonteerd met de shingels. Voor mij is alles OK hoor. Ik hoop dat toekomstige klanten kunnen genieten van mijn feedback! Vriendelijke groeten,

    Antwoord van ducatillon.be
    Melden

    Beste klant, bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze enquête in te vullen. Uw opmerkingen helpen ons onze diensten te verbeteren en verder te gaan op de weg die bij u past. We hopen u nog eens terug te zien en zijn blij u tot onze klanten te mogen rekenen. We blijven tot uw beschikking en wensen u een fijne dag. Met vriendelijke groeten, Klantendienst Ducatillon.

    De opmerkingen weergeven De opmerkingen verbergen
  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    goede kwaliteit prijsverhouding

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 2 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Het toestel werkte niet. Moet terug gezonden worden waarna het naar een depot in Duitsland gaat en daarna pas na 14 dagen krijg je een beslissing.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door *

    *Gepseudonimiseerde gegevens op verzoek van de auteur

    Antwoord van ducatillon.be
    Melden

    Beste klant, bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze enquête in te vullen. Uw feedback helpt ons om onze diensten te verbeteren en om verder te gaan op de weg die voor u de juiste is. We willen u graag informeren dat we uw geval hebben gemeld bij de relevante afdeling om ervoor te zorgen dat dit incident niet meer voorkomt. Met vriendelijke groet Het team DUCATILLON

  • 1 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Heb bestelling van augustus nog steeds niet ontvangen.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van ducatillon.be
    Melden

    Geachte klant, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze enquête in te vullen. Uw feedback helpt ons om onze diensten te verbeteren en om verder te gaan op de weg die voor u de juiste is. We willen u graag informeren dat uw pakket is verzonden op 05/10/2023 en dat u het binnenkort zult ontvangen. Met vriendelijke groet Het DUCATILLON team

    Antwoord van Jan H
    Melden

    Thanks

    De opmerkingen weergeven De opmerkingen verbergen
  • 2 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Ik heb mijn bestelling gekregen maar de kooien staken in een te kleine doos en waren allemaal misvormt en geplooid !

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van ducatillon.be
    Melden

    Beste klant Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze enquête in te vullen. Uw opmerkingen helpen ons onze diensten te verbeteren en verder te gaan op de weg die bij u past. We willen u graag informeren dat we uw geval hebben gemeld bij de betreffende afdeling om ervoor te zorgen dat dit incident niet meer voorkomt. Met vriendelijke groet Het DUCATILLON team

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    correcte en snelle levering

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 1 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Nog steeds niet geleverd

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van ducatillon.be
    Melden

    Geachte klant, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze enquête in te vullen. Uw feedback helpt ons om onze diensten te verbeteren en om verder te gaan op de weg die voor u de juiste is. We willen je graag informeren dat als je het artikel niet geleverd hebt gekregen, dit komt doordat het is uitverkocht. We hebben je geld teruggestort en je per e-mail op de hoogte gesteld. Met vriendelijke groet Het DUCATILLON team

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Prima afgewerkt kippenhokje..

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Product zoals verwacht. Portokosten naar Nederland niet te duur. Fijne webwinkel

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door *

    *Gepseudonimiseerde gegevens op verzoek van de auteur

  • 1 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Mijn bestelling is teruggestuurd. Daarna heb ik geen contact meer kunnen krijgen om tot een ander product te komen.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van ducatillon.be
    Melden

    Geachte klant, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze enquête in te vullen. Uw feedback helpt ons om onze diensten te verbeteren en om verder te gaan op de weg die voor u de juiste is. We willen u graag informeren dat we uw geval hebben gemeld bij de relevante afdeling, zodat dit incident niet meer voorkomt. Met vriendelijke groet Het DUCATILLON team

    Antwoord van Kees M
    Melden

    Nu is het wachten op restitutie.

