Klantwaarderingen

Klantbeoordelingen

 
Niet aan de levertijd gehouden
op 11/11/2019
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie

Klantbeoordelingen

 
Het product blijft niet in de schoen zitten en verhelpt het probleem ook niet.
op 24/10/2019
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie

Klantbeoordelingen

 
Heb mijn bestelling nog niet gekregen
op 06/10/2019
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
skystep.nl
Hallo Rian, We hebben uw track & trace gegevens bekeken en u per mail geïnformeerd over de status van uw zending. Met vriendelijke groet, Klantenservice Skystep

Klantbeoordelingen

 
Schoen ruikt nog steeds hetzelfde na een tijdje
op 01/08/2019
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
skystep.nl
Beste Mahad, Bedankt voor uw recensie en natuurlijk voor uw bestelling bij Skystep! Uw bestelling betrof een schoendeodorant. Een product dat effectief in gebruik is tegen stinkende schoenen nadat u deze gedragen heeft. Wanneer u de schoenen opnieuw draagt ontstaan er weer nieuwe bacteriën en schimmels. Het is geen product dat zweetvoeten tegen gaat. Met vriendelijke groet, Klantenservice Skystep

Klantbeoordelingen

 
Na driemaal kort sprayen was het flesje volkomen leeg. Zeer dure handel!
op 03/06/2019
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
skystep.nl
Beste Gerda, Bedankt voor uw recensie. We nemen per mail contact met u op! Met vriendelijke groet, Klantenservice Skystep

Klantbeoordelingen

 
Wil ongebruikte producten niet retouren. Zeer slecht.
op 05/04/2019
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
skystep.nl
Beste Hendrika, Bedankt voor uw recensie. Allereerst willen wij u er op attenderen dat uw zakelijke bestelling bij ons heeft geplaatst. Het herroepingsrecht (retourrecht) is niet van toepassing bij zakelijke opdrachten en transacties. Hetgeen dat ook duidelijk vermeld wordt op onze website op de daarvoor bestemde locaties. Slechts bij enkele producten in ons assortiment is het niet mogelijk om deze te retourneren. Deze producten zijn om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden. Ook dit wordt vooraf duidelijk gecommuniceerd bij de productinformatie en stond duidelijk aangegeven op uw retour-formulier. Om deze reden is uw retourzending geweigerd, wat ook duidelijk naar u is gecommuniceerd. Met vriendelijke groet, Klantenservice Skystep

Klantbeoordelingen

 
ik bestel wat ik betaal en vier dagen noch niks binnen
op 27/01/2019
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
skystep.nl
Beste Arno, Bedankt voor uw recensie en uw bestelling bij Skystep. We hebben zojuist uw track & trace code gecontroleerd. Hieruit blijkt dat GLS op 25-01 een poging heeft gewaagd om uw bestelling bij u af te leveren, maar helaas troffen zij niemand aan om het pakketje in ontvangst te nemen. GLS laat dan een 'niet-thuis bericht' bij u achter, alleen is hier vooralsnog niet op gereageerd. Dat is dan ook meteen de reden dat uw pakketje bij GLS in bewaring ligt opgeslagen. Heeft het briefje van het niet-thuis bericht niet meer in uw bezit, dan kunt u het bericht gemakkelijk online via https://gls-group.eu/NL/nl/home invullen. De code van het niet-thuis bericht is hetzelfde als uw track & trace code. Tijdens het invullen van dit bericht kunt u er voor kiezen om het pakketje alsnog op het opgegeven adres te laten bezorgen, of het bijvoorbeeld liever bij een pakketshop af te laten leveren. Mocht u nog vragen hebben kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen... Met vriendelijke groet, Klantenservice Skystep

Klantbeoordelingen

 
8 dagen na bestelling nog steeds geen levering. Bij het informeren via mail wat er aan de hand is, geen reactie.
op 28/12/2018
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
skystep.nl
Beste Peggy, Bedankt voor uw recensie. U heeft zaterdag 22-12 bij ons uw bestelling geplaatst. Dat is natuurlijk nog geen 8 dagen geleden. Maandag 24-12 is uw bestelling dan ook verstuurd met GLS. I.v.m. de kerstdagen duurt de aflevering van uw bestelling is langer dan normaal. Ook bij GLS hebben ze het werk tijdens de kerstdagen even neergelegd. Zoals u op uw track & trace code kunt zien is uw bestelling vandaag geladen voor aflevering en wordt deze dus vandaag bij u aangeboden. Met vriendelijke groet, Klantenservice Skystep

Klantbeoordelingen

 
De hielstrips lekken lijm in je schoenen. Heel mijn schoenen zitten onder de lijm en ik krijg dit er niet meer uit. Absoluut geen aanrader dus die hielstrips.
op 05/12/2018
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie

Klantbeoordelingen

 
Ik moet €4,50 verzendkosten betalen bij het bestellen, nadat de steunzooltjes niet in mijn schoenen blijken te passen nog 's €3,20 aan porto om ze retourneren. Er vanuit gaande dat de kostprijs van de zooltjes weer op mijn bankrekening terechtkomen is dit een mislukt experiment van € 7,70. Ik ben niet voornemens om andere zooltjes te proberen bij uw bedrijf. Jammer.
op 09/11/2018
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
  • Pagina / 10

Informatie Skystep.nl

Beschrijving:

www.skystep.nl een van Nederlands grootste webshops voor steunzolen en inlegzolen, braces, pantoffels, schoenonderhoud & voetverzorging

Adres:

Hilsestraat 124
5171AG, Kaatsheuvel
Aanbevelen:
Website:
Contact:
info@skystep.nl
Status :
bijgewerkt
Aantal beoordelingen:
2506

Over Echte-Beoordelingen

La solution Echte-Beoordelingen est éditée par Net Reviews, spécialisé dans la gestion des avis consommateurs suite à une commande en ligne.Meer zien