Klantwaarderingen

Klantbeoordelingen

 
Bestelling op donderdag voor 17.00 uur geplaatst, wordt pas op maandag geleverd. Snelle levering is belangrijk. Vervolgens geeft GLS een levertijd op maandag tussen bepaalde uren, ik vraag de buren of ze thuis zijn, hang een briefje op, blijkt het een brievenbuspakketje!!
op 21/07/2020
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
skystep.nl
Hartelijk dank voor uw recensie en natuurlijk voor uw bestelling bij Skystep.  Wij vermelden duidelijk in onze webshop en garanderen bestellingen die op werkdagen voor 15.00 uur worden geplaatst, dezelfde dag worden verzonden en de eerstvolgende werkdag worden aangeboden/afgeleverd. Uw bestelling is geplaatst na 15.00 uur. Wij proberen zo veel mogelijk bestellingen die na 15.00 uur worden geplaatst, dezelfde dag te versturen. Helaas kunnen we dit niet altijd garanderen. In dit geval is dat helaas niet gelukt. Uw bestelling is dus vrijdag verstuurd en wordt dan de eerstvolgende werkdag (maandag) bij u aangeboden/afgeleverd. Onze excuses voor als dit wellicht onduidelijk voor uw was. Mocht u nog vragen hebben kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen...

Klantbeoordelingen

 
Kwaliteit prijsverhouding is ondermaats
op 29/06/2020
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie

Klantbeoordelingen

 
De whitener die ik had besteld is meer geel wit op de schoenen die ik heb. M'n schoenen ga ik proberen in de was te doen want zo ziet 't er niet echt mooi meer uit.
op 12/06/2020
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie

Klantbeoordelingen

 
Ik heb geen aankoopbevestiging ontvangen. Tot aan de melding dat mijn pakje bij gls zat wist ik dus niet of de aankoop gelukt was of niet
op 11/06/2020
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
skystep.nl
Beste Frank, Allereerst natuurlijk hartelijk dank voor uw bestelling bij Skystep en voor uw review. De aankoopbevestigingen worden automatisch verstuurd. Het wil helaas wel eens voorkomen dat deze berichten in de spambox of map met ongewenste email terechtkomen. Wellicht zit daar het probleem. Met vriendelijke groet, Klantenservice Skystep

Klantbeoordelingen

 
Tja, betere zooltjes denk ik. Niet te vergelijken met andere merken.
op 04/06/2020
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie

Klantbeoordelingen

 
correct geregeld
op 29/10/2019
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie

Klantbeoordelingen

 
Bestelde werd met andere kleurschakering geleverd.
op 03/10/2019
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie

Klantbeoordelingen

 
Bestelling gedaan. Maar je betaalt verzendkosten én retourkosten. Dat kan volgens mij ook anders. Om die reden zal ik hier niet meer bestellen.
op 19/09/2019
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
skystep.nl
Beste Carola, Bedankt voor uw recensie. Betaalde verzendkosten voor de heenzending worden bij een retourzending terugbetaald. De kosten voor een retourzending worden niet vergoed. Met vriendelijke groet, Klantenservice Skystep

Klantbeoordelingen

 
Ik heb bij jullie zondag bestelling geplaatst en pas woensdag geleverd gekregen.
op 05/09/2019
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
skystep.nl
Hallo Kees, Hartelijk dank voor uw recensie en uw bestelling bij Skystep! Uw bestelling is maandag 02-09 verstuurd en hoort dan 03-09 te worden afgeleverd. De track & trace code geeft aan dat uw bestelling die dag 'door bijzondere omstandigheden' terug is gegaan richting het depot. Dit kan bijvoorbeeld te maken hebben met het feit dat de desbetreffende bezorger zijn of haar route niet kon voltooien, of dat uw bestelling door een sorteerfout bij de verkeerde bezorger terecht is gekomen. Gelukkig is uw bestelling alsnog een dag later afgeleverd op het juiste adres. Onze excuses voor het ongemak en wij wensen u veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Klantenservice Skystep

Klantbeoordelingen

 
Bestellen prima. Levering niet op afgesproken dag. Volgens Track en trace was er niemand thuis, terwijl er de hele dag iemand was. Er zou een briefje in de brievenbus zitten, maar was niet zo. De volgende dag zat het pakketje in brievenbus, was dus geen pakketpost.
op 26/07/2019
Beoordeling verzameld door

*Gepseudonimiseerde informatie
skystep.nl
Beste Geeske, Allereerst bedankt voor uw bestelling en uw recensie. Uw bestelling is zoals beloofd 23-07-2019 verstuurd met GLS Pakketdienst. De track & trace gegevens geven aan dat uw bestelling 24-07-2019 (de normale bezorgdag) door bijzondere omstandigheden niet kon worden afgeleverd. In de meeste gevallen komt dat doordat GLS een fout heeft gemaakt tijdens het sorteerproces. Helaas heeft hierdoor de aflevering van uw bestelling 1 dag vertraging opgelopen. Gelukkig is alsnog goed gekomen! Onze excuses voor het ongemak... Met vriendelijke groet, Klantenservice Skystep
  • Pagina / 9

Informatie Skystep.nl

Beschrijving:

www.skystep.nl een van Nederlands grootste webshops voor steunzolen en inlegzolen, braces, pantoffels, schoenonderhoud & voetverzorging

Adres:

Hilsestraat 124
5171AG, Kaatsheuvel
Aanbevelen:
Website:
Contact:
info@skystep.nl
Status :
bijgewerkt
Aantal beoordelingen:
2506

Over Echte-Beoordelingen

La solution Echte-Beoordelingen est éditée par Net Reviews, spécialisé dans la gestion des avis consommateurs suite à une commande en ligne.Meer zien