    Antwoord van ducatillon.be
    Melden

    Beste klant, bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze enquête in te vullen. Uw feedback helpt ons om onze diensten te verbeteren en om verder te gaan op de weg die voor u de juiste is. We willen u graag informeren dat de terugbetaling op 06/09/2023 op uw bankrekening is overgemaakt. Met vriendelijke groet Het DUCATILLON team

    De opmerkingen weergeven De opmerkingen verbergen
  • 1 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Heb mijn bestelling niet ontvangen.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van ducatillon.be
    Melden

    Geachte klant, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze enquête in te vullen. Uw feedback helpt ons om onze diensten te verbeteren en om verder te gaan op de weg die voor u de juiste is. We willen je graag informeren dat we je per e-mail een link hebben gestuurd om de betaling van je bestelling voor thuisbezorging uit te voeren. Met vriendelijke groet Het DUCATILLON team

  • 2 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Niet tevreden Extra betalen om op tijd te leveren en dan nog later toekomen dan een normale levering

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van ducatillon.be
    Melden

    Beste klant, bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze enquête in te vullen. Uw feedback helpt ons om onze diensten te verbeteren en om verder te gaan op de weg die voor u de juiste is. We willen u graag informeren dat onze levertijden 8 tot 10 werkdagen zijn. Met vriendelijke groet Het DUCATILLON team

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Prima levering op de juiste tijd.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Deze bestelling is zonder problemen verlopen.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Duidelijk.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door *

    *Gepseudonimiseerde gegevens op verzoek van de auteur

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Duidelijk en correct

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    goede kwaliteitn netjes verpakt

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Snel en correct geleverd.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Zeer goede service en vlugge levering. Professionele aanpak !

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 2 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Product is niet zoals omschreven op jullie site. Voetjes bovendien moeten apart aankopen.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 1 / 5 1
    Wijzigen Melden

    We hebben het product nooit mogen ontvangen

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van ducatillon.be
    Melden

    Beste klant, bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze enquête in te vullen. Uw feedback helpt ons om onze diensten te verbeteren en om verder te gaan op de weg die voor u de juiste is. We willen u graag informeren dat we uw geval hebben gemeld bij de relevante afdeling om ervoor te zorgen dat dit incident niet meer voorkomt. We zullen ons best doen om u uw bestelling zo snel mogelijk toe te sturen. De prijs van het artikel, namelijk 3,59, zal op commerciële basis aan u worden terugbetaald. Team Ducatillon

  • 1 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Ik heb 2 weken geleden een bestelling geplaatst en betaald maar ik heb nog steeds niets ontvangen . Heel ontevreden over deze manier van werken .

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door *

    *Gepseudonimiseerde gegevens op verzoek van de auteur

    Antwoord van ducatillon.be
    Melden

    Beste klant, bedankt dat je de tijd hebt genomen om te reageren op onze enquête. Uw opmerkingen helpen ons om onze diensten te verbeteren en verder te gaan op de weg die bij u past. Onze excuses voor de vertraging, de transporteur bevestigt de levering op 23/08/2023.

  • 2 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Na 1 maand nog geen correcte levering van de bestelling ontvangen.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van ducatillon.be
    Melden

    Beste klant, bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze enquête in te vullen. Uw opmerkingen helpen ons onze diensten te verbeteren en verder te gaan op de weg die bij u past. We willen u graag informeren dat we uw geval hebben gemeld bij de relevante afdeling om ervoor te zorgen dat dit incident niet meer voorkomt. We hebben je per e-mail een voorgefrankeerd retourformulier gestuurd zodat je het artikel aan ons kunt retourneren. Met vriendelijke groet Ducatillon team

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Ben dik tevreden!

