Klantwaarderingen

Klantbeoordelingen

 
Bij het terugsturen van het product moest ik de kosten zelf betalen terwijl dit niet aangegeven wordt. Na contact met skystep krijg je een antwoord dat ze dat niet doen,klaar. Enkele dagen later krijg ik een mail van Klarna achteraf betalen dat ik nog wel €1,50 moet betalen omdat ik gebruik maak van achteraf betalen. Dus ik heb €7,50 betaald voor het terugsturen en €1,50 voor gebruik van achteraf betalen terwijl ik niks heb. Na weer contact stellen ze gewoon dat ik er voor gekozen heb voor achteraf betalen en alsnog die €1,50 moet betalen. Dus ik heb €9,00 betaald voor NIETS! Zeer slechte klantenservice en zeer slechte bedrijfsvoering…….koop hier niks mensen als je het terug moet sturen ben je de Sjaak!
op 13/05/2022
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
skystep.nl
Beste Henk, Bedankt voor uw review en natuurlijk voor uw bestelling bij Skystep. Gratis bestaat niet. Ergens is het 'gratis retourneren' in de prijs meegenomen. Wij hebben er voor gekozen om onze producten voor een zo scherp mogelijke prijs aan te bieden. Dat is een van de redenen dat wij hebben gekozen voor een beleid waarbij de retourkosten niet door ons worden vergoed. Bovendien worden er bij bestellingen met een orderwaarde van 40 euro of hoger ook geen verzendkosten voor de heenzending in rekening gebracht. Als je gebruikmaakt van je herroepingsrecht, komen de retourkosten voor uw rekening, iets dat je ook kunt vinden in onze leverings- en retourvoorwaarden. Omdat de hele grote webshops gratis retourneren aanbieden, is het niet zo dat een retour sturen van een bestelling altijd gratis moet zijn. De kosten voor het verzenden van een pakketje kunnen verschillen per pakketdienst. U mag uiteraard zelf bepalen via welke pakketdienst u uw bestelling retourneert. Het is uiteraard een vrije keuze middels welke betaalmethode u uw bestelling wilt afronden. Tijdens het afronden van uw bestelling kunt u voor allerlei verschillende betaalmethodes kiezen, zo ook voor onder andere Klarna - achteraf betalen. Al deze opties zijn gratis, maar alleen voor de service Klarna - achteraf betalen wordt €1,50 extra in rekening gebracht. Iets dat duidelijk zichtbaar is tijdens het bestelproces. Op het moment dat u uw bestelling retourneert, komen de kosten voor het gebruik van deze service niet opeens te vervallen. Onze klantenservice reikt heel ver. Iets dat u kunt zien aan de vele positieve reviews die wij mogen ontvangen. Uiteraard zijn er aan deze service natuurlijk ook grenzen. Uw retourzending hebben wij op 12-05-2022 ontvangen, direct in behandeling genomen en is dezelfde dag nog door ons verwerkt. Met vriendelijke groet, Klantenservice Skystep

Klantbeoordelingen

 
Niets ontvangen, mail gestuurd en geen reactie
op 18/04/2022
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
skystep.nl
Beste Jacky Zandbergen, Bedankt voor uw bericht en natuurlijk voor uw bestelling bij Skystep. In verband met de paasdagen heeft u misschien ietsje langer op een antwoord moeten wachten dan u misschien normaal van ons gewend bent. Gisteren op tweede paasdag waren ook wij nog gesloten. Vragen die worden gesteld in het weekend worden de eerst volgende werkdag altijd het eerste werk beantwoord. Vervelend voor ons, maar ook vooral voor u om te horen dat GLS de aflevering niet goed heeft verzorgd. Uiteraard gaan we deze situatie graag voor u oplossen. Gezien de omvang van het pakket (een luchtkussenenvelop) is de kans aanwezig dat GLS het pakket in de brievenbus heeft afgeleverd. Zou u dat even voor ons willen controleren? Mocht dat niet het geval zijn nemen wij direct contact op met GLS. Zij nemen dan contact op met de chauffeur om te vragen waar hij dit pakket heeft afgeleverd. Hopelijk gaat dat zo snel mogelijk uitsluitsel geven. Onze excuses voor het ongemak.

