Klantwaarderingen

Klantbeoordelingen

 
Of ik tevreden ben met de geleverde produkten? Nee!, want ik heb na een week nog steeds niks ontvangen. Met GLS in zee gaan is misschien geen goed idee. Tot 5x toe leveringsdag veranderd en nog geen pakket. Het duurt echt te lang!
op 27/05/2024
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
skystep.nl
Beste R. van Schaik, Bedankt voor uw bericht en natuurlijk voor uw bestelling bij Skystep. Het spijt ons dat uw bestelling nog steeds niet aangekomen is. Ik begrijp dat dit heel frustrerend voor u is. Wij werken al jaren met GLS en hebben doorgaans hele goede ervaringen met dit bedrijf, maar helaas kan er natuurlijk altijd iets mis gaan. Dit is altijd vervelend, maar bij het versturen van medische hulpmiddelen nét even extra vervelend. Aan de hand van uw bericht hebben wij meteen contact opgenomen met de klantenservice van GLS. Zij gaven aan dat het pakketje inderdaad vertraging had opgelopen door een sorteerfout in het depot van GLS. De track en trace geeft aan dat het pakketje maandag 27-05 bij u is bezorgd. Mocht u nog vragen hebben, ook dan kunt u natuurlijk contact met ons opnemen. Onze excuses voor het ongemak, Klantenservice Skystep

Klantbeoordelingen

 
Betere foto's maken van dit product.
op 01/05/2024
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie

Klantbeoordelingen

 
speciale steunzolen dienen op maat van je voet gemaakt worden. De omtvangen voetzolen geeft bij mij niet de juiste ondersteuning en voelen ook koud aan door het leer. Jammer en zonde van het geld
op 27/03/2024
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie

Klantbeoordelingen

 
De zending is niet geleverd. Ze zou in een afhaalpunt liggen, maar die man heeft ze niet beweert hij. Hij spreekt ook nauwelijks drie woorden Frans en geen Nederlands. Dus echt in gesprek gaan, zit er niet in. Ik heb een formulier ingevuld bij GLS. Ik vind dat jullie dit ook moeten weten, en omdat ik in jullie mails enkel een noreply adres vind, doe ik het langs deze weg.
op 18/03/2024
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
skystep.nl
Beste Marc van Daele, Goed dat u hierover contact met ons opneemt. U kunt onze klantenservice gemakkelijk bereiken door een mail te sturen naar klantenservice@skystep.nl of telefonisch door te bellen naar 0031416278189. Naar aanleiding van uw bericht hebben wij meteen contact opgenomen met GLS over deze kwestie. We zullen u per mail op de hoogte houden over de voortgang. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice Skystep

Klantbeoordelingen

 
Het product is anders dan beschreven en doet niks voor de voetklachten.
op 27/01/2024
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
skystep.nl
Beste Mirjam, Bedankt voor uw bericht en voor uw bestelling bij Skystep. Het kan natuurlijk voorkomen dat een van onze producten niet aan uw verwachtingen voldoet. Retourneren is bij ons dan ook geen probleem. Aan de hand van het bij de bestelling meegestuurde retourformulier kunt u de product(en) voldoende gefrankeerd aan ons retourneren. De producten mogen geen gebruikerssporen bevatten wanneer u ze wilt retourneren. U mag zelf kiezen met welke vervoerder u uw bestelling wilt retourneren. De kosten van een retourzending worden niet door ons vergoed. Zodra wij uw retourzending in ontvangst hebben genomen wordt deze doorgaans binnen 1 a 2 werkdagen door ons verwerkt. Mocht u nog vragen hebben kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Skystep

Klantbeoordelingen

 
Twee bestellingen die beide door de brievenbus gaan (brievenbuspakketje). Moest nu "zonodig" via een logistiek bedrijf gaan. Voor de klant onnodig extra kosten om de bedrijfsvoering waarschijnlijk efficiënt te houden. Terwijl de artikelen al duur zijn.
op 16/01/2024
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie

Klantbeoordelingen

 
Het was niet duidelijk op de website dat je meteen twee zooltjes bestelde. Op de foto’s was telkens maar één zooltje te zien en bij het aanduiden van de hoeveelheid stond ‘stuks’. Daarom bestelde ik 2 stuks waardoor ik nu 4 zooltjes heb. Terugsturen is bovendien kostelijk, aangezien de verzendkosten volledig voor de koper zijn. Daarom is het nutteloos om een paar terug te sturen.
op 14/01/2024
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
skystep.nl
Beste Yani Janssens, Allereerst natuurlijk bedankt voor uw bestelling bij Skystep. Wij kunnen het waarderen dat u een review heeft geschreven. Op die manier helpt u ons om onze service te verbeteren en helpt u eventuele toekomstige klanten een goede keuze te laten maken. Steunzolen en inlegzolen worden altijd per paar verkocht. Bij de inhoudsvermelding in de productinformatie wordt aangegeven dat om een paar inlegzolen gaat en niet om stuks, zie: https://skystep.nl/product/leren-opvulzool-4-mm-0153/. Met vriendelijke groet, Klantenservice Skystep

Klantbeoordelingen

 
Lange wachttijd op mijn pakket. Doe zaken met een andere pakket bezorger. Gls is de slechtste pakket bezorger op deze wereld.
op 07/11/2023
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie

Klantbeoordelingen

 
Product is niet aangekomen
op 25/09/2023
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
skystep.nl
Beste Ruud van der Vorst, allereest natuurlijk bedankt voor uw bestelling en ook voor het plaatsen van uw review. Dit helpt ons om klantervaring te verbeteren en geeft potentiele nieuwe klanten een beter inzicht in onze service. Goed dat u contact met ons opneemt want er lijkt iets niet te goed gaan bij GLS. Uw bestelling van 18 september is 19 september door ons verstuurd en had de eerst volgende werkdag bij u aangeboden moeten worden. Wij nemen direct contact op met GLS en zullen u hierover per mail informeren. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, klantenservice Skystep

Klantbeoordelingen

 
Betere pakkerdienst inschakelen,heb nog niks ontvangen,elke dag via mail een andere dag en tijd aangegeven.
op 13/09/2023
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
skystep.nl
Beste Erna Duivenvoorden, Bedankt voor uw review en natuurlijk voor uw bestelling bij Skystep. Het spijt me dat uw bestelling vertraagd is aangekomen. Ik begrijp dat dit frustrerend voor u is. Door een 'sorteerfout' bij GLS is uw pakketje met de verkeerde pakketbezorger meegegaan. Het pakket is teruggestuurd naar het depot en is na verwerking de eerst volgende werkdag bij u aangeboden. Nogmaals onze verontschuldigingen voor het ongemak. U kunt contact met me opnemen als u nog vragen heeft. Met vriendelijke groet, klantenservice skystep
  • Pagina / 10

Informatie Skystep.nl

Beschrijving:

www.skystep.nl een van Nederlands grootste webshops voor steunzolen en inlegzolen, braces, pantoffels, schoenonderhoud & voetverzorging

Adres:

Hilsestraat 124
5171AG, Kaatsheuvel
Aanbevelen:
Website:
Contact:
info@skystep.nl
Status :
bijgewerkt
Aantal beoordelingen:
2506

Over Echte-Beoordelingen

La solution Echte-Beoordelingen est éditée par Net Reviews, spécialisé dans la gestion des avis consommateurs suite à une commande en ligne.Meer zien