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 1 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Geen info. Bestelling veel te laat Verzonden terwijl we moeten betalen voor een verzending binnen de 3 dagen

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van ducatillon.be
    Melden

    Beste klant, bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze enquête in te vullen. Uw opmerkingen helpen ons onze diensten te verbeteren en verder te gaan op de weg die bij u past. de vervoerder bevestigt levering op 17/08/2023

  • 2 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Jammer dat de schatkist gedeukt was met de levering

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van ducatillon.be
    Melden

    Beste klant, bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze enquête in te vullen. Uw feedback helpt ons om onze diensten te verbeteren en om verder te gaan op de weg die voor u de juiste is. We willen u graag informeren dat we uw geval hebben gemeld bij de relevante afdeling om ervoor te zorgen dat dit incident niet meer voorkomt. Stuur de foto's terug naar het volgende e-mailadres: litigestransporteurs@ducatillon.com Met vriendelijke groet Het DUCATILLON team

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Bestelling kwam netjes verpakt en snel thuis.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    correcte informatie en levering.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 1 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Nog steeds niets ontvangen. Ook geen email dat het zou zijn geleverd. Op afhaalpunt niets bekend, bleek geen afhaalpunt meer te zijn van transportfirma. Geen antwoord op emails.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Perfect.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 1 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Levering te laat, geen reactie op aanvraag retour zending. Probleem gemeld aan ducatillon.be, geen antwoord ontvangen

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door *

    *Gepseudonimiseerde gegevens op verzoek van de auteur

  • 1 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Bestelling op zondag 30-7 gedaan. Er wordt aangegeven 4 a 5 werkdagen naar Nederland. Dan red ik het nog voor vakantie. Helaas bericht dat het 7 augustus zou het aankomen. Tot op heden 14 augustus niets ontvangen.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 3 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Sommige producten moeilijk te vinden.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    alles was goed in orde,snelle levering,top!

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Heel blij met mijn aankoop

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    ⭐⭐⭐⭐⭐

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Perfecte levering en duidelijke monrageinstrukties

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Maar de koerierdienst van dpd was niet goed is ging maandag geleverd worden is niet geleverd is pas op dinsdag geleverd

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 1 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Levering was niet volledig. Er ontbreekt een essentieel element.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 3 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Prima prijs, maar niemand daar spreek Nederlands of Engels op de klantendienst. Dat is wel een minpunt

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 3 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Een klein latte mankeert en een langs latte was los met schoeven. . Verwachten beter kwaliteit, voor twee kippen is iets te klein . Maar ja we doen mee hoor!!

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 1 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Maatje 50 is 54, weggegooid.Geen gedoe met terug zenden

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 1 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Heb mijn pakje nooit ontvangen !!!!

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Goede spullen

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 1 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Heel slecht, verkeerd adres,waardoor ik 60 km heb moeten fietsen

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Zeer goed.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Heel praktisch en vlotte levering. Prijs zeer ok.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Mooi assortiment, eerlijke prijzen. Alleen communicatie als je geen Frans kunt kan zeker beter. Wellicht iemand in dienst nemen die Engels en Nederlands kan puur voor de Customer service.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Als ik toch één opmerking mag maken: wij werden niet verwittigd van de levering, gelukkig waren we wel thuis. Verder niets aan te merken - goede website, eenvoudige bestelprocedure, snelle uitvoering. (Bijna) 10/10 !

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 1 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Aankoop was flink beschadigd door slechte verpakking

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

    Antwoord van ducatillon.be
    Melden

    Hallo , Naar aanleiding van uw klacht kunt u ons de foto's per e-mail sturen naar sav@ducatillon.com zodat we uw verzoek kunnen behandelen. Wij blijven tot uw beschikking en wensen u een goede dag. Met vriendelijke groeten, Ducatillon Klantendienst.

  • 5 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Top matriaal

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

  • 4 / 5 1
    Wijzigen Melden

    Productinformatie kan beter en uitgebreider. Omdat het product ook door andere sites wordt geleverd, heb ik informatie daar opgezocht.

    Advies van , naar aanleiding van een ervaring van door

Beoordelingen worden weergegeven in chronologische volgorde