Klantbeoordelingen

 
Kreeg een mail of ik niet iets vergeten was en dat het uitgekozen product in het winkelmandje bewaard werd. Ik had deze bestelling al lang betaald en dus afgerond
op 30/03/2022
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie

Klantbeoordelingen

 
Geretourneerd en nog meer verzendkosten moeten betalen dan de 1e keer
op 23/09/2021
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
skystep.nl
Beste M. Westerborg, Bedankt voor uw recensie. Wat jammer dat u niet tevreden bent over onze service. Wanneer een artikel niet aan uw verwachting voldoet, kunt u deze altijd binnen 14 dagen aan ons retourneren. De kosten voor een retourzending worden inderdaad niet door ons vergoed. Als u uw gehele bestelling retourneert, wordt het gehele orderbedrag teruggestort, dus inclusief eventueel betaalde verzendkosten voor de heenzending van uw bestelling. Mocht u nog vragen hebben kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen via klantenservice@skystep.nl. Met vriendelijke groet, Matthijs Klantenservice Skystep

Klantbeoordelingen

 
Tevreden over levering, product was van erg lage kwaliteit
op 11/06/2021
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
skystep.nl
Beste Bram Kanters, Bedankt voor uw recensie. We zijn erg benieuwd naar de reden van uw beoordeling. U gaf aan dat u niet tevreden bent over de kwaliteit, zou u dat toe kunnen lichten? Uiteraard zullen wij proberen om met een passende oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Skystep

Klantbeoordelingen

 
Bestelling was ruim op tyd
op 09/03/2021
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
skystep.nl
Beste Louisa, Bedankt voor uw recensie. Zou u uw recensie toe willen lichten? Mocht er namelijk iets niet goed zijn gegaan, dan horen wij het graag! Met vriendelijke groet, Klantenservice Skystep

Klantbeoordelingen

 
De kosten van de retourzending kwamen volledig voor mijn rekening en dat is iets wat nauwelijks aan de orde is.
op 21/01/2021
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie

Klantbeoordelingen

 
Product na 1 week al gebroken
op 14/01/2021
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
skystep.nl
Beste Bas, Bedankt voor uw recensie. We nemen zo snel mogelijk per mail contact met je op om tot een passende oplossing te komen! Met vriendelijke groet, Klantenservice Skystep

Klantbeoordelingen

 
Bijna geen afhaalpunt in de buurt en alleen overdag leveren niet in weekend
op 14/01/2021
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie

Klantbeoordelingen

 
Sloffen blijken klein te vallen. Retour blijkt op eigen kosten te zijn waardoor ik 7,50 verzendkosten kwijt ben. Geef dit duidelijk aan ipv ver weggestopt op een aparte pagina.
op 10/01/2021
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
skystep.nl
Beste Jort, Ai, vervelend om te horen dat de pantoffels te klein waren! Je retourzending wordt doorgaans binnen 1 a 2 werkdagen na ontvangst door ons verwerkt. Wij hebben er voor gekozen om onze producten voor een zo scherp mogelijke prijs aan te bieden. Daardoor hebben wij helaas ook de keuze moeten maken om de kosten voor retourzendingen niet te vergoeden. Overal waar deze informatie hoort te staan en waar je deze zou kunnen verwachten, staat dit ook netjes vermeld. Met vriendelijke groet, Klantenservice Skystep
  • Pagina / 10

Informatie Skystep.nl

Beschrijving:

www.skystep.nl een van Nederlands grootste webshops voor steunzolen en inlegzolen, braces, pantoffels, schoenonderhoud & voetverzorging

Adres:

Hilsestraat 124
5171AG, Kaatsheuvel
Aanbevelen:
Website:
Contact:
info@skystep.nl
Status :
bijgewerkt
Aantal beoordelingen:
2508

Over Echte-Beoordelingen

La solution Echte-Beoordelingen est éditée par Net Reviews, spécialisé dans la gestion des avis consommateurs suite à une commande en ligne.Meer zien